Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelin erirotuisen pariskunnan perässä toissapäivänä ja tarkkailin..

Vierailija
30.12.2010 |

..sitä miten ihmiset katsoivat heitä. Tyttö oli vähän white trashin tyylinen, ja mies musta. Oli kiva katsoa kuinka suomalaiset tuijottivat perään kun luulivat, ettei kukaan enää näe (pariskunta ei tietty nähnyt) ja rutistelivat kulmiaan ja suitaan :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva katsoa kuinka suomalaiset tuijottivat perään kun luulivat,

Vierailija
2/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä on hauska tarkkailla, myös pariskunta oli huvittava. mies kosketteli tyttöä omistavin elkein koko ajan, olalle, käteen, pyllyyn (kyllä vaan). nainen katseli koko ajan ympärilleen hyvin tärkeän näköisenä tyyliin "näettekö minut, huomaatteko minut" :)

Olen itse euraasialaista rotua. Enimmäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen pariskunta kerta herättää noin paljon huomiota, ei täällä Helsingissä kukaan tuijottele. Tai ehkä minäkin olen "niin paljon täynnä itseäni, katsokaa minua, ihquu", etten edes huomaa! ;)

Vierailija
4/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun pikkukaupungissa, jossa tosin näitä "ulkomaan eläviä" on ollut kauan ja pitkään, eikä pelkästään ns. pakolaisia.

vierailen helsingissä usein ja voin kertoa, että myös stadilaiset kyyläävät toisiaan. se tehdään vaan eri tavalla. helsinkiläiset tekevät sen huomaamattomammin ja kääntävät silmänsä aina pois, jos joku huomaa että he katsovat. helsinkiläisten tarkkailu on itse asiassa vielä hauskempaa :D

Vierailija
5/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan täällä Helsingissä kukaan kyttää ja seuraile meitä, en ole ainakaan sellaista huomannut. Me ei olla ainakaan mitään white tras-näköistä sakkia, minulla on aina merkkivaatteet päällä, meikkiä ja hiukset laitettu. Mies on pitkä ja komea.

En tiedä miten on itä-Helsingissä tms. mutta ainakin keskustassa näkee harvoin sellaisia täällä niin usein kuvailtuja rumia naisia mustien miesten kanssa, voipa sanoa että asia on päinvastoin, monet nuoret naiset ovat erittäin hyvännäköisiä.

Vierailija
6/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten on itä-Helsingissä tms. mutta ainakin keskustassa näkee harvoin sellaisia täällä niin usein kuvailtuja rumia naisia mustien miesten kanssa, voipa sanoa että asia on päinvastoin, monet nuoret naiset ovat erittäin hyvännäköisiä.

Miksi täällä Itä-Helsingissä olisi rumemman näköisiä naisia kuin keskustassa?! Meinaatko Itä-Helsinki = köyhä = ruma? Ei hemmetti, mitä juttuja....

Vierailija
7/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä rumuudesta mitään kirjoittanut, terveisin ap. White trash -tyylinen ei tarkoita varsinaisesti rumuutta, yleistä tyyliä lähinnä. Ja tuo tapaus oli vain miedosti sellainen.

Kyllä mä olen samantyylisiä naisia nähnyt ihan siellä pääkaupungin keskustassakin.

Vierailija
8/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä rumuudesta mitään kirjoittanut, terveisin ap. White trash -tyylinen ei tarkoita varsinaisesti rumuutta, yleistä tyyliä lähinnä. Ja tuo tapaus oli vain miedosti sellainen. Kyllä mä olen samantyylisiä naisia nähnyt ihan siellä pääkaupungin keskustassakin.

Varmasti niitä on keskustassakin, mutta useimmiten näiden nuorten mustien miesten kainaloissa näkyy kaunis, suomalainen nuori tyttö.

Vierailija
9/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

white trash on tyylisuuntana sellainen, että on vähän vanhanaikaiset vaatteet, hitusen juntit ja koko yleisolemus sellainen "itse vaalensin tukan ja nämä farkut oli hottia 5 vuotta sitten". tästä voi olla sitten erilaisia äärimuotoja myös.

Vierailija
10/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

white trash tyyliä voi olla muillakin kuin nuorilla ja suomalaisilla.. sehän on amerikasta tullut ilmaisu, jolla halutaan kertoa tyylin lisäksi rotu. trailer trash menee aika samaan porukkaan, ja voi olla muutakin kuin valkoista väkeä. köyhää, junttia, huonot asuyhdistelmät, homssuisuus, "seksikkyys".

Vierailija
11/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

white trash on tyylisuuntana sellainen, että on vähän vanhanaikaiset vaatteet, hitusen juntit ja koko yleisolemus sellainen "itse vaalensin tukan ja nämä farkut oli hottia 5 vuotta sitten". tästä voi olla sitten erilaisia äärimuotoja myös.

minusta se on enemmänkin sellainen suttuinen meikki, huonosti hoidettu iho ja hiukset, pulska olemus.

Vierailija
12/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, wikin mukaan olen väärässä. trailer trashitkin on valkoisia

http://en.wikipedia.org/wiki/Trailer_trash

http://en.wikipedia.org/wiki/White_trash

ja kuvahaku se vasta kertookin :D Laittakaa googleen "white trash" tai "trailer trash" ja näette..

Britney Spears nykytyylissään on muuten suht. täydellinen lajin edustaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän