Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mustilla miehillä

Vierailija
04.01.2011 |

oikeasti isommat kalut kuin valkoisilla? Tämä ei ole mikään rasistiseen stereotypiaan viittaavaa juttu, vaan haluaisin kuulla ihan mielipiteitä. Itselläni ei ole kokemusta.

Onko seksi yleensä heidän kanssaan parempaan kuin valkoisten?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tavallista... lemppasin sen aika pian, koska tyyppi oli aika... amerikkalainen ...

sinulle koko ei merkitse kaikkea.

Vierailija
2/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummilla miehillä on kyllä pitkät kalut, mutta onnettoman ohuet. Käyttötaidot ala-arvoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on tutkittu ihan oiekastikin, eikä vain av-mammojen afrikanmatkoilla ja baarikierroksilla.

Afrikkalaisperäisillä mustilla mulkun pituus erektiossa on noin sentin enemmän kuin eurooppalaisperäisillä valkoisilla. Aasialaisilla (orientaalit, siis akseli Kiina-Japani ja siitä alaspäin) taas sentin vähemmän kuin eurooppalaisilla.

Yksilöllinen vaihtelu ihmisten välillä on paljon isompaa, eli "rodun" pohjalta on turha olettaa tai odottaaa mitään.

Vierailija
4/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sinkkuaikana eron jälkeen oli yhden yön tapaus todella tumma urheiljanuorukainen. Seksi kaiken kaikkiaan keskitasoa. Sain kyllä useita orgasmeja, mutta "pohjakosketukset" eivät olleet kivoja. Kalu oli n. 5 cm pitempi, kuin vaikka nykyiselläni. En osaa sanoa tarkkaan, mutta lähes sama kuin jellysauvani 22 cm. Terska myös kookas ja suukkiin otto hankalaa sen takia.

Vierailija
5/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri heilasteli puolisenvuotta ja kyllä se kovasti kehu kalun kokoa ja seksiä, tai sitä miten se mies jaksoi. Toisaalta aina niiden panojen jälkeen kaveri saattoi vuotaa verta ja oli kipeä monta päivää?

Just juteltiin siitä yhtenä päivänä ja se vähän harmitteli kun nykyisellä ei ole niin isoa. Mä kysyin että onko kiva kun toisella on hevosen kyrpä ja panojen jälkeen on kipeä? ei kuulema ollut hevosen kyrpä. No, ehkä se ei sitten osannut käyttää sitä kaluansa satuttamatta toista?

Mä en ainakaan nauttisi liian isosta tai miehestä joka rynkyttää paikkoja niin että veri vuotaa.

Vierailija
6/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vehjettä, mutta käyttää sitä hyvin ja pitkään. Kaiken parasta on piitkät esileikit ja että tekee mulle parit orkut ennen yhdyntää.

En tiedä, kuinka muitten kohdalla, mutta minulle nuo lämmittelyt on tosi tärkeitä. Lopulta oikein vaadin miestä tulemaan sisään.

Ja mies odottaa, että minä saan ensin. Ei voi valittaa.

Vierailija
7/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuessani Usassa muutaman vuoden olin muutaman mustan miehen kanssa sängyssä. Eivätköhän hekin ihan yksilöitä ole, joukkoon sattui pari tosi isokaluista, mutta huonoa sängyssä, yksi normaalikaluinen mutta loistava sängyssä jne.

Itselle kyllä se "taito" ei ole se asia vaan yhteinen kemia. Vaikka seksi kestäisi kaksi minuuttia, se voisi olla taivaallisempaa kuin kerta toisensa jälkeen urheilunainteja antavan supermiehen kanssa. Kumpaakin olen kokenut ja sen kemiat natsaavat jutun valitsisin koska vain. Ei siinä kalun koot, sixpackit vatsassa ja kestävyys auta jos ei muuten ole samalla aaltopituudella seksissä(kään).

Vierailija
8/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on tutkittu ihan oiekastikin, eikä vain av-mammojen afrikanmatkoilla ja baarikierroksilla.

.

Wikipedia: "Studies have not found a relation between penis size and race."

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

Vierailija
9/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on tutkittu ihan oiekastikin, eikä vain av-mammojen afrikanmatkoilla ja baarikierroksilla. .

Wikipedia: "Studies have not found a relation between penis size and race." <a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size" alt="http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size">http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size</a&gt;

http://www.buzzfeed.com/jonny5/penis-size-chart-by-ethnicity-aub

http://www.everyoneweb.com/worldpenissize/

Vierailija
10/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti esimerkiksi kiinalaisilla, korealaisilla ym noin pieniä kaluja kun keskimitta on kymmenen sentin paikkeilla? Eikö se ole normaali lepomitta?

Vierailija
11/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sut bannattiin. Arvaa mikä on oikeasti säälittävää? Se että sinä olet yksin vastuussa tämän palstan rasismishitistä ja täällä oli mahtavan rauhallista, kun olit poissa.

Vierailija
12/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli toinen kirjoitukseni tänne palstalle, ensimämmäinen kirjoitukseni koski ihan toista asiaa. Eikä tällä kysymyksellä ole mitään tekemistä rasismin kanssa, toiseen ketjuun viitaten vain kysyin asiaa.

Eikö nykymaailmassa saa enää kysyä mitään? Eikö tälläiseen asiaan voi vastata asiallisesti?

Tehän niitä rasisteja olette kaiketi, en minä.

Vierailija
13/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kahden kokemuksella, että näillä(toinen ex-mieheni) oli isommat kuin keskiverrolla "valkoisella". Seksi ei ollut silti sen parempaa.

En muuten itsekään näe mitään rasistista tässä ja olin sentään 9 vuotta naimissa mustan miehen kanssa!

Vierailija
14/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahtavahan se oli. Amerikkalainen korisvalmentaja ja oli muutenkin pitkä. Käytön suhteen, on niitä ollut parempiakin...

Vierailija
15/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahtavahan se oli. Amerikkalainen korisvalmentaja ja oli muutenkin pitkä. Käytön suhteen, on niitä ollut parempiakin...

Oliko se parasta seksiä mitä sinulla on ollut?

Vierailija
16/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu isommat värkit.

Vierailija
17/17 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tavallista... lemppasin sen aika pian, koska tyyppi oli aika... amerikkalainen ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän