Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen, joka pukeutuu mieheksi. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
28.12.2010 |

Olen 29 vuotias nainen ja olen pukeutunut mieheksi 20 vuotiaasta asti. Asun pääkaupunkiseudulla.

Voitte kysyä aivan vapaasti, mitä tahdotte. En pahastu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transseksuaalit kaverini ovat yleensä olleet aika tiukkoja määritelmissään, koska asia koskee ihmistä yleensä. Ristiinpukeutujat ovat olleet väljempiä, kyse on vain seksuaali- identiteetin ilmaisusta. Siksi kysyin, mihin joukkoon tunnet enemmän kuuluvasi?

Vierailija
22/27 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo valmiiksi miehekkäältä? Ovatko esim. kasvonpiirteesi uskottavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa tunnistaa naiseksi. Saan myös välillä ihmisiltä katseita, mutta se ei minua lannista, sillä olen tyytyväinen ulkonäkööni sekä olotilaani.

Vierailija
24/27 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä se estäisi valaistumiseni Buddhan tiellä. Näin minä asian näkisin.

ap

Vierailija
25/27 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimakas leukani. Poskipääni taas ovat hyvin naisellisen korkeat ja sirot.

ap

Vierailija
26/27 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa tunnistaa naiseksi. Saan myös välillä ihmisiltä katseita, mutta se ei minua lannista, sillä olen tyytyväinen ulkonäkööni sekä olotilaani.

Minkä tyyppisten naisten kanssa seurustelet/harrastat seksiä, ovatko he yleensä bi-seksuaaleja, heteroita vai lesboja? Miten tapaat naisia ja onko heille alusta asti selvää, mikä on homman nimi?

Vierailija
27/27 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erialisissa homobaareissa kuten myös arkipäivin esim. kahviloissa. He tietävät alusta asti minun olevan nainen, sillä en voisi valehdella tälläisestä asiasta kenellekkään.

Seurstelen kaiken tyyppisien naisien kanssa. En määrittele heidän seksuaallisuuttaan, mutta itse he määrittelevät. Naiset ovat yleensä bi ja lesbo naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme