Millä aineilla siivottee jääkaapin?
En voi sammuttaa jääkaappia koska pakastin samassa. Eli mikä aine putsaa kylmän jääkaapin tehokkaasti mutta turvallisesti?
Kommentit (22)
ja siivouspyyhkeellä (mikrokuituisella)
putsaa sen verran useammin, ettei tarvi hirveitä myrkkyjä käyttää! (Mä en muuten koskaan sammuta jääkaappia pesua varten. Miksi pitäisi?)
putsaa sen verran useammin, ettei tarvi hirveitä myrkkyjä käyttää! (Mä en muuten koskaan sammuta jääkaappia pesua varten. Miksi pitäisi?)
jääkaappia puhdistuksen ajaksi, ei ole edes tullut mieleeni.
Mä käytän Ecoverin tiskiainetta tai yleispuhdistusainetta.
siis mitä ihmeen aineita siihen muka tarvitaan????
Mä en ole koskaan pessyt jääkaappia. Mikä kumma sen sotkisi??
en mäkään sammuta jääkappia ja yleensä pyyhin aina vaan osan kerrallaan.
ja jos joku näyttää likaiselta sen tietysti.
Säilytätkö jääkaapissasi ruokaa?
Mutta eihän sinne ruokia heitellä vaan ne ovat aina pakattuina? En oikeasti ymmärrä, mikä jääkaapin VOI sotkea??
Säilytätkö jääkaapissasi ruokaa?
Mutta eihän sinne ruokia heitellä vaan ne ovat aina pakattuina? En oikeasti ymmärrä, mikä jääkaapin VOI sotkea??
että pakkauksista voi valua jotain tai pakkaus saattaa tahriutua, kun ei ole jääkaapissa. Kyllä sinne jääkaappiin vaan sitä likaa kertyy, muruja ja pakkauksista valunutta tauhkaa.
Kyllä sinne jääkaappiin vaan sitä likaa kertyy, muruja ja pakkauksista valunutta tauhkaa.
Ei meillä kyllä valutella pakkauksista mitään jääkaappiin. Mutta kukin tyylillään...
Kyllä sinne jääkaappiin vaan sitä likaa kertyy, muruja ja pakkauksista valunutta tauhkaa.
Ei meillä kyllä valutella pakkauksista mitään jääkaappiin. Mutta kukin tyylillään...
pakkauksista jotain valuu, ovat kaksi eri asiaa. Toivottavasti sinäkin ymmärrät sen. Jos et, niin voin kyllä selittää.
että kyllä pintoihin tulee kaikenlaista likaa ja bakteeria jo pelkästä koskemisesta. Sellaisesta paikasta kuin jääkaappi tällaista likaa on syytä pestä aina välillä pois. Kyllä ruuista ja pakkauksista tulee aina likaa jääkaappiin vaikka kuinka varoisi, pitäisihän se jo idiootinkin tajuta.
Jos et, niin voin kyllä selittää.
Olen kyllä nähnyt epäsiistejä ihmisiä ja heidän kotejaan. Enpä ole vain koskaan tullut ajatelleeksi, että toki sama tyyli ulottuu myös jääkaappiin.
Jos et, niin voin kyllä selittää.
Kiitos mutta ei tarvitse. Olen kyllä nähnyt epäsiistejä ihmisiä ja heidän kotejaan. Enpä ole vain koskaan tullut ajatelleeksi, että toki sama tyyli ulottuu myös jääkaappiin.
Kyllä musta se, joka ei siivoa jääkaappiaan, on epäsiistimpi kuin se, joka siivoaa. Taitaa itselläsi olla pieni pöpöpesä siellä jääkaapissa ;)
joku ei pese jääkaappiaan! Mahtaa olla melkoinen bakteeripesä.
joka ei pese jääkaappiaan, on kyllä malliesimerkki aggressiivisesta av-mammasta.
Ei mun jääkaappi ikinä niin likainen ole, että tuon järeämpiä aseita tarvitsisi.
Jääkaappihan on useimmilla yksi likaisimmista paikoista kodissa. Ihan jo siisteissä kaupan pakkauksissa sinne viedään valtavasti bakteereja, joilla on jääkaapissa hyvät oltavat. Jääkaappia käytetään paljon ja sinne kantautuu likaa.
Enkä ole pöpökammoinen. Pesen jääkaapin (liian harvoin) laimealla fairy-liuoksella.
Dr Beckmanin jääkaapin pesuainetta. On tosi tehokasta.