Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ei enää rakastella

Vierailija
31.12.2010 |

Minun nuoruuteni sähläilyt ovat aina painaneet häntä sunnattomasti ja toki minuakin. Tautinen nuoruus aiheutti sen, että mies rupesi säälimään itseään jo suhteen alkuaikoina eli piti sitä kamalana asiana, että oli noin paska tuuri kun sai tautisen naisen. Nyt yhdessä työttömyyden ja muun epäonnen kautta hän ei halua minua enää lainkaan, sanoo masentuvansa siitä, koska vanhat asiat palautuvat mieleen ja kun on muutakin taakkaa niin ei halua seksiä enää lainkaan. Kohta tulee vuosi täyteen eikä mikään ole muuttunut, eikä taida enää muuttua. Lasten kanssa on mitä paras isä jne ja varmaan jonkun toisen naisen kanssa myös loistava aviomies.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/3 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, mies ei sitä saanut, mutta hänen käsityksensä naisista ja itsestään jotenkin romahti. Hän on elänyt asian kanssa ja säälinyt itseään oikein urakalla. Aina valittaa kuinka kaikki asiat ovat päin persettä menneet eikä tuokaan voinut mennä helpolla. Minulla oli siis tauti aikaisemmasta suhteesta ja kun sen sitten havaitsin ja tälle miehelle kerroin niin hän meinasi kyllä seota koko tyyppi tai varmaan osittain sekosikin. Tiedän, että se painaa häntä loppuelämän ja syyttää siitää jotenkin hullusti itseään ja elää itsesäälissä. Hänellä on ollut aika raskas elämä muutenkin. Meidän olisi kannattanut erota, mutta kun minä rakastin häntä niin roikuin ja sain hänet jotenkin pysymään kelkassa. Hän ei enää alun jälkeen ole minua pystynyt täydestä sydämmestä rakastamaan ja nyt minuakin rupeaa säälittämään mies kun hän kuihtuu pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko vielä juttelemalla asian halki pelastaa teidän suhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi