Olen nainen, joka pukeutuu mieheksi. Haluatko kysyä jotain?
Olen 29 vuotias nainen ja olen pukeutunut mieheksi 20 vuotiaasta asti. Asun pääkaupunkiseudulla.
Voitte kysyä aivan vapaasti, mitä tahdotte. En pahastu.
Kommentit (27)
jo valmiiksi miehekkäältä? Ovatko esim. kasvonpiirteesi uskottavat?
osa tunnistaa naiseksi. Saan myös välillä ihmisiltä katseita, mutta se ei minua lannista, sillä olen tyytyväinen ulkonäkööni sekä olotilaani.
sillä se estäisi valaistumiseni Buddhan tiellä. Näin minä asian näkisin.
ap
voimakas leukani. Poskipääni taas ovat hyvin naisellisen korkeat ja sirot.
ap
osa tunnistaa naiseksi. Saan myös välillä ihmisiltä katseita, mutta se ei minua lannista, sillä olen tyytyväinen ulkonäkööni sekä olotilaani.
Minkä tyyppisten naisten kanssa seurustelet/harrastat seksiä, ovatko he yleensä bi-seksuaaleja, heteroita vai lesboja? Miten tapaat naisia ja onko heille alusta asti selvää, mikä on homman nimi?
erialisissa homobaareissa kuten myös arkipäivin esim. kahviloissa. He tietävät alusta asti minun olevan nainen, sillä en voisi valehdella tälläisestä asiasta kenellekkään.
Seurstelen kaiken tyyppisien naisien kanssa. En määrittele heidän seksuaallisuuttaan, mutta itse he määrittelevät. Naiset ovat yleensä bi ja lesbo naisia.
Transseksuaalit kaverini ovat yleensä olleet aika tiukkoja määritelmissään, koska asia koskee ihmistä yleensä. Ristiinpukeutujat ovat olleet väljempiä, kyse on vain seksuaali- identiteetin ilmaisusta. Siksi kysyin, mihin joukkoon tunnet enemmän kuuluvasi?