Pidättekö Espritin vaatteita jotenkin huippulaadukkaina?
Olen itse pitänyt niitä tosi laadukkaina, mutta suht. edullisena.
Onko pääkaupunkiseudulla Espritin omia liikkeitä?
Kommentit (13)
Terv. muodokas D90 Esprit-vaatefriikki
Kyllä ne jumppa- ja lenkkipaitoina menevät. Itseäni ärsyttää iso teksti rintamuksessa, joten en muuten niitä käytä.
Vaikka ei mulla oo montaa vaatetta ollut. T-paidat lörähtävät yhtä nopeasti kun hennesin halvat paidat ja fleece-pusakka, joka mulla oli, tuli parin pesun jälkeen nukkaiseksi.
Mielestäni hinta-laatusuhde ei ollenkaan kohdallaan.
Kalliin puoleisia laatuun nähden. Merkistä en viitsi maksaa.
paidat ja farkut pysyy pitkään hyvännäköisinä, mitään Esprit-logon t-paitoja en ole koskaan ostanut joten niistä en tiedä.
Mulla on niitä useita, pysyvät kuosissa ja ovat kivan näköisiä.
Muutenkin Esprit on nykyään enemmän mun mieleen kuin joku In Wear tai Mexx, jotka on jotenkin heikkolaatuisemman näköisiä vaikka suunnilleen samaa hintaluokkaa (tai sitten niitten tyyli ei vaan istu mulle enää...)
Varsinkin puuvillaiset perusneuleet ja paidat on mukavan pitkäikäisiä. Ihan muotijuttuja en Espritiltä osta.
Muotijutuista ei ole kokemusta, mutta peruspuuvilla pitää muotonsa ja värinsä.
Espritillä on oma myymälä ainakin Tampereella.
ja ovat olleet hyvä laatuiset.mutta kalliit,lahjaksi sai. itse en maksaisi 1.5vuotiaan housuista 20euroa
Oletteko te kirkonrottia vai miten joku VOI luulla Espritiä laadukkaaksi tai kalliiksi?!
Kestävät todella vuosia hyväkuntoisina. Pysyvät sekä värit että kuosi hyvinä. Suosittelen!!
mutta muut vaatteet ovat mielestäni tässä sesongissa kivoja. Tosin kervaliivi oli ainakin mulle liian kallis, damn!:) (oli 100¿)