Miten hyväksyn mieheni tyttöystävän?
Mieheni on seurustellut muutaman vuoden naisen kanssa, joka on yksinhuoltaja. Lapsi taitaa olla noin 10v. Mieheni ja nainen asuvat (onneksi) erillään. Lapsi on jatkuvasti isovanhemmillaan (on siis ollut vuosikausia) ja viettänyt monia jouluja ilman äitiään isovanhempien kanssa. Äidin mukaan siksi viettää paljon aikaa näin, koska lapsi haluaa näin. Miksei halua olla äitinsä kanssa? Eivät myöskään milloinkaan tee lapsen kanssa mitään, koska lapsella on kuulemma mieluummin omia asioita mitä tekee.
Itse lapsia omaavana tämä tuntuu erittäin kummalliselta ja pohtisin, mitä olen tehnyt väärin, jos lapseni viihtyisi paremmin isovanhempiensa kuin äitinsä kanssa.
Tällä naisella ei myöskään ole koulutusta eikä ole työelämässä ja kuitenkin ikää yli 30v.
Haluaisin olla enemmänkin tekemisissä mieheni kanssa, mutten jaksa tätä naista ja hän on kuitenkin AINA paikalla, jos miestäni näen. Mistä ihmeestä löydän itsestäni hyväksynnän tätä naista kohtaan? Vai tarvitseeko minun hyväksyä? Pitäisi hyväksyä kyllä mieheni puolesta ja kunnioittaa hänen päätöstään, mutta on kyllä äärettömän vaikeaa..
Kommentit (7)
kenen miehen? Puhutaanko nyt eksästäsi vai?
Siis sun mies on seurustellu sen tyttöystävä-naisen kanssa.
ööh?
Oletteko te jotenkin moniavioisia vai mikä juttu tää on?
Vai onko tämä "miehesi" sun ex?
Olet itse "lapsia omaava". Onko ne tän miehesi lapsia?
Tosi outo kirjoitus kaikenkaikkiaan.
ettekö huomanneet aloitusta "miten hyväksyn veljeni tyttöystävän?"
Miten miehesi suhtautuu poikaystävääsi?
Hulluhan se on joka ei miehensä tyttöystävää hyväksy. Sinun pitää mennä todellakin terapiaan. Ja aloittaa mielialalääkkeet, mielellään kahdet päällekkäin.
Siis miehen päätökset pitää aina hyväksyä. Myös tyttöystäviä koskevat.
Koita nyt vähä kasvaa ihmisenä.
kenen miehen? Puhutaanko nyt eksästäsi vai?