Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni jättäisi muuten ihanan miehen

Vierailija
30.12.2010 |

Siis uuden tuttavuuden jos miehellä olisi pieni kalu?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitennniin

Vierailija
2/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni Rakkaudella oli aika pieni. Mutta muuten hän oli aika ihana mies. Meistä nyt ei muuten vaan tullut mitään, että erilleen on elämää jatkettu.

Tän pitäs tulla pienellä fontilla:

ehkä harmittas se erilleen eläminen vähän enemmän jos sillä olis ollu megavarustus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kalun koko itselle ole yhtään tärkeä juttu. Exällä oli kyllä valtava, eipä se seksi silti ollut erityistä, paljon huonompaa kuin nykyisellä, pienikaluisella miehelläni.

Vierailija
4/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on äärettömän tärkeetä, ei kalun tartte olla mikään hevosen kyrvän kokoinen mutta ei nyt pienikään.

Sen pitää tuntua silti ja ei pieni tunnu oikein miltään muulta kuin pieneltä.

Eihän kukaan osta pientä dildoakaan!

Vierailija
5/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on äärettömän tärkeetä, ei kalun tartte olla mikään hevosen kyrvän kokoinen mutta ei nyt pienikään.

En ole vielä sellaiseen törmännyt, mutta olen kuullut sormen kokoisista kaluista.

Vierailija
6/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä sellaiseen törmännyt, mutta olen kuullut sormen kokoisista kaluista.

Olen kuullut porttikongin kokoista ja varsinkin levyisistä vaginoista. Urbaanilegendaa?

Vierailija
7/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen, mistä pitää etusormella ja peukalolla kiinni suihin ottaessa ja ei oikeen pysty imeäkään, ku ei juuri oo sit enää, mitä imeä...

Toki otan syyt niskoilleni, kun en osaa imeä niin pientä... Oon vain tottunut pitämään suun auki noissa puuhissa, huulet supussa ei onnistu multa, ikävä kyllä.

Eli joo, jos olis noin pieni, jättäisin. Tai siis en edes alkaisi mihinkään vakavaan. Ja muuhun vielä vähemmän. Ja aavistus tuosta isompi ni täytyy olla sit muuten ihan täydellinen mies, muuten ei tulis siitäkään mitään...

Oon varmaan kauhee, mut... Vielä kauheammaksi muutun, jos jää seksihalut tyydyttämättä. :(

Vierailija
8/48 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä on nautintoa riittänyt enemmän kuin isomman kalun omistavista.

Eli en jättäisi.

Tosin en tiedä mikä on pieni? Itse asiassa olen joskus mitannut mieheni kalun(vuosia sitten), se oli vajaa 16 senttiä pitkä. Paksuutta en muista millään. Suhteellisen ohut se on kuitenkin.

Itse ainakin saisin kovastikin nautintoa, jos ei nyt ihan lyijykynän paksuinen olisi ja mies osaisi käyttää sitä.

Vierailija
9/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin hirveetä. Fiilis on mennyt samantien kun oo käden housuihin työntänyt. En mä oo mitään huonoa omaatuntoa potenut sen takia että oon ne jättäny. Mistä sitä edes tietää oisko ne nyt niin ihanian miehiä ollut loppupeleissä muutenkaan?

Vierailija
10/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin hirveetä. Fiilis on mennyt samantien kun oo käden housuihin työntänyt. En mä oo mitään huonoa omaatuntoa potenut sen takia että oon ne jättäny. Mistä sitä edes tietää oisko ne nyt niin ihanian miehiä ollut loppupeleissä muutenkaan?

Vierailija
11/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti kuin peniksen löysän koon. Se ei vielä kerro läheskään koko totuutta. Eikä pelkkä koko kädessä vielä kerro sitä kuinka hyvälle se voi tuntua tai ei tunnu. Kyse on kyllä kemiastakin.

Ehkä jollekin ei, tietysti.

Vierailija
12/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies selvästi antaa ymmärtää kiihottuneensa ja että on kovana ja kun kättä vie haarojen väliin housujen päällä, ei löydy kohdetta millään... Mies voihkii, että tunnetko sen ja ite on vaan, että joo, ihana... eikä oo mitään varmuutta, osuuko sillä hetkellä ollenkaan koko peliin! Mut sanopa tuossa tilanteessa, että ei, en tunne, missä se on..?! :O

Ihan hirveää.

t. muistaakseni 8

Vierailija
13/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rehellisesti sanoa tämän.

Vierailija
14/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa kaikki olisivat arto länsmanien kanssa.

Vierailija
15/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa kaikki olisivat arto länsmanien kanssa.

Vierailija
16/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä kalun koko ei ratkaise. Pienikaluinen saattaa jopa helpommin kehittyä luovaksi rakastajaksi, joka ei luota pelkkään pökkimiseen.

Vierailija
17/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos se ei sitä pientään osaisi kunnolla edes käyttää.

Vierailija
18/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä parisuhde kun ei ole pelkkää naimista.

Vierailija
19/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kuullut porttikongin kokoista ja varsinkin levyisistä vaginoista. Urbaanilegendaa?"

Awww, kyllä se siitä :)

Vierailija
20/48 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tietenkään ole syytä sanonut, ja 2 kk yrittämisen jälkeen se syy on kummasti omassakin päässä muuttunut siksi, että seksi ei toimi, ei enää huvita...mikä tietty johtuu siitä pienestä kikkelistä. Kaikki nämä (3kpl) ovat olleet muuten hyviä, kuten suuseksissä, jollainhan se kääpiö on korvattava, mutta ei tosiaan riitä. 2kk pidempään.

Nykyisen kanssa olen ollut 15 vuotta, iso muna ja käyttää sitä maailman parhaiten, ja iso osa tästä hyvästä suhteestamme on jumalainen seksi. Niin se vaan on.