Nyt PELOTTAA, vauva aluillaan(?) ja SIKAINFU..
Hei!
Olisiko paikalla ketään joka on sairastanut sikainfulenssan pian hedelmöittymisen jälkeen? Miten kävi?
Tilanne tämä, ollaan yritetty toista lasta alulle. Tässä viikon sisällä ollut ovulaatio. Jotenkin varma tunne että nyt tärppäs.
Nyt alkuillasta iski kova kurkkukipu, kuume nousi nopeasti. Kipulääkkeestä huolimatta kuumetta 38c. Lisäksi muut sikainfun oireet :(
Pelottaa että mahdollinen raskaus menee kesken... :(
Aijon aamulla mennä lääkäriin. Raskautta tuskin pystyy vielä toteamaan, saankohan kuitenkin lääkityksen?
Kommentit (6)
mulla oli ihan todettu verikokeilla possuflunssa ja olin ihan ihan alussa odotuksesta.ja sain ihan terveen pojan. sitä lääketta söin pari tabuu,mut jätin kesken,ku tuli niin kauheet pahoinvoinnit lääkkeestä.
mulla oli ihan todettu verikokeilla possuflunssa ja olin ihan ihan alussa odotuksesta.ja sain ihan terveen pojan. sitä lääketta söin pari tabuu,mut jätin kesken,ku tuli niin kauheet pahoinvoinnit lääkkeestä.
onko lapsi terve... joskus 20 vuoden päästä vasta voi sanoa, että on. influenssa raskausaikana voi laukaista monenlaista juttua, jotka ilmenevät vasta myöhemmällä iällä.
tavallinen räkätauti sulla on, tillsdivare
tavallinen räkätauti sulla on, tillsdivare
kröhöm
juu ja eikä voi tietää vaikka huomenna kuolisi! :D