Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1h 20min saliharjoittelua ja kului sykemittarin mukaan 780kcal!?

Vierailija
04.01.2011 |

Joo onhan mulla massaa mitä liikutella mutta tuntuu että yläkanttiin tuo on

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun normaalisti olet tottunut näkemään vain _liikunnalla_ kulutettuja kaloreita, tuossa on sekä liikunta että peruskulutus yhdessä. Saatan hyvin kuluttaa 600 kaloria tunnissa salilla, stepissä menee helposti 700. Mutta se ei tosiaan ole pelkkä liikunta...mun mittari pyörii eteenpäin koko ajan vaikka nukkuisi olen testannut sillä myös peruskulutuksen pitämällä sitä normipäivänä kädessä koko vuorokauden (ei liikuntaa sinä päivänä). Ihan uusi Polar on. Eli ei tuo luku sinulla välttämättä väärin ole, mutta eri tavalla ilmoitettu kuin yleensä ilmoitetaan...

Vierailija
2/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttaa ilman yhtään liikuntaa n.2400kal päivässä eli noin 100 kal tunnissa nostamatta yhtään sykettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lueskelin jotain vanhoja keskusteluja että jossain malleissa mittari ei laske enää peruskulutusta jos syke menee alle 90 tai 100. Pitää tutustua ilmeisesti vieläkin tarkemmin tuohon mittariin. Mikä malli sulla on?

ap

Vierailija
4/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mä luotan niihin lukemiin mitä masiina mulle antaa. Onhan sinne syötetty mun paino, pituus yms. tietoja... Mua ei haittaa vaikka mittari ilmoittaa myös peruskulutuksen, koska eihän se sitä lukemaa millään tavoin vääräksi tee. Kyllähän mun kroppa kuluttaa myös liikkumisen aikana ihan perustoimintoihin energiaa... Mikä mua kiinnostaa on se kalorikulutuksen vertailu, maksimisykkeet yms., en siis merkkaile kulutuksia esim. mihinkään laihdutusohjelmaan tms. jonka vuoksi mulle olisi tärkeä nähdä ainoastaan liikunnalla kulutetut kalorit.

Vierailija
5/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiintonen seurata sykkeitä. Vielä pitäis ottaa jotain mäkispurttia että näkis sen maksimisykkeensä, jotainhan tuo mittarikin antaa maksimiksi mutta käsittääkseni se on hyvinkin arvio ja voi poiketa todellisuudesta aika paljonkin

ap

Vierailija
6/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntaa antavia kaavioita on, mutta luotettavin tulee kuntotestissä

ihan mielenkiintonen seurata sykkeitä. Vielä pitäis ottaa jotain mäkispurttia että näkis sen maksimisykkeensä, jotainhan tuo mittarikin antaa maksimiksi mutta käsittääkseni se on hyvinkin arvio ja voi poiketa todellisuudesta aika paljonkin ap