Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko himohamstraaja vai masentunut?

Vierailija
30.12.2010 |

vai vaan patalaiska? meillä 3 lasta ja kämppä on kuin pommi... tiskit lojuu pöydillä, hyllyt pursuilevat, vaatepinoja sohvalla ja tavaraa ylipätänsä ihan liikaa. Tiedostan nämä itse, mutta en jaksa tehdä asialle mitään.. yleensä se lähtee siitä ettei ole rahaa ostaa parempaa hyllyä tai säilytysjärjestelmää... olen nyt hoitovapaalla mut siivoominen on maailman vastenmielisimpää puuhaa ja teen sitä vasta kun oikeesti on pakko... siis imuroin ja laitan tiskit... yksityiskohtaisempaa siivousta en jaksa tehdä. Mua vituttaa kun mies eikä lapset tee mitään.. joten tulee aina fiilis et yrittää luoda lumet yksin isolta alueelta ja lisää vaan sataa... luulin ettei kämppäni ole niin järkyttävän paha (ei täällä nyt paskaa loju sentän lattioilla) mut siltikin moni tuttava on sanonut tätä lääväksi ja eräs kaverinikin soitti minulle toissapäivänä, että olenko masentunut ja tarviinko siivousapua? no mistäs minä tiedän olenko masentunut? siivousapua tiedän kyllä tarvitsevani, mut rahaa siivoojaan ei ole ollut... mitä mun pitäis tehdä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan