Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tällainen outo uni meinaa?

Vierailija
29.12.2010 |

Olin nuoruuden kaveriporukassani kuitenkin nyt aikuisiällä ja oltiin tultu jostain baarista meille, ja lähdössä vissiin vielä liikenteeseen. Jotain sählinkiä / yleistä häsläystä oli koko ajan.

Yksi miespuolinen koulukaverini oli vaihtanut kännykkäni johonkin toiseen ja se pirisi vähän väliä kun uusi työkaverini (nainen) soitteli ja pyyteli mua baariin (emme ole koskaan olleet viihteellä yhdessä). Olin jotenkin loukkaantunut, kun kysyi liian myöhään tai jotain - ja hän siis soitteli koko ajan.

Sitten yhtäkkiä naispuolinen kouluaikainen paras ystäväni kaivoi jostain meidän saunanseinästä raadon, heitti sen parvekkeen oven eteen ja huusi: "Se on susi, tapa se!" Se siis oli elävä poikanen (?) mutta jotenkin vammautunut takajaloista. Siinä vaiheessa silmänurkassani alkoi pyöriä tv:n uutislähetys (ei siis oikeasti telkusta, vaan kuin joku heijaste) jossa kerrottiin että sudet änkeävät taloihin sisälle ja yrittävät tehdä pesiä pieniin paikkoihin josta eivät pääse pois ja sinne nääntyvät. Heitin itse sudenraadon parvekkeelta (asumme maan tasalla) ja sitten heräsinkin sydän voimakkaasti väpättäen.

Ei nyt ollut varsinainen painajainen (kai), mutta ihme pelko jäi ja kuuntelinkin loppuyön kaikenmaailman rasahduksia muualta kerrostalosta =)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme