Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kirjoitellut yli vuoden erään miehen kans ja nyt

Vierailija
04.01.2011 |

kun hän "löysi" naisen ja muuttivat yhteen, olen siitä tosi ärtynyt! Mikä mua vaivaa? Ei olla tavattu ja minäkin olen parisuhteessa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tunne... ap

Vierailija
2/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan normaalia mustasukkaisuutta, vaikkei mitään haaveita olis oikeasti olemassakaan. Mullakin on tuommoinen nettikaveri, on ollut jo 2 vuotta, pidetään paljon yhteyttä. En ole moksiskaan hänen vaimostaan eikä hänkään minun miehestäni eli mitään säpinää ei meillä ole, mutta jos jommalla kummalla on jotain tekemistä muiden naisten/miesten kanssa, niin on selvästi jotain mustasukkaisuutta lähinnä kai jollekin muulle käytetystä ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kiehahtaa" päässä :) Miten te aloitte kirjoittelemaan? Oletteko tavanneet?

t. Ap

Vierailija
4/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minusta aika on se mistä ollaan mustasukkaisia, ei muusta. Se mies bongas mut täältä, voitko kuvitella? Ei olla tavattu, lähinnä mesetellään, joskus puhutaan puhelimessakin, kuten tänään. Kerran yritettiin sopia tapaamista, mut se sai vähän liikaa latausta (muilta), niin jätettiin se väliin sit. Vaimo käy kai kans täällä ajoittain ja tietty kun mä kirjoitan nimimerkillä niin voi seurata mun tempauksia halutessaan. Uskallan kyllä väittää että mulla ja tällä miehellä on parisuhteet paljon paremmassa kunnossa, kun on toinen vastakkaista sukupuolta oleva aina sanomassa jotain järkevää.

Mites te aloitte kirjoittelemaan? Tietääkö miehesi tästä miehestä? Entä tän sun kaveris tää uusi puolisko susta?

Miten te pidätte yhteyttä?

Ehkä sulla on vielä se pelkokin tuossa, että se uusi vaatii lopettamaan teidän yhteydenpidon?

Vierailija
5/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis tavattu vaan alettiin kirjoittamaan, sekin kyllä toisaalta aika ihmeellistä. En usko, että teidänkään kannattaa tavata, jääpähän jotain sellaista pikku jännää olemaan ;) Mun mies tiesi alkuun, mutta en ole enää katsonut tarpeelliseksi kertoa, vaikka toisaalta voiskin. Ei se uusi tiedä, koska mä olin "kuviossa" ennemmin...ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä