Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vapaaehtoisesti miehetön nainen koetaan uhkaksi?

Vierailija
29.12.2010 |

Nainen, joka ei halua parisuhteeseen on automaattisesti miestenvihaaja.

Entä jos nainen on vaan liian mukavuudenhaluinen muuttaakseen itseään miehen mieltymysten mukaan eikä siksi parisuhteeseen halua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään feministi tai muutenkaan miestenvihaaja. Vähän aiheen vierestä... En ole parisuhteessa vain yksinkertaisesti sen takia, ettei oikeaa tyyppiä ole osunut kohdalle. Olisiko sosiaalisesti siis hyväksyttävämpää olla huonossa parisuhteessa kuin vapaaehtoisesti sinkkuna?

Vierailija
2/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koe vapaaehtoisesti miehetöntä naista mitenkään uhkaksi. ystävissäni on sellaisia, Itse olen käytännössä koko aikuisikäni ollut parisuhteessa. Ja olen feministi = kannatan tasa-arvoa, ja minua ärsyttävät nuo "en ole kyllä mikään feministi" -tyyppiset lausunnot. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kyllä kuullut olevani "uhka" eräiden ihmisten mielestä. Ilmeisesti olettavat, että kun minulla ei ole miestä, niin yritän sitten vikitellä naapureiden miehiä tms.

Vierailija
4/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokainen, joka tekee omista poikkeavia valintoja, on uhka. Johtunee heiveröisestä itsetunnosta.

Vierailija
5/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on ryhmä päiviräsäsiä jotka eivät kykene ymmärtämään mitään muita tapoja elää elämää kuin heidän tapansa.

Parisuhdetta kuuluu haluta ja nimenomaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Lapsettomuushoitoja ei voida hyväksyä, kun ei ole niitä itsekään tarvinnut. Baariin vauva-aikana lähtevä äiti ei ansaitse äitiyttä, koska itseä ei baarissa käyminen kiinnosta. Äiti on itsekäs jos ei täysiemtä, kun itse on täysimettänyt jne jne.

Vierailija
6/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä teen, teet aina jonkun mielestä väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi