Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pierce Brosnanin vaimo on iso ja selluinen!

Vierailija
02.01.2011 |

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi vittu meni ruokahalu

Vierailija
2/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku päästää itsensä tuohon kuntoon, yääääggghhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien läski on yhtä kuin kurvikas?

Mulle sana kurvikas tuo mieleen tiimalasivartalon, ei omenamallia!

Vierailija
5/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelkaa tuota elämää jatkuvien paparazzilaumojen silmän alla ja silti menee rannalle ihan tyynesti sellaisena kuin on. Ei voi muuta sanoa, kuin hienoa!

Vierailija
6/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten JAMES BOND näyttelijä on tuollaisen kanssa, miettikää?!?!??!

- se varmaan rakastaa vaimoaan

- ne viihtyy hyvin yhdessä

- vaimo on mukava ja kiva

- vaimo tykkää miehestään

- PB haluaa, että naisessa on muutakin, kuin hoikka vastalo

miettikääpä mieluummin sitä, miten joku mies voi olla jonkun tyhjäpää silikoni-bimbon kanssa, minkä päässä ei liiku muu kuin silmät ja nekin vain silloin, kun se miettii omaa ulkonäköään!

Vierailija
7/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten JAMES BOND näyttelijä on tuollaisen kanssa, miettikää?!?!??!

- se varmaan rakastaa vaimoaan

- ne viihtyy hyvin yhdessä

- vaimo on mukava ja kiva

- vaimo tykkää miehestään

- PB haluaa, että naisessa on muutakin, kuin hoikka vastalo

miettikääpä mieluummin sitä, miten joku mies voi olla jonkun tyhjäpää silikoni-bimbon kanssa, minkä päässä ei liiku muu kuin silmät ja nekin vain silloin, kun se miettii omaa ulkonäköään!

nainen on silikoni-bimbo?

Vierailija
9/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällä palstalla aina oletetaan, että kaunis ja hoikka nainen on silikoni-bimbo?

Mutta niitäkin on. Ja mikä pahempaa... niitä MIEHIÄ on, kenelle se on se tärkein ominaisuus naisessa!!

Itse en voisi ikinä olla sellaisen miehen kanssa, joka vaan kyttää mun ulkonäköä koko ajan! Vaikka siis hoikka ja ihan nätti olenkin. Niin silti meidän suhdetta pitää kasassa ihan muut jutut, kun minun ulkonäkö!

Vierailija
10/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ryhävalas-kunnossa, kun Brosnan hänet nai...

Vierailija
11/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet, monet miehet pitävät aidon naisellista, muodokasta naista paljon seksikkäämpänä kuin ylihoikkaa kuntoilijatarta. Superfitness -look on ennen kaikkea elämäntapalehtien ja kausikorttikuntosalien naisille myymä tuote. Itse seurustelen ylipainoisen naisen kanssa ja hän on yksinkertaisesti seksikkäintä mitä tiedän, koska olemuksestaan uhkuu itsevarmuus ja valloittavan ihana naisellisuus.

Heh, nythän nähtiin vaan että Piercekin tykkää muhkummasta. :)

Vierailija
12/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin rakastetaan vaikka olen kuhmuinen ja on rakastettu jo kauan!:)))))

Minäkin rakastan mieheni massua ja nautin elämästämme!!!

Vierailija
13/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet, monet miehet pitävät aidon naisellista, muodokasta naista paljon seksikkäämpänä kuin ylihoikkaa kuntoilijatarta. Superfitness -look on ennen kaikkea elämäntapalehtien ja kausikorttikuntosalien naisille myymä tuote. Itse seurustelen ylipainoisen naisen kanssa ja hän on yksinkertaisesti seksikkäintä mitä tiedän, koska olemuksestaan uhkuu itsevarmuus ja valloittavan ihana naisellisuus.

Heh, nythän nähtiin vaan että Piercekin tykkää muhkummasta. :)

vaan muodoton lihava. Brosnan ei välttämättä pidä muhkummasta, vaan rakastaa vaimoaan riippumatta hänen ulkonäöstään, toisin kuin sinä.

Vierailija
14/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tuollaisen kanssa pystyisi edes sekstailemaan, vaikka olisi kuinka fiksu ja mukava tahansa. Ei vaan ottais eteen. Vai, että muodokas. No onhan se pyöreäkin muoto :)

Vierailija
15/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tuollaisen kanssa pystyisi edes sekstailemaan, vaikka olisi kuinka fiksu ja mukava tahansa. Ei vaan ottais eteen. Vai, että muodokas. No onhan se pyöreäkin muoto :)

Onneksi, toivottavasti, en tunne sinua.

Vierailija
16/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla naisella ylipainoa, mutta mitä sitten? Mun mielestä ei näytä ollenkaan pahalta muhkuineen ja selluliitteineen :)

Pointsit hänelle että ylipainosta huolimatta on rannalla, eikä välitä ihmisten panetteluista.

Antakaa kukkien kukkia, täydellisiä ette ole tekään arvon arvostelijat :)

Vierailija
17/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeutuu hyvin. Hieman toista kuin plösö-av-mamma pahimmillaan.

Eikä Brosnan enää ole Bond, jos joku ei ole sattunut tietämään.

Vierailija
18/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot vaan niin säälittävä.

No annappas kommentillesi hyvät perustelut.

Ei kai se tarkoita, että vaikka ei sekstailla halua, ettei muuten voisi olla tekemisissä. Mikäs sitä tekee, jos ihra ei kiinnosta. Toiset täällä haukkuu timmejä kroppia. Onkos nekin säälittäviä?

Vierailija
19/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selluliittinen. Voidaan ainakin päätellä ettei Pierce ole ainakaan pinnallinen. On ihanaa kun rakkaus säilyy vuodesta toiseen eikä tuijottele kiloja.

Kunnioitan tosi paljon tuota naista, joka heidän olosuhteissaan uskaltautuu rannalle ja bikineihin kaikkien arvioitavaksi. Todella kunnioitettavaa. Itse varmaan hautautuisin jonnekin syvälle vastaavassa tilanteessa.

Itse olen hoikka, mutta kyllä mulla vain selluliittia löytyy melkein yhtä paljon. Lihoin joka raskaudessa +20kg ja laihduin aina alkupainoa pienemmäksi, mikä varmaan selittää selluliitin.

Vierailija
20/40 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut läskit aina ottaa itseensä kaiken lihavuudenarvostelun ja hyökkää. millainen itsetunto heillä sitten muka on, kun niin kovin kolahtaa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä