Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis MITÄÄÄ?? Olenko tyhmä vai miksi en ymmärrä kun naapuri sanoi hankkineensa keittiöönsä peiliovet??

Vierailija
19.10.2005 |

Siis TODELLAKO ne haluaa katsella keittiössäkin ittejänsä peileistä?? Ymmärrän kyllä että vessan kaapit olis peiliä, mutta että keittiön kaappien kaikki ovet olis peiliä!! Älytöntä hommaa ja todella ruman näköiset. Luulevat varmaan että peiliovet jotenkin avartaa pientä keittiötä...idiootit.

Kommentit (17)

Vierailija
2/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili ovissa tarkoittaa sitä mallia eli ovissa on sellainen kehys ja sitten sellainen " peili" . En nyt osaa selittää, mutta niillä peileillä on tarkoituskin. Mies opiskelee puusepäksi ja on tehnyt noita peiliovia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se nimitys peiliovi kertoo tietynlaisesta rakenteesta, ei mistään peili-peileistä.

Vierailija
4/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tosiaan näin...en oo kyllä tienny...hävettää. naapurillekin tuhahtelin ja sanoin että en ymmärrä, ja se taas pyöritteli silmiään eikä ymmärtäny miksi en ymmärrä...huooh...toivottavasti en paljastunu tyhmyyttäni. Taidan olla ainut maailmassa joka ei tuota tienny...*painuu maanrakoon*

Vierailija
5/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin pienenä, että salaojat on sellaisia ojia, joita ei ois saanu kaivaa, mutta kaivettiin silti. En uskaltanut kellekään tarhassa kertoa, että eno kaivoi pelloilleen salojia ja olin itse katsomassa kaivinkoneen työtä...

Vierailija
6/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä luulin pienenä, että salaojat on sellaisia ojia, joita ei ois saanu kaivaa, mutta kaivettiin silti. En uskaltanut kellekään tarhassa kertoa, että eno kaivoi pelloilleen salojia ja olin itse katsomassa kaivinkoneen työtä...

paitsi kyseessä omat vanhemmat eikä eno.

Vierailija
7/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suihkari on ihan tavallinen lentokone. Luulin, että suihkarit on jotain hävittäjän tyyppisiä pikkukoneita, jotka jättää taivaalle jäljen mennessään... urpo mikä urpo...

Vierailija
8/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
9/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että suihkari on ihan tavallinen lentokone. Luulin, että suihkarit on jotain hävittäjän tyyppisiä pikkukoneita, jotka jättää taivaalle jäljen mennessään... urpo mikä urpo...

Vierailija
10/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

parivuotta sitten, mitä ovat RINTAMAMIESTALOT.

Aina luulin, että ne ovat sellaisia sodanaikaisia tilapäisrakennuksia, missä sotilaat yöpyivät pommitusten tullessa...

Vierailija
11/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

parivuotta sitten, mitä ovat RINTAMAMIESTALOT.

Aina luulin, että ne ovat sellaisia sodanaikaisia tilapäisrakennuksia, missä sotilaat yöpyivät pommitusten tullessa...

Vierailija
12/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiennyt noista peiliovista...!

Vierailija
13/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
14/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiat Uno Tdi suihkumoottorilla...vähänkö mun miestä hävetti...

En ees tajunnu mokaa..oli siis kyse ruiskumoottorista.

Vierailija
15/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista niistä jää valkoinen jälki taivaalle kunhan lentävät niin korkealla että se näkyy maahan asti.

Vierailija
16/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti selitti, että kaikki ovet vaihdetaan peilioviksi. Hieman ihmettelin mutta mitään en sanonut. Asia selvisi kun näin lopputuloksen. Terv. tytär 37v. :DD

Vierailija
17/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enteilee säärintaman tuloa.

Tuon tiesin, mutta en peliovien selitystä. ;)