Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni huomattavasti parempi yleistietous joka elämänalueella kuin minulla,

Vierailija
01.01.2011 |

joskus tunnen itseni aika tyhmäksi ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kun lukee paskakirjallisuutta ja miehet seuraa politiikkaa jne.

Vierailija
2/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mahdollista oppia kaikenlaista nippelitietoa ja päteä niillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies paljon paremmin perillä esim. historiasta, musiikista ja maantiedosta. ap

Vierailija
4/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mahdollista oppia kaikenlaista nippelitietoa ja päteä niillä!

mä yritän loistaa sitten jollain muilla vahvuusalueella :) ap

Vierailija
5/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyllä hiukan turhauttaa, kun mies on ihan pihalla lähes kaikesta. Siis ei tiedä lähes mistään mitään keskustellakseen nolaamatta itseään. Ammatillisesti on tosi pätevä ja urheilusta tietää paljon, mutta kuinka voi olla kaikesta yleistiedosta niin pihalla :O

Vierailija
6/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyllä hiukan turhauttaa, kun mies on ihan pihalla lähes kaikesta. Siis ei tiedä lähes mistään mitään keskustellakseen nolaamatta itseään. Ammatillisesti on tosi pätevä ja urheilusta tietää paljon, mutta kuinka voi olla kaikesta yleistiedosta niin pihalla :O

Miten ylipäätään tutustuitte kun ei ole mitään keskusteltavaa?

Vierailija
7/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on käsittämätöntä, sillä ei lue muuta kuin Aku Ankkaa, minä taas luen kaiken mahdollisen...

Vierailija
8/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo miehen yleistietämys menee usein yli mun hilseen ;) ap

Vierailija
9/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minun mieheni on aina lukenut todella paljon ja ymmärtää koulutuksensa ansiosta mm. politiikkaa ihan eri tavalla kuin minä. Ja ihan ok näin, en voi sietää tyhmiä, sivistymättömiä miehiä. En minäkään mikään kana ole, mutta on hyvä, että mieheltä saa aina takuuvarmasti vastauksen asioihin, joita ei itse ymmärrä. :)

Vierailija
10/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minun mieheni on aina lukenut todella paljon ja ymmärtää koulutuksensa ansiosta mm. politiikkaa ihan eri tavalla kuin minä. Ja ihan ok näin, en voi sietää tyhmiä, sivistymättömiä miehiä. En minäkään mikään kana ole, mutta on hyvä, että mieheltä saa aina takuuvarmasti vastauksen asioihin, joita ei itse ymmärrä. :)

kuin aiheesta, monista asioista minä ihan totaalisen pihalla ;) Nautitaan fiksuista miehistämme! :) ap

Vierailija
11/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas loistain jollain muilla elämänalueilla. Olen myös viisaamin, jos mies onkin älykkäämpi. Tarkoitan elämääkokeneempaa viisautta.

Vierailija
12/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalla mieheni on. Ja niinkuin sanottu, on se usein aika turhauttavaa. Ja helposti ärsyynnyn siitä :/

Miten ylipäätään tutustuitte kun ei ole mitään keskusteltavaa?

Vierailija
13/13 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Trivial Pursuitia tai nyt Suomi -tietopeliä: minä voitan 90% peleistä;-D. Mies on hurjan älykäs, mutta eri tavalla kuin minä. Tekninen nero, luova keksijä. Hänelle kulttuurikysymykset ovat myrkkyä, mulle se varmin saalis - mulle urheilukysmykset ovat myrkkyä - hän yleensä tietää lähes kaiken (haha, ei tiennyt Sahlbergeja, minä tiesin, väärä laji;-D). Ehkä sattumaa, että yleensä voitan - suht tasoissa olemme yleistiedossa. Sitten kun mies alkaa puhua kemian ja fysiikan alan jutuista, kuuntelen sujuvasti ja annan kaiken mennä toisesta korvasta ulos;-). Tänään tuo yllätti mut negatiivisesti sillä, että sanoin, että Pohjanmaa alkaa nyt kakkoselta - mies, että mistä se kertoo???! Herraisä!! Asutaan sentään Pohjanmaalla, eikä tuo ole leffaa nähnyt saati kirjaa lukenut...hmph!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi