Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli hylky työhakemukseen...

Vierailija
03.01.2011 |

En taida kelvata enää mihinkään. Kaikki henkilöstöfirmat kehuvat aina mun työkokemuksen ja -todistukset taivaaseen ja pääsen kyllä aika usein haastatteluihin, mutta en vaan saa duunia. Haastattelut menee ihan hyvin, olen valmistautunut ja varma, en puhu liikaa ym.

Nyt alan kallistua siihen, että työpaikka menee ohi, koska en todellakaan ole kaunis, olen ylipainoinen ja yli nelikymppinen. Paperilla musta ollaan tosi kiinnostuneita, mutta kasvokkain sitten on ihan eri juttu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää varmaankin harjoitella vielä haastattelutilanteita...

Vierailija
2/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on todella merkittävä ylipaino niin sillä on ihan varmasti merkitystä. Jos kävely menee sellaiseksi lyllertämiseksi ja hengitys heti puuskuttaa, niin en ihmettele jos jää toiseksi valintatilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä aina aikaisemmin, kun sain uuden työpaikan, sanoi pomo mulle aina, että olin tosi hyvä haastattelussa, rento, mukava, asiallinen. Samanlainen olen yhä edelleen. Samoin olen saanut tosi paljon kiitosta puhelinäänestä ja -käytöksestä. Ehkä se on sitten järkytys, kun kaiken positiivisen jälkeen haastatteluun tulee ruma ja lihava muija. Tää alkaa kyllä syödä naista oikein kunnolla. Laihduttaa toki voin ja 8 kg on jo lähtenytkin, mutta tälle naamalle en voi mitään.

Vierailija
4/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään, kun on "pakko" ja silti valitaan joku jo kyseisesssä työssä ollut tai muuten sisäpiiriläinen.

Vierailija
5/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ihan puuskuta ja lyllerrä. Mutta tuo ylipaino yhdistettynä rumuuteen ei ehkä ole se mun paras valtti, jos on kaksi liki yhtä hyvää kandia hommaan. Ja nyt alkaa ikäkin tulla vastaan.

Olen ihan maassa, talous alkaa kaatua ja tuntuu etten kelpaa mihinkään.

Vierailija
6/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne, en tosin ole ylipainoinen mutta ikää lähemmäs 40 -v. Ja en edes pääse haastatteluihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi