Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee niin pirukseen mieli tupakkaa että!!

Vierailija
03.01.2011 |

Tein siis uudenvuoden lupauksen ja olen nyt kolmatta päivää ilman ja tämä kärsimys on kamalaa, tekisi niin mieli käydä vetämässä yhdet savut voi elämä.

Pelkään että paisun ihan palloksi tämän takia koska sitten menenkin jääkaapille kun en mene tupakalle. Huoh, mitähän tästäkin tulee...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset 9 päivää on vieroituspireiden kanssa tuskasimmat.

Tosin itse olen sitä mieltä että sitten se taistelu vasta alkaa.

Itse olen ollut kohta vuoden polttamatta raskauden ja imetyksen takia. Vähän aikaa sitten oli pikkujoulut joita ootin, koska annoin itselle luvan sauhutella viihteellä. Ihanaa, koska se maistui ihan karmealle ja lievensi tupakantuskia kummasti. Enpä taida aloitella enää...

Tsemppiä!

Vierailija
2/9 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama, uutena vuotena tein lupauksen ja myös kolmas päivä ilman tupakkaa.. Ja mieli tekisi kamalasti.. Toivottavasti tämä helpottaa, ja paisumusta pelkään myös koska menen sitten myös jääkaapille.. Huoh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kuullut vinkin, että porkkana auttaa tupakantuskaan. Tekemistä käsille ja suulle kuten tupakassa.

Vierailija
4/9 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luistin just äsken samasta lupauksesta ja poltin 4 melkein putkeem :-P

Vierailija
5/9 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luistin just äsken samasta lupauksesta ja poltin 4 melkein putkeem :-P

Eikä ole oikeastaan tehnyt mieli juuri lainkaan, ihan ohimenevästi. Lopettaminen on helppoa, olen tehnyt sen monta kertaa....

Vierailija
6/9 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkä suurin ongelma tässä nyt se, että ei ole tarpeeksi sitä motivaatiota lopettamiseen. Olen vasta 23-vuotias ja polttanut 16v lähtien, joskus enemmän ja joskus vähemmän ja ollut ajoittain kokonaan ilman, nyt viimeaikoina mennyt n. 5-7 tupakkaa/pvä. Tein tämän lupauksen enemmänkin miehen takia koska hän halusi, ja sehän siinä on että pitäisi olla se oma motivaatio tässä kanssa mukana täysillä. Täytyy se vaan kai nyt yrittää kuitenkin tsempata...

ap

Vierailija
7/9 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkosi kiittävät myöhemmin. Tsemppiä!

Vierailija
8/9 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieli tekee edelleen kovasti...edes sen yhden....!

Kiukuttelin miehelleni joka lopuksi lähes komensi menemään yhdelle tupakalle, mutta kas..empäs mennytkään kun luvan sain.

Raskaana olen joten sieltä se motivaatio tulee. Vaikken ensimmäisessäkään raskaudessa huomannut olossani tai tilassani mitään eroa, poltin tai en...

Vierailija
9/9 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oltu 2kk polttamatta ja olo on paljon parempi kuin tupakoidessani. Ihan tämän olon takia kannattaa yrittää tsempata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi