Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rohkaiskaa mua, olen juuri aloittanut uudessa työssä

Vierailija
30.12.2010 |

sanokaa, että on ihan normaalia, että alussa on kokoajan lähestulkoon paniikissa työpaikalla, kun tuntuu ettei tiedä mistään mitään, eikä ikinä opi ja taas pitää kysyä tätä samaa asiaa jo neljättä kertaa eikä muista työtehtäviään.. ja illalla itkettää seuraavasta päivästä selviytyminen ja miettii että miksi helvetissä edes hain koko työtä...

Sanokaa, että tää menee ohi!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen samoin. Pitäisi mennä töihin yhteen paikkaan, mutta minulla on juuri tuo ajatus; en osaa!

Tiedän että se menee ohi ja itsetuntokin kasvaa kun oppii asioita.

Itse työskentelen hoitoalalla.

Vierailija
2/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ kuin työ voi viedä viikkoja että oppii fiksuimmat niksit. Asiantuntijatyössä puhutaan vuosista, että voi olla seniortasoinen tietäjä. Hyvä työpaikka ymmärtää tämän ja tukee oppimisessa.

Anna itsellesi aikaa ja hanki muistiinpanovälineet!

Onnea työpaikasta ja tsemppiä!

Ps. Siirryitkö ehkä vauvalomalta töihin? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan uuteen työpaikkaan pääsin. Tai nyt vielä tuntuu että jouduin!

ap

Vierailija
4/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri kun rupesi olee homma hanskas, ni tuliki siirto uuteen paikkaan ja taas joutu alottaa kaiken uudestaan ja jännätä osaamattomuuttaan.

nyt jännään et siirretäänkö taas vuoden alussa jonnekki...

Vierailija
5/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä epäröi kysyä. Otat vain rennosti ja positiivisesti sekä olet itsellesi armollinen. Kirjoita listoja työtehtävistä. Monesti itse kirjoittaminen ja asioiden listaaminen selventää omia ajatuksia ja huomaa ettei niitä töitä ole niin paljoa kuin ajatuksisa luulee.

Itse asiantuntijana vaihdan asiakasta 1-3 kertaa vuodessa ja aina on täysin uudet asiat opittavana lähes nollasta ja uudet ihmiset, joihin tutustuttava ja vielä aikataulu jossa pysyttävä. Ja juuri kun on oppinut asiat taas tietojen nollaus ja uuden hankintaan. Välillä rasittavaa, mutta antoisaa. Ei tosin sovi kaikille.

Vierailija
6/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri, et ole yksin. ;)

Vierailija
7/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalta voimia ja viisautta uuteen päivään. Muista myös illalla kiittää Jumalaa siitä päivästä, jonka hän on sinulle antanut. Pyydä häneltä myös johdatusta elämääsi kokonaisuutena.

Taivaan Isän siunausta sinulle elämääsi!

Vierailija
8/8 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntui myös kamalalta ekat viikot, kun menin hoitovapaan jälkeen töihin. ja samaa työtä, samassa paikasssa olin tehnyt jo 5v ennen perhevapaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän