Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päästäisitkö miehesi

Vierailija
30.12.2010 |

kolmen päivän reissulle hiihtokeskukseen. Mies ei laskettele eikä hiihdä eli olisi ryyppyreissu ja minä lasten kanssa kotona.

Harrastusporukan reissu.

Vaimot saa tulla mukaan mutta mieheni sanoo mitäs sinä siellä tekisit. Reissussa on miehiä ja naisia.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/43 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta helvetissä päästäisin, suorastaan potkisin perseelle vauhtia, varmaan jopa miehen puolesta hoitaisin ilmoittautumiset yms.

Miehesi haluaa pitää jonkun jutun ihan omanaan, oma harrastus ja omat kaverit. Kaverit joille voi avautua arjen jutuista, kaverit joiden kanssa saa tyhjätä pään. Ne vaimon kanssa tehtävät jutut on sitten muita hommia.

Anna miehesi mennä ja mene itse johonkin muualle omien kavereidesi kanssa samaan aikaan, jos lapsenvahdit ei ole ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa lapselle hoitaja ja mene itsekin viihteelle. Jos miehesi ei anna sinun mennä (päätelleen siitä, ettet saa mennä ostoksillekaan yksin, mies taitaa olla melko mustasukkainen), niin sanot vaan että menethän sinäkin.

Kyllä sinunkin pitää saada tehdä asioita ilman lapsia!!

Vierailija
4/43 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhiprakassa mustasukkasuuskohtauksia tai käyttäydytkö muuten huonosti. Itse olin ennen aivan säälittävä ja siksi turha odottaa kutsua esim miehen pikkujouluihin. No, ei mulle mikään ongelma. Miehesi luultavasti vain haluaa breikin koti-ja työelämästä, ei siinä mitään. Mutta kyllä sinäkin ansaitset pienen kylpylämatkan ystäviesi kanssa tai yksin.

Vierailija
5/43 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa toivon että olis edes vähän.

Ja en ole ottanut alkoholia pisaraakaan kuuteen vuoteen joten en ole käyttäytynyt huonosti seurassa humalassa. Enkä kyllä tapaa edes miehen ystäviä, harvoja olen koskaan nähnyt vaikka 10v. yhdessa oltu.

Vierailija
6/43 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole ottanut alkoholia pisaraakaan kuuteen vuoteen joten en ole käyttäytynyt huonosti seurassa humalassa.

Sä oot niin kammottavan huonoa ja tylsää seuraa ettei ukkos jaksa suoa kattella/kehtaa sua tuttaviensa seuraan viedä.

Vierailija
7/43 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mies halua ryyppyreissulle mukaan absolutisti-vaimoa

Ja en ole ottanut alkoholia pisaraakaan kuuteen vuoteen joten en ole käyttäytynyt huonosti seurassa humalassa.

Sä oot niin kammottavan huonoa ja tylsää seuraa ettei ukkos jaksa suoa kattella/kehtaa sua tuttaviensa seuraan viedä.

Vierailija
8/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies käy niin harvoin missään. päiät painaa töitä ja illat on lasten ja mun kanssa. olis ansaittu "breikki" ja kaikkiallahan on miehiä ja naisia. ja tiedän 110% varmuudella että mieheni ei minua pettäisi.

Vierailija
9/43 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin olla päästämättä aikuista ihmistä??

Mitä ihmeen holhottavia teillä on miehinä?

Vierailija
10/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoito ei olis ongelma.

Vierailija
11/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako lähteä. Ilmoittaa vaan että menee ja minun pitää anoa että pääsen edes shoppailemaan yksin. Vastaus on ota lapset mukaan.

Siksi olen kovasti reissua vastaan.

Vierailija
12/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä lähtisin itse mukaan:) Hiihdätkö tai lasketteletko sinä? Jos et, voisitte mennä vaikka kokeilee jompaa kumpaa yhdessä.

Aika tökerösti sanottu, että mitä sinä siellä tekisit. Haluaa ilmeisesti mennä YKSIN.

Sano miehellesi, että vaikka samaa kuin sinä tai sitten ulkoilisin, seurustelisin ihmisten kanssa, lukisin, nauttisin maisemista tms. mistä sinä nyt sitten tykkäätkin.

Vierailija
13/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä mies ei halua sinua mukaan,mä ehkä kyllä vähän loukkaantuisin.Jos sinne tulossa miehiä ja naisia niin eikö sinunkin kuuluisi lähteä.

Vierailija
14/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako lähteä. Ilmoittaa vaan että menee ja minun pitää anoa että pääsen edes shoppailemaan yksin. Vastaus on ota lapset mukaan. Siksi olen kovasti reissua vastaan.

Sanot sitten joku päivä, että nyt minä teen jotain ja sinä olet lasten kanssa. Vai oletko sinä "yksinhuoltaja" teidän perheessä?

Vierailija
15/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

'päästää' miestäni kuvailemaasi reissuun, jos lastenhoitojutut ovat muuten tasapainossa. Jos itse olisin yliväsynyt, ei tukiverkkoja, ja mies ei tarjoa minulle vastaavia mahdollisuuksia irtiottoihin, niin silloin en pitäisi oikeana lähtöä. Lapset ovat miehen ihan yhtä paljon kuin sinunkin, joten voithan kysyä, miten hän on ajatellut järjestää lasten hoidon poissaolonsa aikana :)

Vierailija
16/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin itseni idiootiksi jos alkaisin kertoa miehelleni, mihin saa mennä ja mihin ei. Ja hyi hyi, viinaakin varmaan siellä juotte... =D

Vierailija
17/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhe olisi perheen teini-ikäisestä lapsesta.

Eiköhän aikuinen ihminen ihan itse tee omat päätöksensä menemisistään ja tekemisistään. Eli jos mies haluaa mennä, hän menee eikä siinä vaimon lupia tarvita.

Vierailija
18/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhe olisi perheen teini-ikäisestä lapsesta. Eiköhän aikuinen ihminen ihan itse tee omat päätöksensä menemisistään ja tekemisistään. Eli jos mies haluaa mennä, hän menee eikä siinä vaimon lupia tarvita.

niin tottakai lupa tarvitaan. Jos molemmat aikuiset kulkevat miten haluavat lupia kysymättä, jäävät lapset aika nopeasti heitteille. Jos lähtee moneksi päiväksi pois, niin onhan se sovittava, hoituuko lapset sillä aikaa. Vai oletatko, että vain mies on aikuinen, joka saa mennä, ja nainen on automaattisesti kotiin sidottu orja?

Vierailija
19/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän kai haluaa mennä yksin. Ei paljon minua kavereilleen näyttele, uskottelee kai olevansa sinkku...

Vierailija
20/43 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikis kaikki ymmärtää ap:n väärin?

Onhan ap selittänyt tilanteen. Eli itse ei pääse koskaan minnekään ja joutuu lapset yksin hoitamaan.

Minä olen sitä mieltä, jos mies pääsee, vaimolle on myös järjestettävä joku irtiotto. Pidän myös outona, ettei mies halua vaimoaan mukaan viakka muiden vaimoja lähtee.

Ei tässä nyt ole kyse luvan antamisesta aikuiselle dorkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi