päästäisitkö miehesi
kolmen päivän reissulle hiihtokeskukseen. Mies ei laskettele eikä hiihdä eli olisi ryyppyreissu ja minä lasten kanssa kotona.
Harrastusporukan reissu.
Vaimot saa tulla mukaan mutta mieheni sanoo mitäs sinä siellä tekisit. Reissussa on miehiä ja naisia.
Kommentit (43)
ja sehän on tulossa reissuun ja samaan mökkiin, siinä kai syy miksi en pääse mukaan....itse sanoi että menee miesten kanssa mökkiin mutta kas kun siellä on tämä nainenkin. Ennekin kiistänyt tästä naisesta asioita, ei tiedä kuulemma edes nimeä mutta on fb kaveri ja puh numerokin on ...
Vai oletatko, että vain mies on aikuinen, joka saa mennä, ja nainen on automaattisesti kotiin sidottu orja?
Oletan kyllä, että mies on niin aikuinen, että hän osaa katsoa omat menonsa sen mukaan, että ne sopivat muun perheen elämään. Ihan samoin oletan naisenkin toimivan omien menojensa suhteen. Ja voi kauhistus: oletan heidän myös kertovan toisilleen suunnitelmistaan! Lupien kysymistä en sen sijaan ymmärrä aikuisten ihmisten kesken. Pitääkö se antaa kirjallisesti?
mennä edes ostoksille yksin? Ei silloin voi mieskään ottaa sen suurempia vapauksia.
Mutta hän kai haluaa mennä yksin. Ei paljon minua kavereilleen näyttele, uskottelee kai olevansa sinkku...
tai ilman...mutta mulle ei kuulemma tekemistä olisi....
olisin sinä, niin tuossa tilanteessa ilmoittaisin olevani myös pienen breikin tarpeessa ja lähtisin mukaan.
Lapsille hoitajat ja sillä siisti.
mutta minulla ei ole kuulemma mitään tekemistä siellä.
Kyllä suututtaa...
matkassa on tosiaan muidenkin puolisoja, niin tottakai silloin voit lähteä mukaan.
Ja miehelle sanot keksiväsi kyllä tekemistä itsellesi ihan riittävästi. Ulkoilua, ruuan laittoa, hiihtoa tms tms mitä ko. paikassa nyt voi tehdä ja mitä nämä muut naiset tekevät!
yks kahden päivän reissu ukkojen kanssa. minä vaan kotona lasten kanssa.
että jättää lasten istuimet kotiin ettei kukaan vaan nää niitä...
tämä se sama mies josta olet aiemminkin puhunut, se 23- vuotias joka tutustui johonkin naiseen?
Neuvottelun varaa ei olisi. Kumma jos muiden puolisot saavat lähteä mutta sinä et; ja voithan sanoa että teet siellä ihan sitä samaa mitä mieskin.
Et voi olla niin yhmä ettet tajua miksi et pääsisi mukaan, ethän?
Joskin todella kummaa että sinä et saa mennä mukaan. Luultavasti etsisin kavereistani jonkun, joka lähtisi minun kanssa viikoksi jonnekin ulkomaille. Jos tilaisuus nyt, niin nyt samaan aikaan, mutta jos ei kavereita lähdössä (eikä lastenhoitoa) niin sitten heti kun se on vaan mahdollista. Miehen kielloista en välittäisi. Ja lähtisin sinne ilman lapsia.
että sanon, jos en pääse mukaan ja mies menee niin takaisin ei tarvitse tulla. Ymmärrän kyllä miksi en pääsisi mukaan.
Ei ole varaa lähteä reissuun koska ollaan koko perhe lähdössä parin viikon päästä matkalle lämpimään...
että miehesi pettää sinua eikä ole muutenkaan sitoutunut liittoonne mitenkään. Hankalaa kun on lapsiakin. Mene vaan mukaan, mutta ero varmaan on edessä pian...Voimia!
Tukholmaan ruotsalaisen yksinhuoltaja-äidin kanssa Uutta Vuotta viettämään?
Tässä kohtaa tuli kyllä ero.
Kuulostaa, että miehesi pettää sinua eikä ole muutenkaan sitoutunut liittoonne mitenkään. Hankalaa kun on lapsiakin. Mene vaan mukaan, mutta ero varmaan on edessä pian...Voimia!
Näin meillä meni, ja turhankin pitkään aikaani tähän uhrasin, tuhlasin ja odotin. Mies halusi myös elää "sinkkuelämää" ja perhe ei riittänyt.
Sehän on sen harrastusporukan reissu, vaikka kuinka vaimot saisi tulla mukaan. Jos mies haluaa olla siellä kavereidensa kanssa ilman vaimoa, niin ihan vapaasti.
Kai sitä saa ilman riippakiveäkin välillä liikkua?
Oletan kyllä, että mies on niin aikuinen, että hän osaa katsoa omat menonsa sen mukaan, että ne sopivat muun perheen elämään. Ihan samoin oletan naisenkin toimivan omien menojensa suhteen. Ja voi kauhistus: oletan heidän myös kertovan toisilleen suunnitelmistaan!
Lupien kysymistä en sen sijaan ymmärrä aikuisten ihmisten kesken. Pitääkö se antaa kirjallisesti?