Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta työkaverista?

Vierailija
29.12.2010 |

Ei koskaan puhu yksityisasioistaan kenellekkään. Kaikista ihan yleisistä asioista puhuu mielellään, ja itsestään mutta ei mitään perheestään, sisaruksistaan tai vanhemmistaan. Onko outo?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän töissä tarvitsekaan itsestään mitään kertoa.

Vierailija
2/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakko ei ole kertoa mitään. En minäkään kerro kaikkea töissä. Ja ei hän outo ole. Jos elämässä on paljon vaikeuksia tai sellaisia asioita, joita kaikki eivät kuitenkaan ymmärrä, voi olla helpompi olla niistä puhumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itsekään halua jutella yksityisasioistani, työt työnä.

Vierailija
4/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää työn työnä. Ei outoa mielestäni.

Vierailija
5/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suuri osa työkavereistanikin, mun mielestä olemme juurikin tavallisia :)

Vierailija
6/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siis mielestäni outo, mutta erilainen kyllä kuin esim. minä. Olen avoin enkä juurikaan välitä siitä, mitä ihmiset minusta ajattelevat. Toisin sanoen voin ihan hyvin kertoa asioistani, mutta tietysti vain jos tuntuu kiinnostavan työkavereita.

Vierailija
7/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla jutellaan niitä näitä, ja mun privaattielämä ei työtovereille kuulu. Sen ne tietää, että olen naimisissa ja 2 lasta

Vierailija
8/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan työpaikalla tiedetään perhekokoni, ei muuta. Sen verran liukaskielisiä rouvia, että spekuloikoot vaan työpaikan tapahtumia osaltani.

Vierailija
9/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin onko naimisissa, onko lapsia, loman jälkeen yleisesti kertoa, mitä tehtiin, reissattiinko vai oltiinko mökillä jne. Mutta en puhu kaikkea, esim. äitini kuolemasta en ole kertonut lainkaan.

Mulla on työkaveri, joka kertoo kaiken. Joka päivä ruoditaan pitkään, mitä heidän perheessä eilen illalla tapahtui, miten tapero kakkasi, miten taapero kiukutteli, mitä mies teki tai jätti tekemättä... huoh! musta se on rasittavaa.

t. 3

Vierailija
10/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihanteelliselle työkaverille.

Perheasiat ei kuulu työpaikalle. Sellainen työkaveri olisi rasittava, joka koko ajan toisi esille omia perhekuvioitaan ja jauhaisi henkilökohtaisia asioitaan kahvipöydässä.

Sinä olet outo kun ihmettelet tuota!

Vierailija
11/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

prosessoi sukulaistensa syöpiä sun muita siinä kahvipöydässä ja itkee vollottaa. Oikeesti, ei millään pahalla, mutta MUA EI KIINNOSTA! Kahvitauko on työstä irtautumista varten eikä mikään saatanan terapiasessio.

Joo, oon kauhee varmaan teistä

Vierailija
12/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei mitään itsestään kerro, riippuu tietysti niin työyhteisöstäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän