Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen haalari?

Vierailija
30.12.2010 |

Eli poika oli lokakuussa 110.6cm ja nyt hänellä on 110cm toppahaalari joka vielä mahtuu mutta alkaa olla pieni. Nyt siis pitäis ostaa uus niin ostanko 116cm vai mikäs se seuraava on? Poika on hoikka. Ajattelin Travallen remu haalaria. En halua että haalari on liian suuri.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ens talveen niin hyppäisin yhden koon yli eli ostaisin 122cm . Tosin eri merkkien välillä paljon eroa mitoituksen suhteen, eli ei kannata luottaa pelkkään kokomerkintään.

Vierailija
2/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ens talveen niin hyppäisin yhden koon yli eli ostaisin 122cm . Tosin eri merkkien välillä paljon eroa mitoituksen suhteen, eli ei kannata luottaa pelkkään kokomerkintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuoden Reimatec 110cm alkaa olla pieni, lahkeet liian lyhyet. Jos ostaisin ensi vuodeksi, niin ehdottomasti ostaisin 122cm. Saattaa ehkä olla alkutalvesta reilu, mutta 116cm on varmaan sitten taas liian pieni. Mä olen kyllä joka vuosi hypännyt aina yhden koon yli.

Vierailija
4/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiveena että kestäis koko ens vuoden.

t.ap

Vierailija
5/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut aina pelottaa jos ei ole sovitettu (ja ale tuotteita ei saa vaihtaa). Mutta pojalla nytkin on remu joten jos kerran otan taas sen remun niin luultavasti seuraava koko on ihan hyvä ensvuodeksi.

t.ap

Vierailija
6/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis ens talven, kuten toivot.

Vierailija
7/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä esim. JesperJuniorissa vaihtavat aletuotteitakin, ainakin luulen niin. Minkä ikäinen poikasi on? Kasvaako kuinka paljon vuodessa? Mun tyttö oli 4v neuvolassa 109cm, nyt on 4,5v ja taatusti kasvanut taas useamman sentin. Mä vaihdoin siis viime vuonna tähän aikaan 98cm haalarin suoraan 110cm, oli silloin aavistuksen reilu, mutta ei todellakaan liikaa. Ja nyt se sama haalari on oikeasti liian pieni, tyttö ei vaan halua luopua siitä;) Eli miellä kasvuvauhti sellainen, että pakko hypätä yksi koko yli. Mutta jos sun poika on jo vanhempi ja kasvaa hitaammin... Sitähän me av-mammat emme tiedä:)

Vierailija
8/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä esim. JesperJuniorissa vaihtavat aletuotteitakin, ainakin luulen niin.

Nimenomaan, rahoja ei saa takaisin, mutta JesperJuniorista voi sitten ostaa samalla hinnalla jotain muuta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän