Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

dumpattiin ;(

Vierailija
30.12.2010 |

olen nelikymppinen yh ja suurin odotuksin suhtauduin yhteen orastavaan juttuun

nyt tuli vesisangollinen jäävettä niskaan...

mä en edes pääse ulos juuri koskaan enkä tapaa ketään, ja olin ajatellut että voi se onni näinkin tulla (työkaveri)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti tuli kurja mieli sun puolesta :( Varmaan kurja tilanne nähdä jatkossa jatkuvasti töissäkin.

Vierailija
2/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan onneksi eri työpisteessä, ei niin usein nähdä

en pääse ulos kun lapset mulla niin paljon ja iltatöitä, eli niinä iltoina kun lapset ei ole mulla, olen töissä

mut siis jätettiin nuoremman naisen takia (avioerosta vuosi) ja nyt tuntuu ettei aurinko koskaan paista tähän risukasaan

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollut samassa jamassa, mutta isommat lapset.

Mä nyt kolme vuotta treffaillut miehiä. Jos näyttää, että alkaa tulla vakavampaa, en kykene vakavampaan seurusteluun enää :(

Ristiriitaista on..

Vierailija
4/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dumpattiin?

Vierailija
5/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain kelpaa hänelle

Vierailija
6/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tuntuu ettet kykene vakavampaan suhteeseen? mitä tapahtuu kun suhde vakavoituu - etkö luota vai alkaako muuten pelottaa tms?

ap

Vierailija
7/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tuntuu ettet kykene vakavampaan suhteeseen? mitä tapahtuu kun suhde vakavoituu - etkö luota vai alkaako muuten pelottaa tms?

ap

Alkaa jotenkin ahdistamaan. Ja tuntuu, että olen jo oppinut elämään omilla tavoillanikin, että miten pystyn jakamaan elämää toisen kanssa..en haaveile avioliitosta tai kihloista, mutta kaipaan toisen aikuisen seuraa

Vierailija
8/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli flirttailua ja puhetta samoihin juhliin menemisestä, illavieton järkkäämisestä jne

katkesi kun seinään

voi olla että ymmärsin väärin tai sitten hänellä vain joku viritys menossa tai muuten vaan totetsi että hei ei sittenkään

Vierailija
9/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en mäkään tässä kihloja tavoittele, mutta edes jotain kevyttä seurustelun tapaista tms.

Vierailija
10/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tuntuu ettei mitään sitten taas räjähtää....ja tiedän etetn ole tulkinnut häntä väärin eikä hän minua. mutta me ollaan varattuja(40++) joten mitään ei ole tarkoituskaan tapahtua...mutta tarkoitan siis että voi välillä viiletäkkin...kysy suoraan!!!! olethan aikuinne nainen!!!!

Vierailija
11/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en mäkään tässä kihloja tavoittele, mutta edes jotain kevyttä seurustelun tapaista tms.

mutta miehet alkaa puhumaan omakotitalostaan, jossa olis tilaa ja sormuksista hyvin pian..

eronneet miehet ei osaa vissiin yksin asua ja vaan deittailla...

5

Vierailija
12/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli niin selvä juttu

ap

Vierailija
13/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun uskot etten ole välttämättä kuvitellut kaikkea

tuntuu uskomattomalta että tässä iässä ei osaisi olleenkaan tulkita ruumiinkieltä, vihjailuja, sähköpostiflirttiä jne

mutta onhan sekin toki mahdollista - huokaus -

Vierailija
14/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli tietyt jutut sovittu että tehdään yhdessä, osa niistä hänen aloitteestaan, löi alas ne kaikki, mihinkään ei ehdi ei kerkeä ja tylysti

ei mun tarvitse kysyä enää mitään

ap

Vierailija
15/15 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkitsit väärin, hän vain löysi jonkun toisen valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi