Lue keskustelun säännöt.
Miks valmistomaattikastikkeet on niin törkeen suolasia?
04.01.2011 |
Onko mitään selitystä, miks ne tehdään niin suolasiksi? Voimakassuolaisen ystävähän voisi itse lisätä suolaa, mutta vähäsuolaista kaipaava ei saa suolaa kastikkeesta pois...
Kommentit (2)
kysyin eräästä tomaattituotteesta valmistajalta asiasta, ja on heidän mukaansa kuluttajille kätevintä että tuotteessa on suolaa...
Mitä kätevää siinä on? Nyt minä en voi sitä syödä ollenkaan. Sen sijaan jos olisi suolatonta, niin voisin syödä ja se joka haluaa suolan kanssa nauttia tuotteen voi itse sitä lisätä sopivan määrän, suolan lisääminen ei ole vaikeaa.
Niin, ymmärtääkseni näinä toimivien kylmäketjujen aikakaudella suolan käyttäminen säilöntäaineenakaan ei ole enää perusteltua...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kysyin eräästä tomaattituotteesta valmistajalta asiasta, ja on heidän mukaansa kuluttajille kätevintä että tuotteessa on suolaa...
Mitä kätevää siinä on? Nyt minä en voi sitä syödä ollenkaan. Sen sijaan jos olisi suolatonta, niin voisin syödä ja se joka haluaa suolan kanssa nauttia tuotteen voi itse sitä lisätä sopivan määrän, suolan lisääminen ei ole vaikeaa.