Mitä vastata vieraalle, joka jatkuvasti utelee, kuinka paljon mikäkin on maksanut?
Kommentit (12)
ja euroja maksoi. juu, eräs kusmulkku kyseli ennen
kun appiukko luettelee tavaroidensa hintoja.
Pilkka osuu omaan nilkkaan, kun mies alkaa tehdä samaa :/
eikä tyhmempi heti arvaisikaan.
Ja naurat päälle että höhöhöö.
sano vain ettet enää muista. Voit sanoa niin joka kerta vaikka se olisikin vähän epäuskottavaa - jokainen jolla on yksikin aivosolu päässään tajuaa hetken päästä oman tyhmyytensä, ja sinä olet silti onnistunut käyttäytymään kohteliaasti.
eikä tyhmempi heti arvaisikaan.
Ja naurat päälle että höhöhöö.
vastaan, että "en muista" tai "maksoi paljon". Yleensä näillä saa jengin hiljenemään :D.
sano vain ettet enää muista. Voit sanoa niin joka kerta vaikka se olisikin vähän epäuskottavaa - jokainen jolla on yksikin aivosolu päässään tajuaa hetken päästä oman tyhmyytensä, ja sinä olet silti onnistunut käyttäytymään kohteliaasti.
-ap
Minulla ei ole mitään syytä olla kertomatta hintaa. Asunnon hintaa en ole suostunut sanomaan, koska ei ole hyvä, että hinta on tiedossa, jos alan joskus myymään tätä. Silloin olen sanonut "Sen olen päättänyt pitää salaisuutena". Ainahan voit vastata, että et muista enää.
kun muutettiin uuteen kotiin
vastasin yläkanttiin niin hiljeni
Kerron kyllä paljonko mikäkin on maksanut, mikä siinä on niin vaikeaa? Samoja tavaroita, samoista kaupoista kaikki suunnilleen ostavat, ainakin meidän ystäväpiirissä :) Vertaillaan myös mistä saisi haluamansa tavaran edullisemmin, rahasta puhuminen ei ole mikään tabu! Palkat myös, huih! Ajatelkaa että puhumme aivan normaalisti ystäväpariskunnan palkoista, huih!
vaikkapa