Veisittekö lääkäriin?
5 kk vauva, nuhaa on ja haroo toista korvaansa. On ollut tavallista kiukkuisempi tänään. Ja viime yö oli pikkuisen levottomampi kuin normaalisti. Mutta ei itke kipuitkua ja yölläkin rauhoittui tissillä. Päikkärit nukkunut tänään normaalisti. Voiko olla korvatulehdusta? Korvista tulee tummankeltaista vaikkua, onks se normaalia?
Kommentit (8)
tai sitten ei. en suosittele kuitenkaan päivystystä, jos joku yksityinen lääkäriasema on avoinna mene sinne tai sitten huomenna terveyskeskukseen.
vasta huomenna olen viemässä ja yksityiselle. Ei ole kuumetta.
noilla oireilla.
Jos ei ole tulehdusta niin ei ole, sitä varten on vakuutus hankittu että sitä voi käyttää jos tarttee.
Minun ei äitinä tartte tehdä diagnoosia, vaan käyttää pientä lääkärissä.
varovasti painaa korvan takaa ja pikkasen venytä korvalehdestä alaspäin. Minä ainakin huomasin heti ilmeestä että onko korva kipeenä.
Tosin meillä muksuilla on aina ollut pikkasen lämpöä kun on ollut korvatulehdus, mutta ei toki kaikilla ole.
reagoinut mitenkään painamiseen ja venyttämiseen. ap
lapsella on juuri nyt antibiootti märkivään korvatulehdukseen eikä oireillut muuta kuin välillä hipaisemalla korvaa. Minulle on ollut yllätys kuinka yleisiä nuo korvatulehdukset lapsilla ovat.
lapsella on juuri nyt antibiootti märkivään korvatulehdukseen eikä oireillut muuta kuin välillä hipaisemalla korvaa. Minulle on ollut yllätys kuinka yleisiä nuo korvatulehdukset lapsilla ovat.
Siis ihan märkäinen tulehdus. Käytä vain lääkärillä.