PiinaPino lokakuun loppuun/marraskuun alkuun!!!!!
onko muita piinistelijöitä?
mulla oli tässä kierrossa eka inssi, ja en millään malttaisi odottaa kahta viikkoa, että titäisi miten kävi.. kaipaisin seuraa muista jännääjistä.
-ennis- kp16 pp1
Kommentit (31)
mulla kävi tässä kierrossa vähän samalla tavalla, tosin siksi, että perjantaina follikkeliultrassa käydessäni ilmoitettiin, että inssi on ens viikolla, paitsi että lapsettomuuspoli on silloin kiinni, kun on sitten syysloma...
soitin perjantaina heti sairaalan ulkopuolelta in-tiimiin (yksityinen ivf-klinikka jyväskylässä) ja he lupasivat ottaa mut lennosta kesken kierron heti maanantaina uuteen follikkeliultraan näin tehtiin, ja tiistaina oli inssi samassa paikassa. maksettavaa tuli inssistä kuluineen ja siitä edellispäivän follikkeliultrasta noin 300e, josta kela korvaa myöhemmin sen 40%.
täällä ei ihmeitä. ai-insinööreiltä oli tullut viesti sähköpostiin, että lähettävät oikeita testejä. ihan kiva, mutta paljonpa auttaa, kun en ole enää alkuviikosta kotona..
acon25 negaa tänään. eipä ollut ylläri, vaikka muuta toivoinkin.
tänään kp25ja pp10
palelee, väsyttää, ja vit..taa..
-ennis-
tänään oli siis eka inssi 27,5 tuntia Pregnylin jälkeen. Jotenkin mulla on sellanen olo että ohi meni. Edellisessä (clomi)kierrossa meni inssi ohi koska lh-huippu oli su-aamuna ja ma-aamuna lekuri katsoi otollisten aikojen jo menneen kun munasoluista ei löytyny jälkeäkään - nyt mentiin ihan samoilla aikataululla (Puregon-kiertoon) eli eilen aamulla testasin lh-huipun ja tänään oli inssi - ja ei ollenkaan yllättäen munasolut olivat jo irronneet. EHkä ensi kiertoon lekurikin tajuaa että mulle on tehtävä inssi sinä päivänä (iltapäivällä) kun testaan aamun 2. pissasta lh-huipun....
Eli joo, täällä yks suht pessimistinen piinistelijä tarttuu remmiin!
Täällä yksi myös toivonsa jo menettänyt piinailija. Pari päivää sitten vielä kuvittelin jotain oireita ja elättelin toivoa plussasta. Nyt en vaan enää usko siihen. Rinnat on kipeet just niinkuin aina ennen menkkoja, vatsaa juilii jne. Ihan tuttua kauraa. Että v..ttaa.
olen ollut nettipimennossa tämän viikon kun tietokone on ollu " lääkärissä" . harmi sinulle mijora, toi lääkäri pula ja loma aikojen supistukset saavat minulla karvat pystyyn. no toivottavasti pääsette sitten seuraavaan kiertoon, vaikka ei se tässä vaiheessa lohduta. ennis... joo me mennään samaan tahtiin. sinä jo testasitkin, mutta onko tulos vielä näin aikasin luotettava? minä en usko mahdollisuuksiini tässäkierrossa. joo kyllä hieman paleltaa ja ehkä vähän kuumottaa. alavatsalla pientä nippailua ja tissit taas, niinkuin joka kierto tänävuonna ilman plussaa, kipeänä. noidedn tissien takia masennuin jo eilen. no ajattelin testata to jos ei menkat oo alkanu. kerron kuulumisia taas alkuviikosta. tsemppiä kaikille piinailuun.
-p- kp25pp11
pähkis! eihän se testi, varsinkaan 25 vielä näytäkkään... acon 10 tilasin, mutta postissa tulikin acon 25. laitoin asiasta meiliä ai-insinööreille, ja lupasivat laittaa oikeat tuotteet tulemaan. no, maanantaina kun posti saapuu, olen jo ihan toisessa maakunnassa, ja sillä reissulla viivyn sen verran, että tulos lienee selvillä kun palaan. joten ne testit jää sitten toiseen kiertoon.
malttamaton ja utelias kun olen, olisin mielelläni halunnut tutkia viivojen (siis jos olen raskaana) vahvistumista.. siksi niin aikaisin aloittelin testausta, ja siksi olisin halunnut niitä acon 10, ja vähän kokeilumielelläkin, että kuin aikaisin voivat näyttää +. (siis, edellyttäen, että olen jäänyt inssistä raskaaksi)
ne neljä 25 testiä jotka olivat niitä vääriä, sain nyt sitten kait tavallaan ilmaiseksi, kun kerran lupasivat lähettää oikeat tilalle. joten en ole viitsinyt niitä säästelläkään.. vaan olen uhrannut niitä tähän " kokeiluuni" .
seuraavan kokeilen maanantai aamuna, ennen kuin lähden reissuun..
oireet tuntuu olevan tipotiessään. tissit on vieläkin jotenkin omituiset, mutta ei muuta havaittavaa.. harmi.
-ennis- kp27pp12
lähen viikoksi reissuun, enkä pääse koneelle. plussaonnea muille!!
mites on uusi viikko käynnistynyt?
Onko Monnaxilla tuntemuksia suuntaan tai toiseen? Mitäs Amppis?
Ennis, toivottavasti sulla on loppu viikosta parempia uutisia kerrottavana.
Pähkis, mä olen miettinyt tuota rintojen kipeytymisjuttua monessa kierrossa, koska olen sen takia yleensä toivoni heittänyt jo viikkoa ennen menkkoja. Nyt on ihan tutut kuviot käynnissä. Laitoinkin tuonne oman keskustelun avauksen aiheesta, koska mua kiinnostaa että mistä toi kipeytyminen oikeastaan johtuu.
(.) jotain toivon hitusta elättelen vielä, huomenna ehkä testailen tai sitten vaan odottelen. Olen niiiin kyllästynyt tuijottamaan tyhjiä testiruutuja.
Hyvää viikkoa kaikille!
ihan hiljaa kuiskaan tänne pinoon, että mä plussasin...
Ei tää oo todellista... Tää on eka plussatesti kahteen vuoteen, tuntuu aivan uskomattomalta. Pitäisikö tähän nyt uskoa? Viiva on kyllä ihan selkeä. Testi oli Clearblue, mitä en ole aiemmin käyttänyt. Mulla on ollut ihan perus menkat alkaa olo ja rinnat ovat vielä vähän arat, mutta nyt jo hieman " pehmeämmät" . Yleensä se on tarkoittanut menkkojen alkua. Voi että toivon, ettei tällä kertaa!!! En ole testiä tehnyt pitkään aikaan, kun ovat menkat olleet niin selkeitä ja nyt sitten tämä. Milloin sitä voisi mennä lääkäriin tai jotain?
epäuskoinen ja hölmistynyt, tärisevin käsin kirjoittava bisous
ja paljon onnea!!!!! saatiinhan me yksi plussa tänne :) minä taasen poistun pinosta negana, testasin pp14 negaa, nyt menos pp16 eikä menkat ole vieläkään alkanu. jo kolme päivää on illalla ollu menkkatunne, mut ei ne vaan tuu. tais meidän inssi olla alkujaankin vääränä päivänä, vaik ovistesti näytti selkeetä plussaa ja illal oli oik. puolel ovis kivut. no minä odottelen..... rinnat on enää vähän päistä kipeet. plussa onnea myös kaikille muille vielä mukana olleille :)
-p-
Älähän vielä hätäile ,moni on testannut pp14 negaa ja pp17 sit jo plussaa ,peli ei vielä ole menetetty...niin kauan on toivoa kun vuoto pysyy poissa.
Tänään piti olla inssi ,joka siirtyikin kuukaudella lääkäripulan vuoksi.
Tämän tuppukylän sairaalan toinen vuorossa oleva lääkäri jäi saikulle ,eikä siaista saa ,näin ollen polin asiakkaat on kaikki peruttu ,että ainoa työssä oleva lekuri voi hoitaa sektiot ym. tänään.
Arvatkaapa kiehuuko sappi? Tästä seuraa taas lisää kustannuksia omaan pussiin. Clomeja jatketaan vaikka ne piti lopettaa jne.
Voiko näin tehdä ,ensin lääkärin kanssa sovitaan missä kierrossa hoito tehdään ,sit pumpataan hormoneja naamaan ja senjälkeen sanotaan et sorry ,ei nyt käykkään...grrr!