Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyään white trashin merkkinä

Vierailija
03.01.2011 |

ennemminkin mahdollisimman halvalla ostettu mahdollisimman iso taulu-TV, jossa kuitenkin on todella huono kuva, kun ennen oli ne kuuluisat jättiviuhkat?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joulunpyhinä vierailimme useammassakin paikassa ja silmiin pisti se, että niitä telkkareita ei ainakaan osata säätää kuntoon sitä kuvaa.

Suurimmassa osassa taisi olla ne liikkeen esittely-/demo-säädöt, kun oli niin räikeet värit ja terävä kuva :(

Vierailija
2/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT AV-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippumatta siitä onko ne hyvin säädetty vai ei. Isot taulu-TV:t kertovat minulle kaiken oleellisen ko.perheestä.

Vierailija
4/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tajua, ettei niissä ole käytännössä enää kunnon ÄÄNTÄ! Eteenpäin suunnattuja kaiuttimia ei ole kaikissa lainkaan ja taaksekin on laitettu jotkut aivan tuhnu-rimpulat!

Vierailija
5/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan jättiviuhka esiintyi ihan Avotakankin sisustuskuvissa ;)

Vierailija
6/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni saadaan vahvistimen kautta!

Vierailija
7/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen kokoiseen olohuoneeseen riittää hyvin 32-37-tuumainen tv.

Vierailija
8/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tajua, ettei niissä ole käytännössä enää kunnon ÄÄNTÄ! Eteenpäin suunnattuja kaiuttimia ei ole kaikissa lainkaan ja taaksekin on laitettu jotkut aivan tuhnu-rimpulat!

tajua jos tyydyt eteenpäin suunnattuihin töllön kjareihin. Oikean äänen saa lisäkaiuttimilla jos haluaa. Kumma kyllä 99% "kuuntelijoista" ei huomaa surkeaa ääntä.

Vierailija
9/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa noi taulu-tv:n ostajat! Ettekö te tajua, ettei niissä ole käytännössä enää kunnon ÄÄNTÄ! Eteenpäin suunnattuja kaiuttimia ei ole kaikissa lainkaan ja taaksekin on laitettu jotkut aivan tuhnu-rimpulat!

Kuvaputkitelkkareita ei enää myydä missään enkä usko kenenkään semmoista jättirohjaketta kotiinsa edes haluavan.

Onko projektori katossa parempi vaihtoehto? Itse en semmoisesta tykkäisi.

Meillä on taulutelkkari, joka on yhdistetty kunnon vahvistimeen ja kaiuttimiin.

Vierailija
12/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on tarjouksesta ostettu 42 tuumainen taulutv?

Vierailija
13/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkinto, kulttuuriammatti ja runsaasti varallisuutta ja noin 5000 kirjan oma kirjasto, joista olen myös lukenut lähes kaikki - eikä kyseessä ole Stephen King-kokoelma.

Olen siis ehtaa White Trashia.

Vierailija
14/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaaditte?

Miksei sitä samalla osta tarjouksesta isompaa teeveetä, esimerkiksi pelikonsolia varten?

t. WT

Vierailija
15/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa noi taulu-tv:n ostajat! Ettekö te tajua, ettei niissä ole käytännössä enää kunnon ÄÄNTÄ! Eteenpäin suunnattuja kaiuttimia ei ole kaikissa lainkaan ja taaksekin on laitettu jotkut aivan tuhnu-rimpulat!

Kuvaputkitelkkareita ei enää myydä missään enkä usko kenenkään semmoista jättirohjaketta kotiinsa edes haluavan.

Onko projektori katossa parempi vaihtoehto? Itse en semmoisesta tykkäisi.

Meillä on taulutelkkari, joka on yhdistetty kunnon vahvistimeen ja kaiuttimiin.

eihan nykyaan tosiaan muita myydakaan. Vaan se koko, joka siis on aivan liian iso siihen pikkuiseen olohuoneeseen ja useasti vielapa huonolla kuvanlaadulla.

Oikea koko olisi tuuma/10cm katseluetaisyys. 50" tv tarvitsee siis vahintaan tuon 5m katseluetaisyytta.

Vierailija
16/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanha kuvaputkitv, mutta haaveilen säännöllisesti isosta taulutv:stä, näkisi elokuvat isommalta ruudulta...

Enpä ole ennen tullut ajatelleeksikaan, että taulutv tekee minusta white trashia... ; )

Vierailija
17/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkinto, kulttuuriammatti ja runsaasti varallisuutta ja noin 5000 kirjan oma kirjasto, joista olen myös lukenut lähes kaikki - eikä kyseessä ole Stephen King-kokoelma. Olen siis ehtaa White Trashia.

Se on hyvinkin raskassoutuista ja pohdiskelevaa, varsinkin uudempi tuotanto...

Vierailija
18/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkinto, kulttuuriammatti ja runsaasti varallisuutta ja noin 5000 kirjan oma kirjasto, joista olen myös lukenut lähes kaikki - eikä kyseessä ole Stephen King-kokoelma.

Olen siis ehtaa White Trashia.

Kirjoja meillä on vähemmän, mutta olemme mieheni kanssa akateemisesti koulutettuja ja kulttuurialalla työskenteleviä. Taulu-tv komeilee olohuoneessamme kunniapaikalla ja katsomme siitä muutakin kuin taide-elokuvia.

Kas kun en tiennyt, kuinka junttia onkaan ostaa litteä televisio vuonna 2008 rikkimenneen tilalle. Kaikki kunnon ihmiset ostavat tietenkin edelleen kuvaputkitelevisioita.

Vierailija
19/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on telkkareissa hyvät kuvat ja on nautinto katsella elokuvia suuresta näytöstä.

Vierailija
20/32 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on muuten tosi hyvä kuva ja ääni, etenkin jos katsoo HD-lähetystä :) Kai se on sitten todeistettu, olemme WT-luokkaa. Vaikka olemmekin koulutettuja, sivistyneitä ja varakkaita.