Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä aineilla siivottee jääkaapin?

Vierailija
30.12.2010 |

En voi sammuttaa jääkaappia koska pakastin samassa. Eli mikä aine putsaa kylmän jääkaapin tehokkaasti mutta turvallisesti?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Beckmanin jääkaapin pesuainetta. On tosi tehokasta.

Vierailija
2/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siivouspyyhkeellä (mikrokuituisella)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

putsaa sen verran useammin, ettei tarvi hirveitä myrkkyjä käyttää! (Mä en muuten koskaan sammuta jääkaappia pesua varten. Miksi pitäisi?)

Vierailija
4/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

putsaa sen verran useammin, ettei tarvi hirveitä myrkkyjä käyttää! (Mä en muuten koskaan sammuta jääkaappia pesua varten. Miksi pitäisi?)

Vierailija
5/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkaappia puhdistuksen ajaksi, ei ole edes tullut mieleeni.

Mä käytän Ecoverin tiskiainetta tai yleispuhdistusainetta.

Vierailija
6/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä ihmeen aineita siihen muka tarvitaan????

Vierailija
7/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumma sen sotkisi??

Vierailija
8/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan pessyt jääkaappia. Mikä kumma sen sotkisi??

Vierailija
9/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään sammuta jääkappia ja yleensä pyyhin aina vaan osan kerrallaan.

ja jos joku näyttää likaiselta sen tietysti.

Vierailija
10/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytätkö jääkaapissasi ruokaa?

Mutta eihän sinne ruokia heitellä vaan ne ovat aina pakattuina? En oikeasti ymmärrä, mikä jääkaapin VOI sotkea??

Vierailija
11/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytätkö jääkaapissasi ruokaa?

Mutta eihän sinne ruokia heitellä vaan ne ovat aina pakattuina? En oikeasti ymmärrä, mikä jääkaapin VOI sotkea??

että pakkauksista voi valua jotain tai pakkaus saattaa tahriutua, kun ei ole jääkaapissa. Kyllä sinne jääkaappiin vaan sitä likaa kertyy, muruja ja pakkauksista valunutta tauhkaa.

Vierailija
12/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne jääkaappiin vaan sitä likaa kertyy, muruja ja pakkauksista valunutta tauhkaa.

Ei meillä kyllä valutella pakkauksista mitään jääkaappiin. Mutta kukin tyylillään...

Vierailija
13/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne jääkaappiin vaan sitä likaa kertyy, muruja ja pakkauksista valunutta tauhkaa.

Ei meillä kyllä valutella pakkauksista mitään jääkaappiin. Mutta kukin tyylillään...

pakkauksista jotain valuu, ovat kaksi eri asiaa. Toivottavasti sinäkin ymmärrät sen. Jos et, niin voin kyllä selittää.

Vierailija
14/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä pintoihin tulee kaikenlaista likaa ja bakteeria jo pelkästä koskemisesta. Sellaisesta paikasta kuin jääkaappi tällaista likaa on syytä pestä aina välillä pois. Kyllä ruuista ja pakkauksista tulee aina likaa jääkaappiin vaikka kuinka varoisi, pitäisihän se jo idiootinkin tajuta.

Vierailija
15/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin voin kyllä selittää.

Olen kyllä nähnyt epäsiistejä ihmisiä ja heidän kotejaan. Enpä ole vain koskaan tullut ajatelleeksi, että toki sama tyyli ulottuu myös jääkaappiin.

Vierailija
16/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin voin kyllä selittää.

Kiitos mutta ei tarvitse. Olen kyllä nähnyt epäsiistejä ihmisiä ja heidän kotejaan. Enpä ole vain koskaan tullut ajatelleeksi, että toki sama tyyli ulottuu myös jääkaappiin.

Kyllä musta se, joka ei siivoa jääkaappiaan, on epäsiistimpi kuin se, joka siivoaa. Taitaa itselläsi olla pieni pöpöpesä siellä jääkaapissa ;)

Vierailija
17/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ei pese jääkaappiaan! Mahtaa olla melkoinen bakteeripesä.

Vierailija
18/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei pese jääkaappiaan, on kyllä malliesimerkki aggressiivisesta av-mammasta.

Vierailija
19/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun jääkaappi ikinä niin likainen ole, että tuon järeämpiä aseita tarvitsisi.

Vierailija
20/22 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappihan on useimmilla yksi likaisimmista paikoista kodissa. Ihan jo siisteissä kaupan pakkauksissa sinne viedään valtavasti bakteereja, joilla on jääkaapissa hyvät oltavat. Jääkaappia käytetään paljon ja sinne kantautuu likaa.

Enkä ole pöpökammoinen. Pesen jääkaapin (liian harvoin) laimealla fairy-liuoksella.