Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 7 viikkoinen ja mahdollisesti raskaana?

Vierailija
02.01.2011 |

Vauva siis 7 viikoinen ja viim yönä harrastettiin seksiä. Ilman ehkäisyä, juu. Oletin ihan, et mies tulee ulos ennen tuloonsa. Juu tiedetään, et keskeytetty yhdynä ei ole mikään varma ehkäisykeino, mut meillä se on tehonnut aina.

No mies tulikin sisään ja mä sille, et pöhkökö oot. Mies siihen, et voiko muka näin pian synnytyksestä tulla raskaaksi. Siis mun koulutettu ja fiksu mieheni 40v kysyy tämmöistä asiaa. 20v oltu yhdessä ja en olis uskonut moista mieheni suusta kuulevan:)

No, pieni mahku olemassa, et toinen sai alkunsa. Tässä nyt sitten jännitetään 8 viikkoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asuta suomessa

ap

Vierailija
2/10 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi meidän täytyy tietää tämä?

Ei ole pakko avata viestiä, otsikosta jo aika hyvin selvis asian sisältö ja vielä vähemmän kommentoida jos ei kiinnosta.

Kiitos sinullekin ihana ihminen vastauksestasi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täysimetät niin aika pieni mahdollisuus.

Vierailija
4/10 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin kans voinko olla raskaana. Yhdynnässä ollaan oltu mutta mies ei tullut sisälle. Täysimetän ja olen ollut erittäin väsynyt nyt muutaman viikon, samoin alavatsaa nippailee ja valkovuoto lisääntynyt. Mietin jo raskaustestin ostoa että saisin ainakin poissuljettua mahdollisen raskauden. Ei vain tullut edes mieleen tuo mahdollisuus kun kokeiltiin seksiä taas.

Vierailija
5/10 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta toi otsikko on vähän hassu...

ap

niin ja en täysimetä ja menkat ei oo alkaneet viel.

No eihän tuo raskaukaans maailmaa kaatais.

Vierailija
6/10 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tulin raskaaksi, kun vauva oli vasta 2kk. Ikäeroa lapsilla on nyt 10kk ja 20pvä.

Vierailija
7/10 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans täysimetin silloin, mutta niin vain paloi nalli pohjaan. :)

Vierailija
8/10 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin menkat ei mulla olleet alkaneet, kun ei ollut vielä jälkivuotokaan loppunut kunnolla. Että silleen.

Vierailija
9/10 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko avata viestiä, otsikosta jo aika hyvin selvis asian sisältö ja vielä vähemmän kommentoida jos ei kiinnosta.

Siis nimenomaan avasin tämän keskustelun, koska luulin että otsikko vastaa sisältöä!

ELI Luulin että 7viikkoinen vauva on mahdollisesti raskaana aivan kuten otsikko kertoo!!

Vierailija
10/10 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan avasin tämän keskustelun, koska luulin että otsikko vastaa sisältöä!

ELI Luulin että 7viikkoinen vauva on mahdollisesti raskaana aivan kuten otsikko kertoo!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi