Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** TORSTI :) ON TOIVOA TÄYNNÄ, SYYSKUISET 2004 ***

20.10.2005 |

Eihän ollu pinoa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi torsti laskee viimeisiä matikanlaskuja, kun ei osaa niin ei osaa. Toivoin että ne kaavat ois jääny alitajuntaan pyörimään, ja oisin nähny niistä unia, mutta pah... nukuin ihan hyvin enkä nähny unia.

Tea: Joo, oli se miehen veli. Ne asuu myöskin kakkosessa, ja kirjain on c. Sellasia kolmekerroksisia taloja...

Idalla on muuten molemmat kulmahampaiden viereiset poskihampaat puhjennu. Kulmahampaita ei ole, alhaalla on vaan 2 hammasta ja ylhäältäkin puuttuu toinen kakkonen. Ihme järjestyksessä niitä tulee.

En nyt osaa mitään järkevää enää sepustaa, palaan varmaan illalla kun se typerä koe (minäkö asennevammainen, miten niin? en osaa matikkaa enkä ole koskaan osannut enkä tule oppimaankaan....) ja englannin esitelmä ovat onnellisesti )?) takana.

Mukavaa päivää kaikille!

Petra ja mummin luona uinuva Ida

Vierailija
2/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ajoissa nukkumassa enkä jäänyt roikkumaan telkkarin ääreen BB:n seuraan. Nyt onkin selvästi pirteämpi olo ja olen jo ylhäällä, vaikka lapsetkin vielä nukkuu. Tai ehkä luulen vaan olevani pirteä, mutten ainakaan herännyt kesken unien:)

Tomera ja Tea, maailmahan on oikeasti pieni ja kaikki tuntee toisensa! (ainakin melkeen:).

Tomeralle tsemppiä matikkaan! Minä luin pitkän matikan lukiossa, mutta vasta kirjotuksissa tajusin, ettei mun taso ollut ollenkaan edes sitä 7 luokkaa mitä kursseista yleensä sain. Kovasti laskin, mutta aika vähän oikein:) Onneksi matemaattinen ura päättyikin siihen:)

Nyt kuuluu kutsu...

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nähdä Ynis näin aamutuimaan täällä! Otteesi on lipsunut, kovin usein joku muu ehtii aloittaa pinon:) Kiva, että olet saanut nukutuksi ja että olet herännyt pirteänä.

Toinen on meininki täällä. Kolmen aikaan Onni heräs taas kiekumaan ja meidän välissä sitten potki ja sätki. Melkein jo nukahtikin. Sitten mies siirsi takas pinnikseen ja nukahti sinne. Ennen töihin lähtöä porisi Onskalle, että sua tais palella kun nukahdit sitten yöllä heti kun laitoin sulle peiton korville asti:) No, tuskin paleli, meillä on makkarissa aika lämmin. Mutta sitten tosiaan 6.30 taas herätys. Yritin ottaa viereen jatkaan unia mutta ei. Ja kun pää on valmiiksi kipeä huonosta yöstä johtuen ja v-käyrä sen vuoksi näin lyhytpinnaisella äidillä nousussa, ei voida puhua hyvistä lähtökohdista tähän päivään... Mutta olen jo syönyt aamupalan, joka ei maistu millekään kun on nuha ja Onni leikkii edelleen tyytyväisenä. Eilenhän oltiin jo untenmailla tähän aikaan.

Yritän vaikka väkisin pitää Onnin hereillä 11 asti, että nukkuis vaan yhdet unet tänään. Eilen kun nukkuin n. 8-10 ja iltapäivällä 15.30-16.30 niin kai sitä unta ei sitten yöksi riitä.

Poika oli niin hyväntuulinen illalla, että oikein tulee huono mieli kun omat ajatukset on näin aamulla jo näin pimeitä. Mutta kyllä tämä tästä, niin hyväntuuliselta vaikuttaa taas Onska.

Olikin muuten melkoista showta eilisilta. Olikso ollut sokerihumala, kun annettiin päivällisen jälkeen jälkkäriksi pieni siivu jäätelöä. Ei varmaan ole koskaan saanut noin paljon sokeria kerrallaan:)

Kylläpä minä intouduin omiani selostaan. Pohjoisessa sataa vaan lunta Annen mukaan kun aamu-tv on päällä. Tulis jo tännekin se talvi!!!

T-P

Vierailija
4/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, vaikka nukuinkin paremmin, ku viime yönä. Nea valvoskeli kolmen maissa, jutteli äänekkäästi ja itkeskeli, annoin maitoa ja nyt onneks nukkuu vieläkin. Oppis nyt kävelee ja sit vois sitä unikoulua ajatella. Tällä hetkellä ahdistaa kaikki tuttipullosta ja tutista vierotus, mukista juomisen opettelu ja kaikki..tuntuu ettei mitää jaksais..

Meilläkin vaihe (?) meneillään. Iloinen ja utelias tyttömme itkee vieraita kasvoja nähdessään ja painautuu tiukasti äitiä vasten. Mäkään en sais mitään tehdä, perässä kontataan ja itketään, syliin pitäis päästä ja sit kannella...huoh..ja poskihammas puhkeamaisillaan, aiheuttaa kitinää ja huutoa.

No lyhyeks jäi taas, ääntä kuuluu makkarista. Pitää mennä. Mut kiitos vielä kaikille teille rakkaat tuesta ja lohdutuksesta. Ootte ihania. Mun isä läks eilen Kuusankosken sairaalaan. Halus ite mennä, vaik yleensä venyttää viimesee asti, ettei sinne joutuis. Kai se toivoo, et ne viel vois antaa antibioottia tulehduksiin, vaikka ei siitä kyl enää hyötyä ole, tauti on niin pitkälle edenny..isi parka joka vielä haluais elää.. :' -(

Jatu, IHANAA nähdä tänään[color=red]♥

[color=black]Enkeli1 ja Nea

Vierailija
6/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomera mullakin on tänään matikan koe!Tsemppiä sulle :)

Onneksi voi uusia,mulla ei ole jäänyt mitään päähän.

Mä inhoon matikkaa!!

Hilma oli ekaa yötä omassa huoneessa viime yönä.

Hyvin meni pari kertaa kävin laittaa peittoa ja tuttia.

Tottunut nyt yöpalveluihin kipeenä olleessaam,vähän huono homma..

Enkelille jaksamista!!

Mäkin menin ennen bb nukkumaan mutta nukuin huonosti,taitaa lenssu tehdä tuloaa!

Nyt loppu kirjotus tähän

Hilma ei jaksa kävellä enään :(

Pitää mennä aloittaa leikki,aurinko kun nousee ulos haravoimaa

Jeps

Hyvää Päivää

Ramika Ja Hilma

Vierailija
7/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli vika imetys. Eilen illalla haikeana fiilistelin, mutta aamulla olo oli ihan ok. Taitaa johtua siitä, että asian kanssa on jo sinut. Nöösä tosin ei ole vielä sinut tämän asian kanssa. Toivottavasti rinnatkin ymmärtävät nyt mikä on homman nimi.

Nyt kysymys, josta on pitänyt neuvolaan soittaa, mutta kiireessä aina olen missannut tuon soittoajan. On muuten ärsyttävä tuollainen soittoaika, vaikkakin ymmärrettävä. Siis paljonko D-tippoja pitäisi nyt antaa, kun siirtyy kokonaan ihan tavalliseen maitoon? Niihin kun on vähäsen lisätty tuota d-vitamiinia.

Eilen Nöösän kanssa käytiin raksalla vähän lämmittämässä huushollia ja joutessamme kärrättiin hiekkaa. Minä lapioin kyytiin ja Nöösä istui melko tyytyväisenä kottikärryissä hiekan seassa. No, eipä meidän saavutus iso ollut, kun en jaksa Nöösän lisäksi hurjan paljon hiekkaa kärrätä. Tottumattomalle tuli myös nopeasti käsivarret kipeiksi. Ei musta olisi kunnon maatalon emännäksi. Tänään keittiöjuttuja! =)

Tomera ja Ramika: Tsemppiä ja menestystä matikan kokeeseen! Pidän peukkuja.

Ai niin meilläkin on hyvin kiukutteleva lapsi, joka olisi vain ja ainoastaan sylissä, jos pitää jotain hommia tehdä tai sitten äitin pitää istua olohuoneen lattialla hänen leikkiessä. Ehkäpä tähän vaikuttaa lapsosen luonnekin, mutta kyllä tässä jonkin vaiheen tuoksuakin on.

Syksyistä päivää kaikille! =)

-Mimmuli ja Nöösä ♥

Vierailija
8/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöh ja pah, lumet sulasi yöllä tai aamulla kun vettä satoi. Kurjaa kun kupasin lapsille, ttä mennään leikkiin heti aamulla lumella. Ja nyt sitä ei olekaan.

Ynis kiva kun olet saanut nukuskella!

Matikankokeisiin onnea ja hermoja! Nimimerkki pitkän matikan lukija joka tajusi ettei elämä voi olla yhtä matikkaa ja itkua ja vaihtoi lyhyeen kesken kaiken :)

yö meni ihan kivasti, aamusella puol seiska Nyttynen kitisi ja kiehnäsi mutta nukahti kun menin pinniksen viereen nukkuun (jalkopäähän) ja silittelin uneen. heräsimme 10 aikaan, joka on aika myöhään, nykyään mekin jopa ysiltä ylhäällä.

Toppapuvuista, ei oo häävi tuo äp:n puku, eilen oltiin hetki ensilumessa ja kastui mokoma. Kaveri tuo tänään Lassien 86 cm puvun mutta epäilen että on ihan liian iso meidän teletapille :D Esikoisella ei tarvinnut olla häävit puvut kun enimmäkseen vaunuiltiin ja oli kesäaikaa tässä iässä. Kunnon puku on 92 cm, heh voisi Nyttynen hukkua jo lahkeeseen :)

Mutta nyt siivoomaan, on apri ydinpommia taas käynyt täällä :D

T. Tuttis

Vierailija
9/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt sain ukkelin unille. Sinnillä valvoi siis 6h. Ja yölläkin kiehnäsi ainakin tunnin 3-4, joten ihmettelen, mistä tuo energia. Taitaa olla niin, että kun se väsymys menee yli, peli on menetetty melkein. Päätin tänään siirtää meidät entiseen rytmiin, jossa nukutaan ne yhdet unet. No, nyt se onnistui. Mutta niin väsynyt olen itsekin, että kun 2 kertaa aiemmin jo kävin nukuttamassa, meni hermo ja tuli itku ja kiukku, ja poikakin säikähti ja alkoi itkeen. No, vihdoin oli siis riittävän poikki, että nukahti. Ei ihan sänkyyn vaan alkoi kammeta itseään ylös ja itkeskeli, eli halus syliin ja se oli kanttu vei hetkessä. Nyt pitää levätä itsekin.

Tämä on niitä päiviä, tai tässä aamussa on ollut niitä hetkiä, että tunnen etten ansaitse tuota lasta ja että tälle lyhyelle pinnalle pitäs tehdä jotain. No, jos tästä jotain positiivista hakee, näitä aamuja/päivä tai yleensä hetkiä on nykyään tosi harvoin. Siis sellaista " normaalia" tympiintymistä on silloin tällöin, jos toinen roikkuu lahkeessa kun itse tiskaa tms mutta näitä kiukkupuuskia, joita oli ekojen kuukausien aikana, ei ole taas ollut kuin ehkä kerran kuussa. Ja siihen liittyy aina melkoinen univaje.

Nyt pitää etsiä itsestä kuva. Morsio pisti pahan haasteen, pitäs äkkiä löytää kuva itsestäni, semmonen, jonka kehtaa antaa laittaa häälehtisen kanteen. Eli kuvan etsintään. Nukkumaankin pitäs ehtiä.

T-P

Vierailija
10/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vain tarkentaa, että meillä siis käytössä Jekovit-tipat. Josko joku auttaisi tuossa annostelussa nyt kun tavallinen maito vain käytössä.

Puustellin keittiöhahmotelma oli ihan ok. Tosin melko hintava ja siitä puuttui se jokin. Illalla on Domus-keittiön vuoro. Odotukset ovat korkealla, saa nähdä tipahdanko pilvilinnoista, kun hinta siitäkin tulee esille. ;)

-M

Vierailija
11/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmuli. Sulla ei varmaan oo pakkausselostetta tallella. En nyt itekään sitä löytänyt. Meillä Devitol. Mutta muistinvaraisesti vastaan, että 5 tippaa annetaan yhä. Se on perussääntö näissä ja vain erityisen paljon korviketta käyttäville on vähemmän tippoja.

T@hti

Vierailija
12/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomera ja Ramika, tsemppiä opintoihin! Mua harmittaa se, että pärjäsin kyllä miten kuten opettelemalla asioita ja kaavoja ulkoa, mutten ymmärtänyt niistä mitään. Niin eihän semmoinen tieto pysy päässä.

Kokeilen muuten vaihtaa pojalle plastanimeksi (tai palsta- ;) Pekka, kun entiset rupes tökkimään. Meillä porukka oli kovin väsyksissä eilisen reissaamisen jälkeen. Pekka nukahti jo aamulla, kun käytiin " puistoilemassa" (eli koulun pihalla kiipeilemässä ja kiikkumassa) ja esikoinenkin näkyy nukahtaneen, vaikkei normaalisti enää nuku päikkäreitä. Yö oli itkuyö. En varmaan älynny antaa Pekalle riittävästi eilen juomista ja ruokapuolikin oli illemmalla vähän heppasta. Aamupäivällä kyllä syötiin ihan kunnolla. Normaalistihan meillä mennään yksillä päikkäreillä, mutta reissatessa saattaa tulla kahdetkin unet. Ja nyt Pekka heräs jo 12.30, että saapa nähdä, jaksaako iltaan asti.

Mimmuli. Rinntojen sopeutuminen ottaa aikansa. Mulla ainakin on menny niin, että aluks luulee, että helpostihan tämä kävi, mutta sitten rintoihin tulee kipeitä paukuroita. Mulla auttoi ja riitti se, että lämpimässä suihkussa hieroin ja puristin enimpiä maitoja pois.Ja Nöösäkin varmaan tottuu. Yleensä imetyksen lopetus taitaa olla äidille vaikeampi juttu kuin lapselle tässä vaiheessa. Pekkaa ainakin nykyään vain naurattaa, että onpa äiti hassun näköinen ja esim. painaa rintaa, jos sattuu pukiessa paikalle, mutta ei meinaakaan imutella tai itkeä tmv. Eikä lopetuksesta nytkään ole kuin kuukauden verran.

T@hti

Vierailija
13/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa Mimmuli heitit kyllä aiheellisen kysymyksen. Onnikaan kun ei enää korviketta juo, niin tuli just mieleen, että pitääköhän lisätä vitskun määrää 5 tippaan.

Eipä uni tullut, kun jäin miettimään erästä asiaa. Että mitenköhän pahat traumat Onnilel jäis, jos menisin viikonloppuna Ouluun YKSIN, kun mies menis sitten omaan kotiinsa Onnin kanssa? No en nyt usko traumoihin muiden kohdalla kuin omalla:) Olis järkevääkin mun mennä sinne Ouluun, sais hoideltua niitä hääjuttuja ja olla apuna morsiolle. Kun viikolla ehdin vain iltaisin, kun saan äidin hoitaan Onnia. Mutta mulle tuli jo itku pelkästä ajatuksesta olla 2 yötä erossa Onnista!!! Auttakeeeeeeee!!!! Onko nämä asiat aina niin vaikeita ekan lapsen kanssa? En tiiä, rohkenisko sitä...

Huhuu, missä on Hilunki, Hip-su, Mersu ja muutkin poissaolevat?? Huhuu!!!

T-P

Vierailija
14/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu nyt vähän laiskana ja yleensä taas viestit menee tosi pitkiksi, niin ajattelin nyt vähän jakaa. Saadaanpa pinoon täytettä.

Talvivaatteista. Meillä noita haalareita on vähän joka lähtöön. Siksi en oo hankkinu kunnon 80cm toppapukua, joka nyt ois lähinnä sopiva. 86cm isommilta peritty Lassien puku meillä on, mutta se on kyllä reilu. Tämän välin ajattelin pärjätä välikausihaalarilla villapuvun kera ja äp toppapuvuilla+ kurahousuilla. Jaloissa on ollu tähän asti paksut töppöset ja kurahanskat. Mutta säiden kylmennyttyä laitoin kahdet villasukat ja lämpökumpparit. Talvikengiksi on isosiskon punaiset nahkakengät ja niitä ei kyllä vielä raaski laittaa hiekkaan kontattavaksi.

Leluista. Niitä meillä on vaikka millä mitalla. Mutta paljon enemmän kiinnostaa kaikki muut kodin ja kaapeista löytyvät tavarat sekä isompien sisarusten rakennelmat. Muttta toisaalta mikä tahansa lelu kiinostaa hetken, varsinkin, jos sitä " esittelee" lapselle tai leikkii yhdessä.

Saatanpa palata vieläkin, jos ehdin lukea, mistä muusta on viime päivinä ollut puhetta. Mies lähti taas koiran kanssa metälle ja PE-la-su onkin hirvijahtipäiviä. Höh! Eli uhallakin sitten palstailen oikein urakalla. Vaikka ite nuo kotihommat sitte kuitenkin joudun tekemään.

Jaksamisia Enkelille!

T-P: Hienostihan sä oot pärjänny! Ei kukaan voi määrättömiin jaksaa eikä hetkessä muuttua. Kaikki ottaa aikansa!

Aavis. Harmi, ettette päässeet eilen ja meidän reissut rahtoo olla tuollaisia ex tempore -juttuja. Kiva ois ollu nähdä, mutta eihän sitä tiedä, vaika joskus sattuis parhaiks.

Kivaa päivänjatkoa kaikille!

T@hti

Vierailija
15/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti miehes pärjäis ihan hienosti Onnin kanssa. Mutta ite oon vieläkin tosi huono viemään lapsia yöhoitoon, joten muut joutuu auttaa siinä asiassa.

T@hti, riesapinoilija tänään

Vierailija
16/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-tipat: 1-3 vuotiaille 2-3 tippaa päivässä, jos juo tavan maitoa mihin on lisätty d-vitamiinia.

Luomu- tai vitaminoimatonta maitoa juoville 5 tippaa päivässä

Vierailija
17/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö oli aivan hirveän kamalan kauhean järkyttävä. Kepa heräili taas 15 min. välein itkemään, välillä vaan känisi, välillä kunnon itkua. Minä meni reippaana nukkumaan jo 22 ja en saanut unta. Tietysti edellinen hyvä yö kostautui! Kun oli nukkunut, ei uni tullutkaan. Ja valvoin ja valvoin, Kepa herätti aina kun meinasin nukahtaa. Sitten kun nukahdin viimein, Kepa heräsi, nukahti uudelleen - ja huomasin, että vaipat oli vuotaneet!!! Sitten kamojen vaihto ja Kepa ei nukahtanut millään.

Lopulta ajattelin, että jospa tissille nukahtaisi, jos olisi vaikka nälkä. (Tämä oli erittäin järkevä ajatus, ottaen huomioon, että 2 kk ollaan oltu ilman yötissiä...) Rinnalle halusi, mutta sitten vaan jyysti sitä hampaillaan ikävästi, eikä imenyt kunnolla. No, ainakaan ei tarvitse sitä nälkäasiaa enää miettiä.

Tuloksena 1 (yksi) tunti unta äidille. Onneksi sentään Kepa heräsi pirteänä.

Eli olisiko kenelläkään mitään vinkkejä, miten saataisiin näitä öitä rauhoittumaan? Olen yrittänyt olla huomaamatta, silitellä, puhella, tassutella, mutta ei apua mistään. Alan olla aika ahdistunut, kun kuvittelenkin vaan töihin lähtöä tällaisen yön jälkeen.

Aamulla juostiin sitten hoitotädille tutustumaan. Kepa meni mukavasti heti mukaan toisten leikkeihin. Isommat tytöt paijasivat Kepaa ja Kepa puuhasi mukana. Hieman pelottaa, kun siellä on kolmet portaat (tippuu alas), laattalattiat (pää halkeaa) ja isompien tyttöjen leikeissä barbien kenkiä (syö ja tukehtuu) jne. pientä kamaa. Äiti keksii kauhukuvia kaikesta, toivottavasti turhaan.

Mimmuli, meillä ollaan myös haikeissa fiiliksissä. Imetys alkaa olla lopuillaan. Onhan se toisaalta helpottavaakin. Tänään annoin eka kertaa nokkamukista tavallista maitoa. Kepa oli ihan ihmeissään, sitten joi kauheasti lisää ja lopulta sylki maidon pois. Olikohan se liian kylmää?

Tästä tulikin mieleen kysyä:

Kuinka moni on jo siirtynyt kokonaan tavalliseen maitoon?

Jotain kyssäreitä oli matkan varrella:

RahaG: Omat tilit on ja yhteinenkin, johon säästetään porukalla. Koskaan ei lasketa, mikä lähtee kenenkin tililtä. Omat ostokset menee omista rahoista, ruoka vähän miten sattuu, kenellä sitten rahaa on sillä hetkellä. Vuokran maksoin minä ainakin 3 vuotta, joten nyt on sitten miehen vuoro maksaa pari vuotta.

Hanskat: Kepalla on niin pienet kädet, että kaikki lapaset ja rukkaset on aivan hirmu suuria. Ei se raukka niitä käsistä saa pois millään, kun ei niillä saa mitään tehtyä muutenkaan. Ainoat hyvät lapaset on olleet H&M:n pienet 2 kpl pakkauksessa, mutta ne on tosi kylmät.

Enkelille toivon jälleen voimia raskaaseen tilanteeseen.

Kipeille korville, kuumeisille otsille ja nuhaisille nenille paranemista. Ja muillekin kuhmuille ja kivuille myös.

Palataan,

leppis

Vierailija
18/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-P lähde ihmeessä yksin, tekee hyvää ja saa virtaa tähän arkeen. Eiköhän isi ja Onska pärjää vallan mainiosti viikonlopun :)

Huojentavaa lukea että muiltakin löytyy syli- ja jalkalapsia. Eikä itsekseen viihdytä, ei meilläkään.

Mä vaan oon yrittäny uskotella itelleni että kaikki kiukku ja kränä Lintsulla johtuu flunssasta... no ehkä silläkin osuutta ja loput on taas jotakin vaihetta, huoh.

Isäntä lähtee lauantai aamuna Japaniin töihin melkein kahdeksi viikoksi, sai tietää tästä reissusta eilen. On pikkanen hoppu hoitaa kaikki reissuun liittyvät asiat ja mulla asennoitua yh- elämään...

sanoinki eilen miehelle että mä oon varmaan jossain lataamossa kun se tulee takaisin, jos tämä meidän elo jatkuu yhtä takkusena. Eihän miehen ois ollu pakko sinne lähtee, mutta eipä tollasia tilaisuuksia kovin usein tule.

Enkelille halaus ja kovasti jaksamista, täällä me kaikki ollaan " kuulolla" ja virtuaaliolkapäitä riittää mihin pään voi painaa.

Hilu

Vierailija
19/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan juotu luomumaitoa, eli liian vähän on saanut tippoja. Mutta onpa saanut kuitenkin. Tänään annoin jo tavallista maitoa, kun eipä tuo luomukaan mitenkään vaikuttanut ja muusit yms. on tehty tavalliseen aina.

Voi Leppis, unihiekkaa ens yöksi Kepalle ja äiteelle myös! Ja heitit saman kyssärin, mitä itsekin olin miettinyt. No meillä juodaan siis luomua ja siirrytään tavalliseen mjölkkiin. Ollaan juotu tuota parisen viikkoa. Edelleen lämmitän pulloon maidon, sillain vähäsen.

Hanskoista. Meillä on Onnilla myös niin pienet kädet, että ei noihin löydy sopivia käsineitä mistään. Anttilastahan ostin ne yhdet kinttaat. On varmaan suht lämpimät mutta peukku on vaikea saada paikoilleen eikä niillä sittenkään voi mitään tehdä. Tai no konttasi poitsu kovasti tänään hiekassa mutta muuten aika jäykkää toimintaa:)

T-P

Vierailija
20/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tarkottanu että ollaan " kuulolla" urkkimassa mitään, vaan että täällä ollaan jos meitä tarviit Enkeli.