Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsette saarnaamaan mulle toisena naisena olosta

Vierailija
31.12.2010 |

Olen eronnut, ja vuosia sitten päädyin suhteeseen varatun miehen kanssa. Suhde jatkui, mies muutti omilleen ja haki avioeroa. Sitten välillemme nousi esteeksi mun hankala ex ja suhteemme jäi ystävyydeksi. JA TÄNÄÄN SOVITTIIN ETTÄ JATKETAAN SALAA PELKÄN MAHTAVAN SEKSIN MERKEISSÄ, NIIN ETTEI KENENKÄÄN TARTTE SUHTEESTAMME MIELTÄÄN PAHOITTAA. Paitsi hänen rouvansa ja mun ex, mutta heille ei kerrota.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että saat mahtavaa seksiä!

T. varatun miehen varattu nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin sekava sepustus.

Kuulostaa niin känniläisen tilitykseltä.

Vierailija
5/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies haluaa avioeron, niin kukaan instanssi ei maailmassa ole niin hankala, että voisi sen estää. Ei edes ex.

Vierailija
6/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nämä, jotka eivät ap:n tekstiä ymmärrä? Kannattaisiko nyt vähän hillitä, että jaksaa valvoa puoleenyöhön..?

Vierailija
7/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla.

Ainakaan, mikäli asutte Suomessa ja se exäsi ei ole joku pienen, epädemokraattisen hirmuvaltias malliin J-B Bokassa tai Idi Amin. Tai Valko-venäjän uus "laillinen" pressa :D

Vierailija
8/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä koko juttu kuuluu ap:n exälle.

Ja äijä voi laittaa ne eropaperit vetämään, jos teillä niin kiihkee veto toisiinne!

Ero tulee, halusi tai ei, kokemusta on.. :(

Vierailija
9/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdassa tekstissään sano, että ex olisi ollut miehen avioeron esteenä. Lukekaapas tuo huomenna selvinpäin uudelleen niin kyllä se siitä.

Vierailija
10/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskieltokin on ollut ja sen jälkeen tahti vaan kiihtyi. Ymmärrän hyvin tätä "panoa" kun halusikin painaa jarrua suhteemme kanssa kun exäni kävi niin hankalaksi. Helpommalla olen itsekkin päässyt kun ei ole tarvinnut exän reuhaamista niin paljon kuunnella. Ja nyt sitten saadaankin nauttia toisistamme ilman muiden aiheuttamia hankaluuksia!

Vierailija
11/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdassa tekstissään sano, että ex olisi ollut miehen avioeron esteenä. Lukekaapas tuo huomenna selvinpäin uudelleen niin kyllä se siitä.

Sitten "Välillemme nousi esteeksi mun hankala ex".

Mitä tästä sitten pitäisi ajatella?

Miksi tuo avioeron hakeminen edes mainittiin, jos sillä ei olisi ollut mitään merkitystä?

Vierailija
12/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu exälle niin miksi sitä siltä pitää salata

Vierailija
13/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ex estäny toista miestä eroamasta, vaan hankaluudellaan olemasta minua uuden kanssa yhdessä. Ja ku meidän elo ei onnistunu, toinen palasi takas lastensa ja vaimonsa luo täysin seksittömään sisko-veli suhteeseen.

Vierailija
14/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälukutaitoa jo löytyy, ymmärrystä vielä puuttuu.

"Välillemme nousi esteeksi mun hankala ex".

Siis ei "Avioeron esteeksi nousi..."

Vierailija
15/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskieltokin on ollut ja sen jälkeen tahti vaan kiihtyi. Ymmärrän hyvin tätä "panoa" kun halusikin painaa jarrua suhteemme kanssa kun exäni kävi niin hankalaksi. Helpommalla olen itsekkin päässyt kun ei ole tarvinnut exän reuhaamista niin paljon kuunnella. Ja nyt sitten saadaankin nauttia toisistamme ilman muiden aiheuttamia hankaluuksia!

"Tahti vaan kiihtyy". Tosiaankin, tolla menolla.

Haet uuden lähestymiskiellon. Puhelinnumero salaiseksi, et pidä enää mitään yhteyttä siihen hulluun exääsi.

Vierailija
16/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoon vaikka millainen sonni muuten

Vierailija
17/17 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti varmaan meneekin niin, ettei toisen elämään enää eron jälkeen puututa. Minäkin olen antanut exäni vaihtaa naista aivan rauhassa just niin usein kun haluaa. Eihän se mulle kuulu. Mutta sitten kun mulla alkaa elämässä tapahtua, ex reagoi siihen suhteellisen rajusti. On hän toki myöntänyt ettei ole päässyt musta vielä yli (erosta 6v) ja haluais että palattais yhteen. Olen tehnyt selväksi että paluuta ei ole ja hän jatkaa oman ihanan luonteensa kanssa muiden elämän hankaloittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi