HM kevätkuvasto tuli - Hello Kittyä yhä niin että oksettaa
Eikö ne keksi mitään muita kuva-aiheita, tai mielummin vaikka jätä printtejä ja aplikaatioita kokonaan pois..?
Kommentit (12)
Eikä nää tytötkään enää pidä siitä yhtä paljon, on kuulemma vauvojen juttu... sanoo 4vee:) Tykkää siitä toki edelleen, mutta onneksi on jo selkeästi vaimenemaan päin. Ja kyllä mä äitinä olen siihen jo kyllästynyt.
Pitäiskö sun varata aika lääkäriin? Toi voi olla vakavaa.
Olihan siellä paljon muillakin kuvilla, ja ilman kuvia. Kittyt on suosittuja, siksi niitä on. Luuletko, että niitä olisi, jos niitä ei kukaan ostaisi?
En tajua...eihän sun ole pakko niitä lapsilles ostaa!
Eikä nää tytötkään enää pidä siitä yhtä paljon, on kuulemma vauvojen juttu... sanoo 4vee:) Tykkää siitä toki edelleen, mutta onneksi on jo selkeästi vaimenemaan päin. Ja kyllä mä äitinä olen siihen jo kyllästynyt.
Millaisista vaatteista ja kuvista se sitten tykkää?
enkä ole kuullut heidän sanovan sitä vauvojen jutuksi...
HM on tainnut tehdä Kitty-firman kanssa vuosien sopimuksen, jonka jälkeen maailmasta ei enää löydy tyttöjen vaatetta muulla kuviolla. Kyllä ne alkavat tulla korvista, kun niitä on jo tähän mennessäkin useamman vuoden katsellut. Onneksi vielä on muitakin kauppoja, mutta pakoon Kittyä ei pääse, kun se tulee vastaan vähintään joka toisen tyttölapsen vaatteessa. Ei ap.
Olihan siellä paljon muutakin kuin Hello Kitty -kuosia. Jos toiset tykkään ja kauppa käy, niin miksi sitä ei olisi valikoimassa? Itsekään en siitä kamalasti tykkää, joten onneksi on muullakin kuviolla/kuviottomina saatavilla. Jokunen Hello Kitty meillä on, kun tytöt siitä tykkäävät ja se heille suotakoon.
se on aika helppoa, itsekkään en ole yhtään ostanut mutta lahjaksi tytöt saaneet vissiin pari kpl. Käytetty on, mutta ei osteta
Kitty on 40-v vanha juttu ja näköjään niin suosittu, että sitä kannattaa yhä tehdä. Jotain kai kertoo menekistä ja siitä, että sarja kasvaa koko ajan.
jota lähes oksettaa kyseinen merkki.
Minun lapsille sitä ei tulla ostamaan ennenkuin on niin iso, että osaa itse ilmaista sitä haluavansa tai jos joku erehtyy lahjaksi ostamaan.
älä osta jos et tykkää.
mun mielestä se on kiva, tulee oma lapsuus mieleen 70-luvulla syntyneenä.