Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako seksikumppania teillä on ollut? Entä mitä pidätte suurena määränä seksikumppaneissa?

Vierailija
03.01.2011 |

Mulla on ollut 8 plus nykyinen mies ja mielestäni se on aika paljon, kun nykyään ajattelee... Eipä sitä nuorempana tullut sillälailla mietittyä. Kauhistelen vaan noita joidenkin lukemia, 140 ja sitä rataa. Ihme jos ei ole mitään tautia onnistunut

hommaamaan nuista.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet kun tykkää eri jutuista ja siis on hyvä osata niitä paljon.

kaikkien miesten miellyttäminen ei kiinnosta. Jos on pannut sadankin kanssa niin joukkoon mahtuu varmaan niin surkeita että ei niistä ainakaan ole mitään oppinut.

Teillä on siis lähetyssaarnaajaa joka toinen lauantai saunan jälkeen peiton alla pimeässä.

Vierailija
22/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurena määränä pidän > 10 (löyhätapainen nainen)

melko suurena > 5

ja normaalina 2-4

jos niin kuin ajatellaan normaalia 35-v (kuten itsekin olen): nuoruudenrakkaus, opiskeluajan poikaystävä tai pari ja sitten se, jonka kanssa perustaa perheen. mulla kaikki nämä samassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain yhden eli ex-mieheni kanssa. Nyt olisin taas vapaa, mutta seksi kuuluu mielestäni avioliittoon, koska olen uskova.

Exällä nyt viides menossa.

Minusta pitäis luvun pysyä alle kymmenessä, jos maallisella moraalilla kohtuutta ajattelee. Vaikka mitäs se mulle kuuluu. Kunhan ei taudit lähtis kiertämään.

Vierailija
24/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut varmaan joku nelisenkymmentä, ehkä hieman reilu. En ole koskaan mitään tarkkaa lukua pitänyt =D

Miehellä niitä taitaa olla jotain viiden luokkaa.

Sopiva määrä? Ei kait sellaista ole. Jotkut ovat seksuaalisempia kuin toiset. Jotkut taasen haluavat odottaa avioliittoon jne.

Eihän tuolla pillun jakamisella ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Minä seurustelen miehen kanssa, jolla on ollut alle 5 naista ja suurempaa ja pahempaa panokonetta saa hakea. Runkkaa monta kertaa päivässä ja hoitelee minut siinä sivussa. Sanoi vaan, että on ollut aina tosi nirso ja hakenut sitä oikeaa ja rakkautta vaikka panohalut ovat olleet hirmuiset.

Vierailija
25/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan ihan keskiverto luokkaa. Kuitenkin vähän vääristelen lukua alaspäin, jos joku kysyy päin naamaa.

Onhan se aika paljon, mutta sopivaa miestä ei löytynyt etsimälläkään ja olihan ne ehdokkaat testattava. :)

Vierailija
26/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään merkitystä mulle enää. Joskus tuntui paljolta, mutta nykyään en välitä tuommoisesta. Ei mieskään. Siitä on niin kauan, kun olen eri kumppaneiden kanssa ollut. Nyt olisi ihan hirveää lähteä jonkun puolitutunkaan kanssa pehkuihin, ihan kökköä.

Vierailija
27/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut varmaan joku nelisenkymmentä, ehkä hieman reilu. En ole koskaan mitään tarkkaa lukua pitänyt =D

Miehellä niitä taitaa olla jotain viiden luokkaa.

Sopiva määrä? Ei kait sellaista ole. Jotkut ovat seksuaalisempia kuin toiset. Jotkut taasen haluavat odottaa avioliittoon jne.

Eihän tuolla pillun jakamisella ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Minä seurustelen miehen kanssa, jolla on ollut alle 5 naista ja suurempaa ja pahempaa panokonetta saa hakea. Runkkaa monta kertaa päivässä ja hoitelee minut siinä sivussa. Sanoi vaan, että on ollut aina tosi nirso ja hakenut sitä oikeaa ja rakkautta vaikka panohalut ovat olleet hirmuiset.

voi olla vilkkaampi seksivietti. Kyllähän noita kumppaneita kertyi sinkkuaikana, koska en halunnut sitoutua, mutta halusin seksiä. Ei sen kummempaa. Aina olen myöskin käyttänyt ehkäisyä ja käynyt testeissä.

Kun ikää tuli enemmän, alkoi sitten perheenperustaminen olla mielessä oleva asia. Ja tässä avioliitossa olen ehdottoman uskollinen (täällä kun on vissiin joku käsitys siitä, että kun on ollut paljon kumppaneita, ei kykene olemaan uskollinen tms).

Vierailija
28/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut parin kolmen vuoden aikana kun olin parikymppinen. Sittemmin olen ollut ihan siivosti.

Vierailija
29/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on mielestäni paljon minun kohdallani koska tapasin mieheni 15-vuotiaana ja nämä yhdeksän muuta olivat siis ennen sitä. Meni nuorena vähän turhan lujaa. Liikaa on minusta useampi kymmenen jos henkilö on siis vakiintunut vasta vaikka kolmekymppisenä.

Vierailija
30/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vasta 19-vuotiaana ja siinä niitä poikaystäviä sitten vaihtui, kunnes lähes kolmekymppisenä löysin tulevan (ex-)mieheni. Eli ikävuosina 20-30 oli 8 kumppania, ja sen jälkeen on ollut 2 eli ex-aviomieheni sekä nykyinen miesystäväni.

Kaikki tyylillään, minä en tuomitse ketään. (Sääliksi kyllä käy sellaiset nuoret naiset jotka huonoa itsetuntoaan kiertävät sängystä sänkyyn. Lisäksi vähän säälittävät nämä vähän vanhemmat nuttura liian kireällä -tyypit...)

Vierailija
31/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko suurena > 5

ja normaalina 2-4

Vierailija
32/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla pillun jakamisella ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Runkkaa monta kertaa päivässä ja hoitelee minut siinä sivussa.

ja sinunkin käyttämäsi kieli on todella kaunista. Mahtaa olla hienoa, kun on panokone miehenä.

Vierailija
33/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole laskenut tai pysynyt perässä. En pidä itseäni mitenkään horona, mutta toki sinkkuaikaan tuli välillä oltua hieman vallaton. Koskaan en ole pannut miestä, joka ei mielestäni olisi ollut fiksu ja hyvännäköinen, eli mitenkään valikoimatta en ole sekstaillut. Ikää 27v. Viimeiset kaksi vuotta olen ollut vain yhden miehen kanssa, en mitenkään haikaile sinkkuaikojen perään, vaikka olihan se silloin mukavaa :)

Ja mikä on normaalia.. Ei voi varmasti mitenkään yleistäen sanoa. Joillekin normaalia on se yksi mies, joillekin suuremmat määrät. Jos moraali ei anna periksi harrastaa "vain seksiä" ilman tunteita, niin ei silloin kenenkään tarvitse tällaiselle ihmiselle huudella, että miksei ole enemmän mieskokemuksia.

Vierailija
34/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v > 30v

Vierailija
35/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole laskenut tai pysynyt perässä. En pidä itseäni mitenkään horona, mutta toki sinkkuaikaan tuli välillä oltua hieman vallaton. Koskaan en ole pannut miestä, joka ei mielestäni olisi ollut fiksu ja hyvännäköinen, eli mitenkään valikoimatta en ole sekstaillut. Ikää 27v. Viimeiset kaksi vuotta olen ollut vain yhden miehen kanssa, en mitenkään haikaile sinkkuaikojen perään, vaikka olihan se silloin mukavaa :)

Ja mikä on normaalia.. Ei voi varmasti mitenkään yleistäen sanoa. Joillekin normaalia on se yksi mies, joillekin suuremmat määrät. Jos moraali ei anna periksi harrastaa "vain seksiä" ilman tunteita, niin ei silloin kenenkään tarvitse tällaiselle ihmiselle huudella, että miksei ole enemmän mieskokemuksia.

nämä voisivat olla huutelemmat huoraa tms. niille, jotka tykkäävät seksin harrastamisesta eivätkä näe ongelmaa useammissa seksipartnereissa.

Vierailija
36/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reilu 10 naista. Aviomieheni on suunnilleen 20:s näistä miehistä. (harrastamme kimppailua)

Vierailija
37/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys meni 17v.

Aviomieheni tapasin 19v.

Nää 60 on koettu ikävuosina 18-19v.

Vierailija
38/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan myös mies löyhätapainen, jos on yli 10 partneria?

melko suurena > 5

ja normaalina 2-4

jos niin kuin ajatellaan normaalia 35-v (kuten itsekin olen): nuoruudenrakkaus, opiskeluajan poikaystävä tai pari ja sitten se, jonka kanssa perustaa perheen. mulla kaikki nämä samassa :)

Vierailija
39/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, joista 4 naisia.

Iso osa täysin turhia.

Miehelläni vain minä. Aiheuttaa kitkaa kyllä :/

Vierailija
40/42 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joku 50+ alkaa olla aika paljon