kuka laittaa nykyään villahousuja yms lahjoiksi
Kommentit (15)
mutta hyppisin riemusta jos saisin villahousut jostain lahjaksi!
terveisin vilukissa
Kyllä kelpais ja nyt on sentään järjen mukaan kovimmat pakkaset vasta tulossa!
Minusta suloinen lahja. Oli ostanut joltain käsityöihmiseltä, joka möi joulumarkkinoilla.
Tyttäremme joutuu värjöttelemään koulutehtävien takia pakkasessa ulkona, joten villainen alusvaatekerta on paikallaan. Ostin mustat silkkivillapitkikset ja paidan.
Ja ei haittaisi yhtään vaikka saisimme joululahjaksikin :) Ovat todella hyviä pitämään lämpimänä!
Sekä itselleni että ekaluokkalaiselle lapselleni, pienemmät lapseni käyttävät villahaalareita vielä.
Olen toivonut niitä useana vuonna, nyt en kehdannut, mutta hän antoi silti. :) Käytän niitä 3/4 vuodesta.
käytetään paljonkin..Meilläkin, lahjaksi saadut olleet kovassa käytössä. Ja kun en itse osaa, hyvin tervetulleita lahjoja:)
5 vuotias sai kummeiltaan villikset lahjaksi ja oli todella iloinen, kuten myös me vanhemmat. Meidän lapset kyllä käyttävät sekä villahousuja, villatakkeja ja villapaitoja talvella. Miehellä on villahousut, mulla ei mutta haluaisin. Ei villaa mikään voita edelleenkään.
Mainio keksintö. Mitäköhän ap tarkoittaa lyhenteellä "yms"? Kerrastoja, alusvaatteita, lämpöisiä vaatteita? Annoin tänä jouluna anopille lukunutun, onkohan se "yms"? :)
Pyöräilen töihin näin talvellakin ja kyllä ne villahousut lämmittää hyvin pakkasella. Pyörän istuin on kylmä. Villahousut on ohkaset ja lämpimät. Fleece on turhan paksua housujen alle laitettavaksi.
Alkaa olla nuo nykyset villahousut jo ihan risat.
villasukat on mahtava lahja! housut on jo liian kutisevat mutta käyttäähän niitäkin jotkut vielä
Näin talvella ovat siis oiva vaatekerta pakkasilla. Itse en osaa neuloa yhtään, onneksi mummo vaatettaa muruset :)
Miksei kukaan laittanut minulle tai lapsille villahousuja lahjaksi?