Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana selvitys iäkkäältä ja rintavalta anopilta :D

Vierailija
01.01.2011 |

Ostin uuden uimapuvun ja anoppi halusi nähdä sen. Siihen oli laitettu toppaukset rintamuksen kohdalle, myyjä selitti, että tämä on ihan yleisön pyynnöstä nykyään nämä toppaukset ja että ne saa pois näin yms.

Anoppi sitten ihasteli uikkaria ja niitä toppauksiakin ja ku kerroin, että nykyään toppauksia on alettu laittamaan yleisön pyynnöstä, niin anoppi mutisi ääneen "niin tottakai, muutenhan ne on siellä ihan miten sattuu" :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä on pointtisi? kukaan ei nyt tajuu sua ( mut ehkä sillä ei oo väliä ).

Vierailija
2/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit joo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit joo..

eli tissit on ihan miten sattuu jos sattuu olemaan isompi varustus :)

ap

Vierailija
4/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asetella nännit, ettei toinen näytä länteen ja toinen itään tai toinen pohjoiseen ja toinen etelään.

Vierailija
5/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun itsesi alle 20v? Ja sinusta anopin sanominen on yleensäkin aina jotenkin outoa?

Vierailija
6/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut ihan niin myyjä sanoa. Olet nyt puhunut aika hassusti. Kuluttajien tai asiakkaiden pyynnöstä on voitu toppauksia laittaakin, mutta ei sitä nyt sentään yleisöä ajatella noissa asioissa : )

Vierailija
7/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 74v, minä 32v. Mutta ei tätä varmasti voikaan tajuta, jos ei ollut itse paikalla. Tilannekomiikkaa parhaillaan oli kyllä :).

ap

Vierailija
8/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai sanoi sun anoppi tolla tavalla?

mutta miksi kirjoitat sen tänne?

mun anoppi sanoi hetki sitten "pitäiskö joulukuusi viedä huomenna ulos" - mutta ei nyt sentään käynyt mielessä tehdä siitä aloitusta tälle palstalle.

Vierailija
9/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut ihan niin myyjä sanoa. Olet nyt puhunut aika hassusti. Kuluttajien tai asiakkaiden pyynnöstä on voitu toppauksia laittaakin, mutta ei sitä nyt sentään yleisöä ajatella noissa asioissa : )

myyjä sanoi yleisön pyynnöstä. Ja en ostanut marketista vaan alan liikkeestä, joka myy naisten alusvaatteita ja uimapukuja :)

ap

Vierailija
10/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai sanoi sun anoppi tolla tavalla? mutta miksi kirjoitat sen tänne? mun anoppi sanoi hetki sitten "pitäiskö joulukuusi viedä huomenna ulos" - mutta ei nyt sentään käynyt mielessä tehdä siitä aloitusta tälle palstalle.

kirjoitit tämän?

ap

Vierailija
11/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisu? Anopin kommenttisihan on ihan tavallinen eikä mitenkään huvittava.

Vierailija
12/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muutenhan ne olemattomat etuvarustukset todelle on miten sattuu. Anoppisi oli oikeassa, isot rinnat saa helpommin muodokkaasti uimapukuun, jossa ei ole toppauksia. Pienet nysät tarvitsevat tukea ja apua.

Vierailija
13/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli hassunkauskaa.

Vierailija
14/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muutenhan ne olemattomat etuvarustukset todelle on miten sattuu. Anoppisi oli oikeassa, isot rinnat saa helpommin muodokkaasti uimapukuun, jossa ei ole toppauksia. Pienet nysät tarvitsevat tukea ja apua.

Toppaukset laitetaan nykyään kaikkiin laadukkaisiin uimapukuihin siitä syystä, ettei nännit kylmyyttä kärsiessään näkyisi nöpöttävinä puvun alta.

Terv E-kuppi

Vierailija
15/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit joo..

eli tissit on ihan miten sattuu jos sattuu olemaan isompi varustus :)

ap

Vierailija
16/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on tympeetä porukkaa.

Jospas tässä nyt muutama ap:n aloitusta kritisoiva kertoisi, mikä on teistä se oikeanlainen aloitus?

Ja en ole ap. Satuinpa vain lukaisemaan ketjua - ja ihmetellä täytyy näitä naama vituralla kirjoitettuja vastauksia. Kankkunen? Ukko ei ole tullut kotiin? Tai jäi se ukko saamatta? Mikä mättää?

Vierailija
17/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä pilkkaa anopistaan, vaikka itse puhuu ihan oudosti. Nämä on näitä: "Anoppi sitä, anoppi tätä, anoppi tekee kaiken väärin":

Vierailija
18/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä pilkkaa anopistaan, vaikka itse puhuu ihan oudosti. Nämä on näitä: "Anoppi sitä, anoppi tätä, anoppi tekee kaiken väärin":

Eikä anopistakaan pilkaten kirjoita - vai olenko mä jotenkin lukenut väärin?

Onkohan mun suomen kielen taitoni ruostunut - vai miksi mä en näe tuossa samaa kuin ilmeisesti sinä?

Vierailija
19/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkannut anoppia, ihana anoppi on. Tilanne vain oli niin hauska :)

ap

Vierailija
20/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat, elämäänsä kyllästyneet av-mammat taas vauhdissa =D

Hauska anoppi sulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä