Joku soittelee mulle tuntemattomasta numerosta (ei numeroa) joka päivä
puhelu tulee siinä puoliltapäivin, tänään 11:09. Kerran päivässä, aina silloin olen lasten kanssa kotona. Tätä on jatkunut nyt viikon verran, vähän alkaa ihmetyttää. 24.-26.12. puhelua ei tullut, antoiko lie joulurauhan (?!) vai eikö ole munaa soittaa kun mieheni on kotona.. aatonaattona soitto tuli niin että mieheni oli paikalla eli siis soittaja ei ole mikään tarkistussoittajapuolisoni.
Homma menee niin että puhelin soi, minä vastaan nimelläni ja sitten ollaan hiljaa jonkin aikaa. Minä sanoin alkuun haloo, nyt en jaksa enää sitäkään. Puhelu kestää noin 20 sec, soittaja katkaisee puhelun.
Mitä hittoa tämä on?! Mä olen jo sen ikäinen et ei oikein sovi kuvaan mitkään pilarit.
Kommentit (6)
ennen joulua tollasia puheluita, mutta mulla ei oo samsungin kännyä valesoittotoiminnolla.
Kyselee ei-ap.
Minullekin tuli tänään puhelu tuntemattomasta numerosta. Kun vastasin, se katkesi heti. En soita takaisin.
en ollut lukenut ko uutista, mutta kiitos linkistä, helpottavaa tietää että kyse voisi olla jostain tuollaisesta häiriöstä. Mun puhelin ei kyllä ole Samsung vaan ihan Nokia.. tai sitten joku kekseliäs on keksinyt alkaa tekemään pilaa juontaen tuosta uutisesta.
No kiitos teille, oloa helpotti, av auttoi :)
syksyllä mulle tuli myös jatkuvasti puheluita samasta numerosta, siis siinä näkyi kuitenkin numero, mutten joko kerennyt vastaamaan (vain pari kertaa hälytti), tai sitten puhelin lyötiin kiinni samantien kun vastasin. Googlasin numeron, ja muilla oli samanlaisia kokemuksia. Joku sitten oli vastannut, ja oli ollut joku lehtimyyjä. Niillä on kuulemma joku automaatti joka soittelee eri numeroihin itsekseen, tällä vain oli sitten säädetty aika lyhyeksi tuo vastauksen odotusaika kait..
t.4
Samsungin puhelin? Siinä syy