***LOKAKUISET***
Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!
Helene kp.2/22-29, yk.12
Kommentit (662)
Marjana kysyikin että bongasinko oviksen viime kierrossa.. Noh siis testasin ovista clearbluedigitaalisella ovistestillä. Aloitin ohjeen mukaan testaamaan kun oli menossa kp 13 ja niitä tikkujahan oli 7. Eikä kertaakaan tullu hymynaamaa tikkuun, paitsi vikalla kerralla unohdin katsoa tuloksen :O . Eli ei mitään hyötyä mulle ollu siitä. Aloin jo epäilemään että ovuloinkohan ollenkaan. Mutta sitten tuli fiilis että entäs jos ovuloin enemmän loppukierrosta niin puuhailtiin myös kierron lopussa n. joka toinen päivä. Oli aika yllätys että menkat ei sitten tullutkaan! Menkkojen oletetun alkamisen aikaan tuntu ihan ihme myllerykseltä mahassa. Valkovuotoa tulee paljon..
Kiitos tarrasukista! Olen päättänyt että tämä vauva syntyy sillon lokakuussa. piste.
Voimia ja jaksamista kaikille.
Lindaliina ja vauva rv 4?
Huomenaamuna testaan, sillon pitäis tätiläisen tulla. Kierto yleensä ollu tosi säännöllinen, joten ihan fiksua tietysti ois odottaa ees siihen lauantaihin, mutku en jaksa. JA sitä paitsi, me usein ostetaan viikonlopuks joku hyvä viini, enkä halua tietenkään juoda jos se plussa sieltä tuliskin, vaikka yleensä kyl jää se lasillinenkin puolitiehen ja kaadan ennen nukkumaanmenoa lopun takas pulloon. :D Mut takas asiaan: mahaa on edelleen vähän nipistelly, mut kenelläpä ei. Jotenkin mä en oikeestaan näitä oireita ihan hirveesti kyttää, kun missään raskaudessa niitä ei plussan aikaan ole kauheesti ollut. Alkaneet sit pikkuhiljaa lisääntyä, pahoinvointikin vasta jossain 6. viikolla. Ja näin siis myös noissa ihan onnistuneissakin raskauksissa. :) T
Vaik täytyyhän sitä tosin vähäsen tunnustella omia tuntemuksia, u know...
On se "kiva" että meitä stressaajia on muitakin. Tai siis että en oo ainoa joka on tällanen hermokimppu ja stressaaja.
Ja luulen kans joo, et suurin osa siirtyny jo tonne marraskuisiin. Se on tää loppukuun riemu tää yksinpuhelu. ;)
Nyt vähän iltapalaa ja sit alan lukea tenttiin. Taas. Huomenna on perjantai, aivan ihanaa! Mukavat viikonlopun odotukset jo tässä kohtaa kaikille, tuun huomena viel kertomaan jos se plussa sattuis tulemaan. (Mitä kyllä piiiikkusen epäilen... ;) t.VM kp 28/28
Olo on nimittäin hieman sellainen wtf ?!!?!
Elikkäs hieman tausta...kp nyt21 ja dpo päivistä ei havaintoa kun sain kolmena päivänä tasa vahvat viivat ovistestiin.
Nämä tapahtui muistaakseni kp14-16
Kävin sitten tänään kipuilemaan alkaneen selän takia särkylääkettä ostamassa ja en sitten malttanut testejä olla ostamatta.
Mukaan hyppäsi cb:n plussatesti kaksikko ja toinen piti sitten tekaista heti vaikka päivät eivät anna aihetta testailuun...
Mutta mutta...toinen ikkuna ennätti vasta alkaa kostumaan kun ekaan alkoi piirtyä sinistä viivaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sitä ei sitten tullut kuitenkaan kuin vain sellainen kapea rantu,mutta tuli siis ihan heti ja näkyy kyllä selkeästi ja kauas.
WTF????????????????????
Mitäs tämä nyt on?
Voi kääks..
Sekaisin Minny kp21
sehän tarkoittaa, että olet RASKAANA! Onneksi olkoon ja tarrasukkia matkaan toivottelee
Evis
Siinä lappusessahan lukee,että viivojen tulee olla saman levyisiä ja minulle siis testiin vain kapea rantu.
Mutta siis testihän ei reagoi jos ei ole hcg hormonia....
Jospa siellä jotain on tapahtumassa...
Huh.
Kunpa Iltis olisi nyt kuulolla ja lataisi minulle jotain faktoja pöytään!!
Minny
elä huoli, kyllä se viiva siitä vahvistuu. Luulen että iltis pitäis sulle luennon siitä että sulla on vasta varhaiset päivät menossa ja siksi viiva on vielä kapea kun hormonia on sen verran vähän. Testaa huomenna taas uudelleen, kyllä se siitä vahvistuu. ja eihän siihen olisi mitään viivaa tullut jos ei olisi tärppi käynyt. jee, onnea!
Mun mielestä ainakin nuo CB:n testit on parhaimpia ja luotettavia.
MIINA: Teehän viikonloppuna raskaustesti! Kuullaan sitten onko itkuisuuden selitys
mahassa kasvamassa. :)
ELEANORA: Voihan se sinun ovis olla vähän myöhemminkin nyt. Tosin jos yleensä ei ole pitkä kierto, niin
olisihan se vähän erikoista sitten. Minä ainakin olen omasta oviksesta varma, että se oli maanantaina vastaisena yönä.
Vaikka ne valkovuodot silloin puuttuivatkin.
Minullakin on joskus tuota kipuilua esiintynyt esim. seksin jälkeen. En ole kauhean huolissani siitä ollut, koska se menee ohi
nopeasti. Olen ajatellut, että se jotenkin liittyy loppukiertoon.
MUTTIS: Täällä myöskään tuo punkku ei meinaa upota. Päätin kyllä nyt juoda sitä joka ilta ihan periaatteella " kaikki konstit käyttöön".
Kohtahan sie voisit testaillakin, jos se testi kaapissa kuumottaa. ;)
VATTU: Sinun aamun uutisia sitten odotellaan!
MINNY: Varovaiset onnittelut! :) Tosi aikaisessa vaiheessa sinäkin plussan olet kyllä saanut! Uskomaton tuo Clearblue. Nyt niitä tarrasukkia kovasti, että kaveri pysyy matkassa mukana!
OMA NAPA: Myös tänään tullut hieman valkovuotoa. Mitään muita oireita ei ole vielä ainakaan.
Mietin jo tänään milloin uskaltaisin testata. Tässä kierrossa ovis on niin tarkasti tiedossa, että toisaalta voisi ennakoidakin. Toisaalta viime kierrossa sain Clearbluella kapean viivan, joka sitten ei kestänytkään ja se on tosi masentavaa. Vaikka se viiva tulikin ihan silloin, kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa. Saa nähdä, jos yrittäisi malttaa odotella ensi viikon lauantaille, jolloin olisi dpo 13. Tiedän, että ensi viikolla kuumottaa testi kaapissa jo siihen malliin, että malttamisen kanssa on vaikeata
Marjana kp 22/32(-37) dpo 4
Miina: et ole yksin, täällä myös edelleen piinaillaan. En ehdi kovin usein kirjoitella mutta luen kyllä viestit ja olen hengessä mukana.
ON: Tätiä odotellaan kylään viimeistään tiistaina (tai siis ei odoteta), mutta ajattelin josko sitä sunnuntaina vois jo testailla. Menkkamaisen tuntuman vatsassa seuraksi on nyt tullut myös tissikipu mutta voihan se toisaalta olla vain oiretta lähestyvistä menkoista. Tiistaina meinasin pyörtyä kauppareissulla mutta senkin laitoin sitten vain liian vähäisen syömisen ja juomisen piikkiin. Huoh, ota näistä oireista nyt sitten selvää... Välillä itseäkin naurattaa kun pitää niin tarkasti kuulostella omaa kehoaan ja portaissa pompahdella tunteakseen että sattuuko tisseihin. :D
Vaikka tässä välillä alkaakin usko loppua niin eiköhän me sinne loppukuuhunkin vielä saada muutama vauva, siihen on uskottava.
kiamari 24/28-29, dpo 10
Ninni-Ilona kp 41/40 yk 1
Muttis kp 35/38-43 yk 7
Pompelo kp 33/26-28
Vehka 31/27-29 yk 3
Kokis kp 30/26-28 yk 4
Vattu kp 29/28
Jepsis kp 28/29-31 yk 4
Lumi kp 27/30-32 yk1
Miina kp 26/25-28
Kiamari kp 25/28-29 yk 3
Marjana kp 23/32(-37) yk 11
Tähtisafiiri kp 22/29 yk 10
Krislee kp 22/? yk 3
Minny kp 22/31 yk 7
Hipskukka kp 22/28 yk 3
Tellu kp 22/28
Eleanora kp 21/30
Elle80 kp 21/23-28 yk1
Maatis 20/28-33 yk3
Mermaid kp 19/28-30 yk 5
Miiru75
Lumi
Sassu
+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!
Sandokai kp 30/30 yk 1
Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10
Rupikonna kp 30/28-30
Ollikolli kp 32/28
Mallu84 dpo12
Mammuska kp 29/26-28 yk 4
Arianna kp 23/27-28
Lindaliina kp 35/30
Tausta tukijoina:
EVE
Höttis
Iltis
Pomena
KIAMARAN tavoin yritän ylläpitää uskoa, että loppukiertolaisista on pakko myös tulla plussia. Onhan meitä vielä ihan hurjasti jäljelläkin! :)
Olen itse viikonlopun reissussa, enkä välttämättä pääse koneella käymään, joten toivon, että minulle on ihania uutisia täällä luettavana sunnuntai-iltana. :)
Oma napa on ihan tyytyväinen viikonloppureisusun, että saa muutakin ajateltavaa kuin tämä vauvaprojekti. Lähinnä siis siksi, että aika tuntuu kulkevan järkyttävän hitaasti kohti kierron loppua...
Rentouttavaa viikonloppua ja plussapuhureita joka ikiselle! :)
Marjana kp 23/32(-37) dpo 5
Sähän taidat olla pieniin päin!
Marjanalle hyvää reissua... on tosiaan ihan kiva saada muutakin ajateltavaa tämän projektin lisäksi. Itsekin olin viimeviikonloppuna aivan toisissa ajatuksissa ja se kyllä rentoutti!
).(
Eilen olin kokopäivän kokouksessa ja illalla kotona kävin vain pikaiseen lukemassa muiden viestejä. Itse en ehtinyt kirjoitella mitään... tosin eipä ollut paljon mitään kirjoitettavaakaan.
Hyvää viikonloppua ja toivotaan onnea kaikille viikonloppuna testaaville!!!!
Tellu
Minnylle varovaisesti onnittelut!!
Marjanalle oikein mukavaa ja rentouttavaa reissua, nauti!!
Kovasti haluaisn uskoa myös, että tähän loppupäähänkin riittäisi plussia... mutta alkaa usku taas mennä, viime kierrossakin taisi käydä niin ettei lopuille enää riittänyt!! Pläääh, yritän kaivaa jostakin positiivisuuden! :)
Itsellä siis kp 25/25-28 dpo 11 ja vatsaa juilii niin maan perkuleesti! Vessassa rampaan. Tunteet ja hermot menee vuoristorataa. Selkää jomottaa.Nenä oli illalla tukkosen tuntunen ja aivastuttanutkin on pari päivää ja muutekin sellanen kipeen hönö olo! Eilen illalla tuli varma olo, että sieltä ne menkat alkaa, mutta toistaseksi ainakin oon kuivilla... jotenkin usko mennyt totaalisesti, mutta toisaalta suunnittelen huomiselle aamulle tuon kaapissa olevan pregcheck-liuskan tekoa!! Tuo pregcheckhän ei vissiin ole kaikista herkin, mutta ei anna kuitenkaan mitään ylimääräisiäkään viivanpaikkoja tms... Eli toisaalta en tiedä onko huomenna liian aikaista tehdä tuolla testillä?!?
No onneksi huomenna pääsee isännän kanssa kahdestaan laivalle, eli tapahtui mitä tapahtui, niin huomenna ainakin saan karistaa arjen töppösistä!!
Minny: Testaile uudelleen, eihän se testi mitään näyttäisi ellet raskaana olisi! Ja luultavasti hcg.tä vielä niin vähän ettei kunnolla näy.
Marjana: Mukavaa reissua! Itsekin sitä kaipailee jotakin muuta ajateltavaa tämän projektin ohella mutta onneksi ihmeen hyvin olen saanut pidettyä asiat muualla.
On: Vasenta munasarjaa tuikkii välillä. Pitkä aika vielä menkkoihin etten viitsi alkaa oireita arvailemaan. Tosin alan jo pian olemaan aika epätoivoinen ellei sitä plussaa ala kuulua kun jo yk4 menossa. Ehkä muuten osaisin ottaa rennommin mutta kun aiemmin on ne plussat tulleet todella helposti. Sitä alkaa miettiä että onko minuun tullut joku vika!
Greippimehua kulee, sitä punaviiniä en sitten tähän kertoon ostanut.
Plussapuhureita vielä meille loppupinolaisille!!
Eleanora kp21/30
Enpähän sitte muistanukkaa testata nyt aamulla!
Reissussa EN VOI testata, eli aikasintaan maanantaina...
Oviksesta ei oo kyllä hajuakaa millon on ollu jos on ollu ollenkaan.
Maha ku on aina kipee, niin en erota mikä on ovisjuilintaa ja mikä normi kipua mulle.
Jossain vaiheessa valkkaria kyllä lorahti kunnolla, mutten muista milloin =)
Säästyuypähän testit myöhäsemmäksi, eikä tarvi vielä tilata lisää.
Vadelmamama! Jokos olet testannut?
Olikos sitä muita testailemassa, ei nyt muista...
Alkava dementia vissiin ku pää on ihan laho =)
Tarrasukkia ja plussia!
-Muttis 35/38-43 yk7
Aamusta sitten tein sen toisenkin cb:n testin ja nyt ei tullut mitään selkeää sinistä viivaa (ei edes sitä samanlaista rantua) mutta kyllä sieltä edelleenkin se viiva kajastaa.
Nyt huomattavasti vaaleampana..
Voi miksi en malttanut eilen jättää testejä vielä odottamaan...miksi piti tehdä...
Plääh...nyt sitten saa jännätä oikein urakalla tässä nyt loppuajan ja varmasti testejä kuluu kun haluan seurata onko viivaa ja jos on niin mitä sille viivalle tapahtuu...
Taas se nähtiin,että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...=/
vkl on käytävä lisää testejä hakemassa...
VM:Kuulumisiasi odottelen minäkin!! peukutuksia!
Minny kp22
Kylläpäs täällä on tapahtunut!
MINNY: Melko ajoissa olit plussan saanut. Testaapa jollain muulla merkillä!
VM: Jokos olet testannut? Kuumeisena täällä odotellaan...
MIINAN kanssa mennään samoilla dpo:lla. Eiks oo mukava kun on helppo dpo:t laskea, kun on sama mikä on päivämäärä :)
).(
Ei mitään oireita. Aina välillä kuvottaa, kuten juuri nyt, mutta saan kyllä kuviteltua sen helposti. Muuten tasaista meno, ei tunneryöppyjä suuntaa ei toiseen. Harmi, kun ei yhtään muista oliko muista raskauksista mitään oireita. Muistaakseni ei, koska oon testannut vasta toooosi myöhään ainakin neuvolakorttien perusteella. Joskus viikko menkkojen oletetun alkamispäivän jälkeen taikka sit oon huijannut neuvolassa ;)
Jännää on. Itse testaan kyllä vasta ke tai to. En halua katsella sitä yhtä viivaa. Ja ainakin säästyy pettymykseltä, jos onkin vaan kiinnittymisyritys tms.
Jepsis dpo11
Tää oppukierto on tosiaan ollut helppo, kun suoraan päivistä nähny!! :)
Itsekin olen yrittänyt muistela mitä oireita on aikaisemmin ollut, esikoisesta ei tainut olla mitään ja tuossa keskenmenneessä oli todella kaameeta kuvotusta sekä huippausta. Nyt ei ole tuota noin pahaa kuvotusta, joten olen taas pikku päässäni laskenut etten taida olla raskaana. Olisin myös halunnut rauhassa odottaa reilusti ensi viikon puolella, katsoa alkaako ja tehdä vasta sitten testi, mutta.... tuo laivareissu sotki niin hyvin suunnitellun suunnitelman, en halua miettiä siellä, että olenkohan raskaana, mutta toisaalta jos testaan huomenna negan niin sitten mökötän siellä....
onnea ja peukkuja, että viiva vahvistuu! Jos sulla sattui olemaan hyvä pissaerä siinä ekassa testissä, päiviä kuitenkin vielä vähäsen, et tarvii varmaan väkevät pissat et näkyy. Toivotaan niin! Eihän sitä viivaa kyllä piirry, ellei raskaana oo, näin minä sen näkisin!
Jänniä päiviä muillakin, tsemppiä piinailijoille!
Kävin tosiaan eilen gynellä, ultralla katottiin että kohdus kaikki ok, limakalvot ok paksut eikä mitään ylimääräistä, munasarjatkin oli ok, ei täyttyny pco:n kriteerit, mutta sen verran oli kuitenkin, että joutui laskemaan rakkuloita. Ei löytyny kopelollakaan mitään erityistä. Kipeiden menkkojen syy jäi siis selvittämättä. Keltarauhanen olis pitäny näillä päivillä näkyä, mutta ei löytyny, lääkäri meinas, että rakkulat saattaa sotkea näkyvyyttä.. Meinasi, että jos näyttää ettei oviksia näy eikä kuulu, niin otetaan sitte progesteroniarvo verikokeella. Clomejahan tuohon keltarauhasvaivaan sitten tarjotaan, et katotaan nyt. Me on miehen kanssa päätetty, että mitään hormonihässäköitä ei aleta, kun on jo nämä kaksi lasta.. harkitaan sitten vakavammin tuki- ja sijaislapsitoimintaa perhettä kasvattamaan.
Niin että ei siitä nyt sitten jääny käteen oikeestaan muuta ku lasku. Tai no se, että ei pitäis olla mitään rakenteellista pulmaa tärpille.
Nyt sit toivon, että se keltarauhanen vain piileskeli ja ovis on ollu ja menny ja masussa vipelletään :)
Kukapas se oli itkenyt, kun ei nyt syksyllä saanutkaan olla kotona koulunaloituksessa..? Meillä vähän sama tilanne, olin toivonu, että vois olla esikoisen aloittaessa koulun kotosalla, mutta se kierto meni jo. Harmittaa :/ nyt sitte toivotaan, että vois olla kotona viimestään seuraavana kesänä, kun ei ole enää päivähoito-oikeutta. Enpä tiedä mitä sitten keksii esikoisen kesähoidoksi..
Mutta, kierto lähestyy loppupuolta, viikon päästä ollaan jo pitkällä, menkat on saattanu jo alkaa tai sitten ei.. Jännättää!!
Tsempit kaikille!!
Itselläkin on ollut tuollaisia kipukohtauksia toisinaan, loppu kierrosta oviksen jälkeen, ässäilyn aikana/jälkeen! Olen myös ihmetellyt mistä johtuvat... mutta siis juurikin kierron lopulla, ei kertaakaan ennen ovista!
Onpas täällä hiljaisen oloista... joko kaikki ovat plussanneet tai joutuneet marraskuisiin!? :/
Eipä tänne mitään uutta: vatsaa juilii ja selkää särkee, lämmöt koko ajan koholla reilusti ja nukuttaa reippaasti.
Valkkaria ei ole juuri nimeksikään ollut tässä kierrossa, ja olenkin yhdistänyt sen greippi mehuun!! pahoittelut siskot, mutta olen tutkiskellut että joillakin se saattaa kuivattaa limakalvot :( eli malttia senkin kanssa!!