Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syynä suureen seksikumppanimäärään (100?) ei mulla ole

Vierailija
03.01.2011 |

mikään lapsuuden trauma tai hyväksymisen ostaminen, vaan yksinkertaisesti pidän erilaisista miehistä ja olen utelias heidän suhteensa! Pidän seksistä! Miksi naisen pitäisi olla jotenkin reppana, jos on "antanut" monelle? Mitä kaksinaismoralisteja olette?

Minua kiinnostaa eri variaatiot ja se innostava vaihtelu seksikumppaneissani. Jokaisessa on jotain erityistä ja mahtavaa. En haaveile erityisemmin siitä oikeasta vaan tällainen keräily on toistaiseksi tyydyttänyt seksuaaliset tarpeeni ja uteliaisuuteni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään lapsuuden trauma tai hyväksymisen ostaminen, vaan yksinkertaisesti pidän erilaisista miehistä ja olen utelias heidän suhteensa! Pidän seksistä! Miksi naisen pitäisi olla jotenkin reppana, jos on "antanut" monelle? Mitä kaksinaismoralisteja olette?

Minua kiinnostaa eri variaatiot ja se innostava vaihtelu seksikumppaneissani. Jokaisessa on jotain erityistä ja mahtavaa. En haaveile erityisemmin siitä oikeasta vaan tällainen keräily on toistaiseksi tyydyttänyt seksuaaliset tarpeeni ja uteliaisuuteni.

Lue nyt juttujas ja herää. "Mulla ei ole mitään lapsuuden traumaa, muuten vaan täällä selittelen." Jos asia ei ole sinulle ongelma, niin mitäs vatvot sitä ja vakuuttelet täällä ittees siitä, ettei se ole ongelma.

Saathan sä olla miten haluut, mutta miksi ihmeessä kyselet sit parisuhteen välttämättömyydestä, jos et kerran siihen usko. Normaali-ihmiset nyt vaan sattuu olemaan parisuhteessa häpeämättömän sekstailun sijaan. Jotain häpeäähän sä tolla käytökselläs tuot julki.

Vierailija
2/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti tutkimukset (sori en muista lähteitä) ovat osoittaneet korrelaation useiden seksikumppaneiden ja epävakaan tunne-elämän välillä. Ja mistäs se epävakaus tulee kuin lapsuudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti tutkimukset (sori en muista lähteitä) ovat osoittaneet korrelaation useiden seksikumppaneiden ja epävakaan tunne-elämän välillä. Ja mistäs se epävakaus tulee kuin lapsuudesta?

siis kaikki miehetkin, jotka haluavat seksiä useiden eri naisten kanssa, tunne- elämältään epävakaita? En taida tasapainoisia miehiä sitten tunteakaan.

Vierailija
4/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla omituinen tuttavapiiri sitten.

siis kaikki miehetkin, jotka haluavat seksiä useiden eri naisten kanssa, tunne- elämältään epävakaita? En taida tasapainoisia miehiä sitten tunteakaan.

Vierailija
5/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaan pidän seksistä ja paljon

Vierailija
6/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tykkää seksistä ja variaatiosta. Makunsa ja seksidraivinsa kullakin erilaiset.

Itselläni on jäänyt paljon vähemmälle, koska en halua yhdenillan suhteita, mutta en minä pidä sellaisista tykkääviä epävakaina. Erilaisina kuin minä kuitenkin. En huonompina.

Vierailija
7/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on maailman paras antamaan päähierontaa. Toinen taas nuolee loistavasti! Jollakin on maailman uepin takapuoli. Jne. Olen kaikkia seksikumppaneitani arvostanut, ja toisia hetken jopa rakastanut. En harrasta koneellisia yhdenillan juttuja, vaan ihastumista, keskustelua ja hyvää seksiä.

Vierailija
8/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen varmaan harrastanut seksiä vähemmän kuin sellaiset, jotka ovat seukanneet useamman kanssa.

Jos sinkkuna on n. 30 vuotiaaksi asti ja vaikka 3 kertaa vuodessa harrastaa seksiä, tulee niitä eri miehiä sitten useampi kymmenen.

Vierailija
9/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä harrastanut seksiä ja paljon. Jos kemiat ovat kohdanneet ns. yhden illan jutussa, ei sitä ole ollut mitään syytä jättää vaan yhteen iltaan. Vaan niin kauan ollaan kuin kipinää riittää. Varattujen kanssa pelehtimisestä en ole ylpeä, mutta aina en ole tiennyt miehen suhdestatusta.

Vierailija
10/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ap:lla se, että miksi haluaa seksiä monen eri miehen kanssa, vaan miksi EI halua parisuhdetta yhden miehen kanssa. Mutta jos ap:lle tämä ei ole ongelma, fine.

Vierailija
11/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tykkää seksistä ja variaatiosta. Makunsa ja seksidraivinsa kullakin erilaiset.

Itselläni on jäänyt paljon vähemmälle, koska en halua yhdenillan suhteita, mutta en minä pidä sellaisista tykkääviä epävakaina. Erilaisina kuin minä kuitenkin. En huonompina.

Kyllä sä pystyt varioimaan yhdenkin kumppanin kanssa ja panee ittes puhki

Vierailija
12/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ap:lla se, että miksi haluaa seksiä monen eri miehen kanssa, vaan miksi EI halua parisuhdetta yhden miehen kanssa. Mutta jos ap:lle tämä ei ole ongelma, fine.

Tähän en ole vielä saanut vastausta....

-ei ap-

Vierailija
13/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaristako vain? Onko itse aina kysyttävä suoraan, vai mieskö tarjoutuu?

Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
14/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin aina pettänyt seurustelukumppaneitani. Vaikka olen yrittänyt olla kunnolla. Mutta ei. Kyllästyn niin helposti vain yhteen. Ja toisteiseksi en ole löytänyt sellaista, joka on vapaan suhteen kannalla.

Vierailija
15/15 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan harrastuksista, työmatkoilta, netistä, vanhoja opiskelukavereitra ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi