Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana anoppi

Vierailija
04.01.2011 |

Mulla on kyllä hyvä ja mukava anoppi. Ei oo koskaa mitenkää kohellu huonosti. Mutta ei meillä mitkään hirveen läheisetkään välit ole, ja kaukana asuu. Nyt he olivat meillä muutaman päivän ja sain kehuja vaikka mistä! Ruoasta, kahvileivistä todellista ylistystä. Ja ku olen onnistunu laihduttamaan ni siitäki kuulin kehuja. Ja ku lähtivät ni vielä kiittelivät että ku heitä pidettiin niin ku piispaa pappilassa. Hyvä mieli jäi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eheyttänyt mun tunne-elämää etenkin rikkinäisen äitisuhteen osalta.

Vierailija
2/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikin anoppis on mielissään kun pojallaan on sut ja tollasia kehuja on kiva kuulla.

Mulla on kans kiva anoppi, ei tosin kehu mua koskaan suoraan mulle, mutta kuulen aina mieheltäni tai mieheni sisaruksiltani kuinka on ylpeillen puhunut jotain mun tekemisistäni muille sukulaisille ja se huvittaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes muutettiin lähelle asumaan. Näytti aika nopsaan oikean karvansa.

Lopultakin tajusin myös sen, miksi mies on aina puhunut isästään tiettyyn sävyyn. Säälin miesparkaa minäkin täydestä sydämestäni...

Vierailija
4/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, huumorintajuinen ja ei puutu meidän asioihin. Joskus toivoisin jopa, että puuttuisi vähän enemmänkin; välillä on hankalaa kun toisesta ei saa millään irti että mitä ajattelee jostain. Ja olisi kyllä mukavaa, jos haluaisi oma-aloitteisesti viettää aikaa lapsen kanssa. Nyt tilanne on lähinnä sellainen, että tulee jos kutsutaan, mutta ei oikein itse ehdota tapaamisia tai tarjoudu hoitajaksi.

Mutta kukin tavallaan. Ehkä anoppi on väsynyt yh-äiti tai ei muuten vaan halua olla niin läheinen mummo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi