Voiko nelikymppiset naiset tulkita väärin nuorempien miesten
"kiinnostuksen"? Tarkoitan, että jos juttelevat sen takia mukavia, koska vanhempi nainen ei luultavasti oleta tämän olevan kiinnostunut hänestä? Että voi puhua kuin mummilleen jne?
Kommentit (30)
Onneksi tunnen mieheni jo sen verran hyvin, että tiedän ettei kyse ole mistään pelkästä seksiseuran hausta. Kummankaan puolelta. Yhden ainoan kerran on eräs tuttava ihmetellyt meidän 7 vuoden ikäeroa, mutta ihmettelyt loppuivat siihen kun mies tokaisi, että tästä hän saa valmiin paketin. Ja tuskinpa tuo minun kanssani olis jaksanut kovin kauaa vehdata, jos kyse olis vain seikkailun halusta. Tärkeintähän lienee se, että kummallakin on hyvä olla. :)
ainakin omista 35v - 45v tutuistani jotkut - yleensä tosin sinkut ja lapsettomat - naiset
todella uskovat, että heistä saattaisi olla tosissaan kiinnostunut joku alle 3kymppinenkin mies. Siis seurustelumielessä ja enemmänkin.Kyllä se vähän säälittävältä kuulostaa, kun nelikymppinen nainen selittää vakavana, että on pannut jotain 27vuotiasta ja ihmettelee siinä sitte, että "miks se ei soita".
Joo-o...miksköhän ei?
Olen siis itse 40v ja realisti.
mitä rumempi ja vanhempi nainen, sen helpompi...
En tosiaan vetäis mitään johtopäätöksiä omasta "hehkeydestäni" sillä perusteella yrittääkö nuoret miehet.. nehän yrittää kaikkea. Ja urbaani?legenda viel väittää, että vanhemmat naiset ovat parempia sängyssä. Kuka ei haluaisi kokeilla?
t. 40 minäkin
vasta vähän yli 30, mutta pari tuttua kaveriporukassa on täyttänyt 40. Baarissa saavat huomiota, mutta en ole ikinä ajatellut sen olevan säälittävää. Tuskin edes ottavat kovin tosissaan, muuta kuin että hauskaa kun joku flirttailee. Olen vaateliikkeessä töissä, ja monesti hyvin vanhatkin miehet saattavat flirttailla. En kuitenkaan oleta että haluavat pidempiaikaista suhdetta tai edes lyhytaikaistakaan. Flirttailu saattaa olla luonteenpiirre, ei se iän mukana häviä. Monella on karismaa vanhanakin ja flirtillä saa positiivista reaktiota ja hymyjä. Mitä pahaa siinä on? Tai mitä väliä jos joku ottaa tosissaan? Eikös se ole kivaa jos tulee kiva fiilis kun joku kehuu? Mitä se on teiltä pois?
Nuorempana seksi oli toisenlaista ja siinä oli oma nuoruudenkiihkonsa ja uutuudenviehätys kokeilla.
40+ vuotiaana nautin enemmän ja saan helpommin, uskallan sanoa ja neuvoa mistä pidän, haluan kokeilla vähän erikoisempiakin juttuja ja olen löytänyt omatkin jipponi :)
Vaikka kroppa ei kolmikymppisen, niin heittäydyn kiihkoon virran vietäväksi, nuorempana ajattelin enemmän ulkonäöllisiä seikkoja, sängyssäkin.
Lapset on isoja, erosta selvitty, vaihdevuosista ei vielä tietoakaan, nautin enemmän kuin koskaan ja nuorempikin käy :)
24, sua ei sitten vissin vilkuile vanhemmatkaan miehet?
yrittäjiä on niin nuorissa kuin vanhoissakin, mutta kuten sanoin, en mä ala kuvitella että nuoret miehet yrittää siks ku mä oon niin seksikäs ja hyvin säilyny... Paskat, helppoa pillua ne vanhoista hakee..
viitsikö yleistää. Minä olen 43v ja mieheni on 30v. En ole edes erityisen hehkeä, mutta rakkautta ja hyvää, tasapainoista parisuhdetta riittää:)
että ihan tapauskohtaista on!
11 vuotta nuorempi miespuolinen kaveri, joka hakeutuu usein seuraani. En koskaan ole edes kuvitellut, että hän olisi minusta kiinnostunut muuten kuin kaverina. Tykkään hänestä kovasti, mutta en "silleen".
Olen kohta 35v ja tapailen 25v miestä joka ihan tositarkoituksella haluaa minuun tutustua (tai useampi kk ollaan jo tässä tutustuttu). Mies jopa sanoi että oli epävarma haluanko edes seurustella tms. koska ei ole ikinä edes treffaillut ketään tommosta noin hyvännäköistä (???).
Kyllä se on ihan ihmisestä kiinni, itse olen ikääni huomattavasti nuoremman näköinen ja oloinen eikä kukaan mua vahingossakaan luule kolmevitoseksi, että se ehkä vaikuttaa. Mutta jotkut ihan tykkää vanhemman oloisista ja näköisistäkin naisista ja osalla ei vaan ole iällä mitään väliä jos toiseen ihastuu ja synkkaa yhdessä.
ainakin omista 35v - 45v tutuistani jotkut - yleensä tosin sinkut ja lapsettomat - naiset
todella uskovat, että heistä saattaisi olla tosissaan kiinnostunut joku alle 3kymppinenkin mies. Siis seurustelumielessä ja enemmänkin.Kyllä se vähän säälittävältä kuulostaa, kun nelikymppinen nainen selittää vakavana, että on pannut jotain 27vuotiasta ja ihmettelee siinä sitte, että "miks se ei soita".
Joo-o...miksköhän ei?
Olen siis itse 40v ja realisti.
ja tosi monet suomalaiset nelikymppiset naiset näyttääkin ihan Hollywood- tähdiltä. Ehkei nyt tarkkaa ikää voi sanoa, mutta tuskin päälle parikymppinen-alle kolmekymppinen mies kuvittelee yhdenkään nelikymppisen naisen olevan saman ikäinen.