Missä kaupungissa ystävälliset ihmiset?
Tai paikkakunnalla. Itselle on jäänyt mieleen Juuassa (taipuukohan se nyt noin)kerran rallissa, pyytelivät meitä saunomaan heille, isäntä ja emäntä siitä pikiksen varrelta:)
Myös Joensuussa on kuulema rentoja ja puheliaita ihmisiä.
Kommentit (8)
Tai paikkakunnalla. Itselle on jäänyt mieleen Juuassa (taipuukohan se nyt noin)kerran rallissa, pyytelivät meitä saunomaan heille, isäntä ja emäntä siitä pikiksen varrelta:) Myös Joensuussa on kuulema rentoja ja puheliaita ihmisiä.
ja ihmisten puheliaisuus tuntemattomalle umpioululaiselle oli positiivinen yllätys :)
Mulla on niistä jotenkin tosi positiivinen kuva.
Helsingissä on niin paljon sekalaista seurakuntaa ettei voi oikein yleistää suuntaan eikä toiseen, espoolaisista en pidä ja turkulaisia en tunne. Tamperelaiset ovat aika neutraaleja. Omituisimpiin ihmisiin olen törmännyt Hyvinkäällä ja Järvenpäässä.
varsinkin jos yhtään tuntee paikallisia niin voi sitä vieraanvaraisuuden määrää! Ihania ihmisiä, vaikka löytyy sieltä tietysti kääntöpuolikin.
Mä tykkään vantaalaisista. Mulla on niistä jotenkin tosi positiivinen kuva.
Helsingissä on niin paljon sekalaista seurakuntaa ettei voi oikein yleistää suuntaan eikä toiseen, espoolaisista en pidä ja turkulaisia en tunne. Tamperelaiset ovat aika neutraaleja. Omituisimpiin ihmisiin olen törmännyt Hyvinkäällä ja Järvenpäässä.
seurakuntaa. Vantaalle tullaan asumaan edullisempien hintojen vuoksi, kun muutetaan pääkaupunkiseudulle muualta Suomesta töihin
oulussa ja yleensäkin pohjanmaalla tylyä.
saunomaan, koska meillä oli perheenjäsen rallissa mukana ja jotain meidän piti olla siellä valmiina vastassa tms. En muista ihan tarkkaan, siitä on lähes 20 vuotta aikaa:)
Oulussa