Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala työkaveri :((

Vierailija
04.01.2011 |

Hei!

Ahdistaa huomenna mennä töihin (tänään), niin paljon, että olen jo hereillä.

En tiedä, mitä pahaa olen duunikamulleni tehnyt, mutta jostain syystä olen hänen silmätikkunaan. Olen ollut nyt lomalla ja huomenna (tänään) pitää palata töihin. Aamuyön tunteina on taas tullut toteen, että on puhunut minusta paskaa ja suurin osa työyhteisössä uskoo hänen puheitaan...

Duunikaveri on sitä mieltä, että en kerta kaikkiaan osaa hommiani ja jos satun tekemään jonkun virheen, niin joltain toiselta duunikaverilta saan siitä kuulla. Sääli vain, että en tilanteessa ikinä tajua, että tuo toinenhan on juoruillut.

Se vain, että tämä akka puhuu IHAN KAIKISTA pahaa. On kertonut mm. minulle, että "xxx kanssa kannattaa olla väleissä, kun se on yhteys pomoon".

Ja tämä xxx-raukka luulee, että nämä kaksi ovat kavereita keskenään.

Minua oksettaa kuunnella tätä ihmistä kahvipöydässä, kun jostain syystä on pidetty henkilö. Ja mikäs siinä, on kaunis ja muka muakva. Naamaa päin NIIN kiva ja selän takana täys paska.

Kyttää muiden työajan käyttöä. Sitä, miten se ja tämä on aina niin pitkään kahvilla. Ja ehkä pahinta on se, että tekee itse niinkuin muita mollaa.

Mä en kestä. Olemme samassa avokonttorissa vielä. Näköeste sentään on, ei kuulo. Harmittaa muiden puolesta, kun kukaan ei tajua mikä tämä nainen on. Kukaan ei ikinä uskoisi, miten rumasti kyräilee muiden selän takana.

Mitä mä teen?? Ei kuulu omaan tyyliini puhua pahaa muista. En voi muuta kuin kärsiä. Etenkin, kun ei ole mitään duunipaikkoja edes tarjolla tällä hetkellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, kyllä taatusti muutkin ovat sen huomanneet. Yritä vaan olla itse normaali, äläkä mene tuollaisen paskan mukaan.

Vierailija
2/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen työyhteisöni olikin taivas, olen todennut nyt kun olen nykyisessä. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikaudet meni ennen kuin muut huomasivat hänen luonteensa. Mutta nykyään kaikki tietävät eivätkä huomioi hänen pahoja puheitaan ja juorujaan, on mukana kuitenkin yhteisössä mutta pidetään vähän säälittävänä. Minä olin varsinkin hänen kynsissään mutta olemalla oma itseni ja nielemällä kaiken näennäisesti sain muun työyhteisön tuen taakseni. En siis alkanut pelata rumaa peliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme