Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

päästäisitkö miehesi

Vierailija
30.12.2010 |

kolmen päivän reissulle hiihtokeskukseen. Mies ei laskettele eikä hiihdä eli olisi ryyppyreissu ja minä lasten kanssa kotona.

Harrastusporukan reissu.

Vaimot saa tulla mukaan mutta mieheni sanoo mitäs sinä siellä tekisit. Reissussa on miehiä ja naisia.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä saa ilman riippakiveäkin välillä liikkua?

jonka vuoksi hän ei haluaisi minua harrastusporukan reissuihin mukaan, toivottaisin tervemenoa mutten todellakaan enää tervetuloa. Saisi jäädä sille reissuilleen.

Juu, 6 vuoden yhtäaikaisen työnteon ja kotiäitiyden jälkeen tiedän kyllä, että sekä koti- että työstressi on joskus liikaa, ja sen haluaa nollata. Joskus haluaa olla erossa jopa puolisostaankin, ihan yksin. Ap:n tapauksessa ei kuulosta siltä, että tämä olisi joku satunnainen tapahtuma, vaan toistuva käyttäytymismalli.

Käske mennä ja jäädä sille tielleen, ja koko perheen lomareissulle pyydät miehen sijasta jonkun kaverisi/sukulaisesti/ystäväsi mukaan. Tai sitten menet vain lasten kanssa.

Vierailija
42/43 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että miehesi ei edes halua sinua mukaan, mielestäni viittää siihen, että sillä on ikävät asiat mielessä. jos hän olisi ollut fiksu, niin hän olisi jutellut asiasta kanssasi, mutta kyllä sanon sinulle sisko, että älä ole liian sinisilmäinen. se, että kysyt asiaa tällä palstalla viittaa siihen, että tiedät sisimmässäsi, että et voi häneen luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen joka vuosi työpaikan kauden lopetukseen.

Lähtevät hiihtokeskukseen kolmeksi päiväksi eikä omanikaan hiihdä/laskettele tms.

Reissu on siis hänelle pääsääntöisesti moottorikelkkailua ja juomista.

Reissuun lähtee naisia ja miehiä, tosin ei kenenkään vaimoja tai miehiä, työpaikkalaiset vaan.

Itse en osaa olla mustasukkainen, luotan mieheeni ja jos kännispäissään sieltä jonkun sänkyynsä kaataa niin siinähän menettää sitten sen kaiken mikä kotona odottaa.

Itselläni on kyllä sitten taas "lupa" mennä myös ja olla päiviä pois.

Luulen että vaikka vaimoilla olisikin lupa mukaan mennä, jättäisin menemättä. Eikä mieheni varmaan niin mielellään minua mukaan ottaisi. Toisaalta minua ei niinkään kiinnostaisi tuon porukan seura, menisin mielummin oman porukan kanssa..

Teidän suhteessanne luottamus ei kyllä tunnu pelaavan ja kuulostaa ettei miehelläsi ole ihan puhtaat jauhot pussissa..

Otat sen oman reissun kun tilaisuus tulee!!