Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän tähän syy? Lasketun ajan laskeminen!

Vierailija
04.01.2011 |

Minulla on aina ollut aika säännölliset kuukautiset, keskimäärin 28 päivää, vaihdelleen 27-32 välillä. Raskauksissa LA on siirretty 10 päivää ja nyt 7 päivää eteenpäin ultraäänessä!

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että mä ovuloin myöhemmin ja menkat tulevat silti "ajoissa". Vai onko ultrassa mittaukset menneet pieleen? Vai? Osaako joku selittää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se selvisi kun lasta ei alkanut kuulua vaikka kuinka yritettiin silloin kun ovis pitäisi säännöllisellä 28pv kierrolla olla. Ovistesteillä selvisi, että mun ovulaatio on päivä sen jälkeen kuin virallisesti pitäisi olla mahdollista.

Esikoisen jälkeen tehtiin lisää lapsia aina ensi yrityksestä. Ja ikää meillä oli jo sen verran, että ajoitus piti olla kohdallaan.

Minullakin ultrat on näyttäneet tarkemmin, mutta ei ole siirretty la:aa koska heitto on ollut alle 6pv.

Vierailija
2/2 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä viikoilla 8-10(-12) sikiö kasvaa niin ennalta-arvattavasti ja nopeasti, että mittaustarkkuun tekee vain muutaman päivän heiton. Myähemmin raskaudessa yksilölliset erot alkavat vaikuttaa.

Ovulaation ajankohta vaihtelee ja joskus voi tulla menkatkin, vaikka raskaus on alkanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla