Mitä tekisit tällaisen ystävyyden kanssa?
Eli...ystäväni oli työttömänä ja pitkä suhde juuri purkautunut. Kelpasin olkapääksi, kun tarvitsi kuuntelijaa, jauhoi omista huolista ja tuin ja ymmärsin. Pääsi töihin ja sen jälkeen on viestit vähentyneet, jos otan yhteyttä, niin ei ole koskaan aikaa, vaan nyt on ystäviä löytynyt uudelta työpaikalta eikä mun tylsä seura enää kelpaakaan....
Kommentit (6)
Tietysti työ tuo mukanaan uusia kavereita ja vähemmän aikaa muuhun...
No, ei mulla ainakaan se vaikuta mun ystävyyssuhteisiin...kun en tosiaan joka viikko ole edes viestiä laittamassa. No, ilmaisesti sitten on entinen ystävyys, sillä en jaksa tällaistä
No, ei mulla ainakaan se vaikuta mun ystävyyssuhteisiin...kun en tosiaan joka viikko ole edes viestiä laittamassa. No, ilmaisesti sitten on entinen ystävyys, sillä en jaksa tällaistä
että olet aika roikkuva tapaus. Parhaimmat ystäväni ovat sellaisia, että voidaan olla pidempikin aika pitämättä yhteyttä ja silti juttu jatkuu aina siitä, mihin viimeksi jäi.
Ja tosiaan uusi työ tuo uusia ihmissuhteita ja samoin myös kiireitä ja työn opettelu mahdollisesti myös väsymystä.
läheisriippuvainen en koskaan. Silti mulla on tiettyjä käytöstapoja ja en laittele tylyjä viestejä ystävilleni...
Oletko itse töissä vai työtön?