liian kaunis nainen
Onko tuttavapiirissänne joku joka on liian kaunis? Luonnostaan hyvän näköinen ja viimeisen päälle huoliteltu, tukka, meikki, kynnet aina ojennuksessa, muodikkaat vaatteet jne.?
Herättääkö sellainen kateutta? Oletko itse sellainen jos olet niin miksi ja miten? Minun on pakko tunnustaa, että olen kateellinen sellaisille ikäisilleni naisille. Yksi syy on pelkästään se, että en osaa laittautua, meikkaaminen yms. on vaikeaa. Tukka harottaa miten milloinkin.. Miksi oi miksi toiset osaa ja saa näyttää liian hyvältä?
Kommentit (7)
on todella kaunis,täyteläiset punaiset huulet luonnostaan,herkät ja kauniit kasvonpiirteet(kaunis pieni nenä,erottuvat poskipäät) Iho kaunis,samoin valkoiset ja suorat hampaat.Pitkät hiukset ja hoikka.
näkee naisia, joilla kaunis, lyhyt tukka, joka sopii kasvoihin. Jos vielä iloinen ilme (tekee kyllä kenet vain kauniiksi), niin osaan kyllä ihailla naiskauneuttakin.
täydellisen kauniita ole lähipiirissä, mutta kyllähän kaunista ihmistä on pakko katsella, jos ei muuta niin ihmetellä miten joku onkin noin kaunis. Enpä yleensä ole kateellinen, mutta toivon että itsekin jaksais laittautua useammin, ja pukeutua tyylikkäämmin.
Luonnonkauniit ihmiset jotka ei käytä paljon meikkiä, on minustakin kaikkein kauneimpia. Toisaalta tiedän että monet näyttää luonnolliselta, mutta silti kaikki yksityiskohdat on tarkasti harkittua ja meikki huomaamaton.
Ryhti on minusta iso osa kauneutta, sitä mpitäsi kehittää, koska raskauden ja lapsen katelun myötä ryhtini on huonontunut entisestään.
Minä ilmeisesti oon liian viehättävä/kaunis, kun tuntuu, että ihmiset on liian päällekäyviä ja välillä musta tuntuu, ettei mulla oo tilaa hengittääkään kunnolla. Onneks voin elää nykyään niin, ettei kaikki pääse tunkemaan lähelle.
Tiedän yhden naisen (Joensuu). On meikittäkin todella kaunis. Luonnekin vielä hieno.
Meikillä itseään korjaavia naisia näkee tämän tästä. Katsojan silmissähän se kauneus on. Kateellinen en ole kenellekään.
Minusta sopusuhtainen ihminen on kaunis ja kaunista on se,ettei ihminen ole itsekeskeinen, vaikka näyttäisikin kivalta.
itsekäs ja ilkeä luonne pilaa sen kauneuden.
sekä sisäisesti, että ulkoisesti ja siksi häntä kadehdittiin pitkään, kunnes oppivat tuntemaan hänet, että hän on aito, empaattinen, vaikka onkin niin kaunis.