Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi miesystävä ja todella nolo tapaus

Vierailija
02.01.2011 |

nolottaa ja harmittaa, en voi kenellekään avautua joten av:lle sitten..

menin eilen baarista suoraan uuden miesystävän luokse, olin juonut aikalailla siideriä illan mittaan. noh mitä tapahtui, suutelimme aika kiihkeästi sohvalla niin multa karkasi pissaa niin että mun housut kastui ja mies huomasi asian. suunnilleen heitti mut ulos, sanoi että ei pysty mihinkään ton jälkeen. lähdin kotiin ja itkin sitten ihan hysteerisesti. kommentoikaa edes jotain. masentaa koko juttu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannetiedotus: mies otti yhteyttä ja asia on sovittu. sanoi että ongelma ei ollut se pissa vaan se, että olin niin humalassa.

ap

Vierailija
2/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannetiedotus: mies otti yhteyttä ja asia on sovittu. sanoi että ongelma ei ollut se pissa vaan se, että olin niin humalassa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerästi toimittu mieheltä...

Vierailija
4/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos mies sanoo tuollaisen takia ettei pysty enää mihinkään ton jälkeen, ei se mieskään mielestäni mikään järjen jättiläinen ole. Itse en kylläkään ole kännissä kussut housuihini, mutta luulis ettet varmaan ole maailmassa ensimmäinen ihminen jolle niin on käynyt.

Vierailija
5/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kussut housuihin" siis niin että ihan litrakaupalla..munkin mielestä mies oli aika kohtuuton.

ap

Vierailija
6/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herran tähden! vahinkoja sattuu, aikuisellekin. on tämä uusi miesystäväsi helpolla päässyt elämässään jos tuollaisesta järkyttyi eikä haluaa jatkaa suhdettanne. et ole ensimmäinen etkä viimeinen, joka on humalapäissään jotakin mokaillut.

itse tapailin kuukauden päivät erästä miestä, joka ei halunnut enää nähdä minua sen jälkeen, kun olin riidellyt humalassa ystäväni kanssa. oli kuulemma liikaa. itku ja masishan siitä tuli, mutta elämä jatkuu.

halaisin sinua lohdutukseksi jos voisin, tsemppiä ap!:)

Vierailija
7/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yhtä typerä asia olisi tullut välillenne kuitnkin. Hyvä ehkä, että jo nyt. Kyllä se siitä.

Vierailija
9/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, niin siinähän sitten selitys miehelle. Että välillä rakko antaa periksi, kun on puskenut lapsia maailmaan ja virtsankarkailu on erittäin yleistä synnyttäneiden naisten keskuudessa.

Tsemppiä! Kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu mutta ehkä parempi, että mies näytti tässä vaiheessa todelliset karvansa.

Vierailija
10/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä raskaus ja synnytys on varmasti pissankarkaamiseen osasyynä, ja tietysti huppeli ja juotu siideri..eipä ole miehestä kuulunut, enkä todellakaan ota yhteyttä..

ap

Vierailija
11/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAtelkaas, jos tämä avaus olisi tehty niin päin, että nainen olisi kertonut : "olin eilen baarissa ja toin sieltä kotiini miehen joka sitten olikin ihan tolkuttomassa tuubassa. Kun aloimme suutelemaan, niin huomasin että se kusaisi housuunsa kauhean läntin. Hermostuin ja pistin sen pihalle!"

Luulen, että vastaukset olisi olleet tän tyyppisiä, että "HYII, voin kuvitella, ällöä", "Helkkari mikä jätkä, noin mäkin olisin tehnyt", "Kauheessa kännissä pitää olla että kusee housuun, tuskin siitä sulle mitään hyötyä olisi ollut, ihan oikein teit!" :D

Vierailija
12/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että tulit vain niin märäksi siitä suudelmasta!

Mut joo, parempi, että paljastu miehen luonne heti alkumetreillä eikä sitten myöhemmin jossain elatusmaksuneuvotteluissa!

Mutta kannattaa silti vähentää tuota alkoholinkäyttöä. Sivistyneesti muutama annos vain!

Vierailija
13/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä jäykkis koko mies. Mä olisin kyllä suhtautunut huumorilla miehen tai naisen pissavahinkoon ja vitsaillut, että ummmm, nyt päästään kuumaan suihkuun kuumenemaan yhdessä...

Todennäköisesti olisin loukannut jtn herkkistä, kun olisin nauranut tilannekomiikalle, eli pissalle, toisen ilmeille, omalle hullunnaurulle tai jotain :-)

Vierailija
14/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä pahalta ongelmalta jo tuollainen pissailu housuihin? Harmittava tilanen tietenkin, mutta osaatpa sitten seuraavalla kerralla varautua vaikka tenalla.

Vierailija
15/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin saattaa välillä lirahtaa lusikallinen varsinkin jos aivastan tai yskäisen kovaa. Ei ole treenaamisesta huolimatta lantionpohjanlihakset enää samaa kaliiberia kuin ennen synnytystä. ;)

Mut hei...onneks sulla ei karannu kakit..se vasta noloa olis ollu ;)))

Vierailija
16/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvinnukaan alkaa panee sun kaa, vaan pääsee nukkumaan samon tein --- onhan näitäkin, jotka ei vaan jaksa naiskennella ;)

Vierailija
17/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei...onneks sulla ei karannu kakit..se vasta noloa olis ollu ;)))

Miehen yllätti totaalisesti äkillisesti alkanut vatsatauti.. Seurusteltiin silloin ja tapahtumapaikka miehen oma sänky. Ehkä ihan alussa oltais jätetty tapailu ihan hävetyksen vuoksi. Ei ole toistunut ja olemme onnellisesti naimisissa. Mutta joo, pahempaakin voisi sattua kuin pieni virtsankarkaus.

Vierailija
18/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuollaista sattua kenelle vaan. Ehkä se ottaa vielä yhteyttä.

Vierailija
19/19 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuollaista sattua kenelle vaan. Ehkä se ottaa vielä yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi