Mitä isälle lahjaksi 1. isänpäivänä?
Meillä on komea 5-kuukautinen nuoriherra ja jotakin kivaa haluaisin keksiä puolisolleni 1. isänpäivänä. Jotenkin nyt ei ne kalsarit ja alusvaatekerrastot oikein natsaa :)
Mitäs te olette keksineet?
Ideoista kiitollisena Hanna
Kommentit (29)
Meillä pikku-mies syntynyt helmikuussa 05, eli nyt pitäisi keksiä isille joku oikein mieleenpainuva lahja.... mutta kun ei oikein keksi mitä!!!!
Minä sain ensimmäisenä äitien päivänä niin mieluisam lahjan =)
Mieheni oli rakantanut takapihallemme terassin ja sitten vielä ostanut pihakalusteet siihen!!!!! Nyt paineita mitä mä sille keksin!?!? HeLp!!!
Eli apua kaivataan täälläkin.... IDEOITA?
Tässä pari osoitetta: www.kuvapussi.fi ja www.mv-kuvat.fi ja sieltä kohtaan lahjatavarat. Jotkut tavalliset valokuvausliikkeetkin tekee näitä. Luulis että Tampereeltakin löytyis.
Löytyi sivu jossa voi itse suunnitella t-paidan, ei siis valokuvalla vaan muuten. Myös lapsille kokoja.
www.fi.spreadshirt.net
..ei oikein jaksa nuo mukit sun muut " turhat" kiinnostaa.....
ns. hemmottelujuttuja. Nivea Q 10 -" pikakaunistaja" miehille :D, saunaan jotakin, aamu-unet, tuhti aamiainen jne. Ja vähän pilkettä silmiin :)
EN mitään vauvakamaa tai vauvaan liittyvää.
(En usko, että mun mies innostuisi mukista, jossa vauvan kuva, kun näkee poikaa koko ajan muutenkin... Sellainen voisi mennä sitten vaikka mummille.)
bodyt joissa lukee " isin tyttö" ja " isin poika" . Tietenkin isälle jokin henk.koht. juttu myös. Ylpeäksi mies kuitenkin tulee sellaisista viesteistä!
Laittakaa lisää ideoita tulemaan! :)
[color=blue][size=5]♥[/size][/color]
" isin poika" -paidan tilasin juuri äsken, kun tajusin, että isänpäivään ei ole enää kovin pitkä aika.
Jotakin muuta pitäisi vielä keksiä.
Tuolta http://www.fi.spreadshirt.net sivustolta saa tilattua kuvallisen mukin myös. Alasvetovalikossa on etusivulla kohta " Lahjat" ja sieltä löytyy muki, johon voi painattaa haluamansa kuvan ja tekstin. Itse tilasin tasan 2 viikkoa sitten mukin ja tänään on paketti haettavissa postista.
Tuolta spreadshirtin sivuilta saa kyllä tilattua t-paidankin omalla valokuvalla, jos vain on omalla koneella valokuva. Oikeassa reunassa on kohta " lataa luonnos" ja sitä kautta voi ladata kuvan omalta koneelta ja painattaa sen t-paitaan.
.. ja tilasin miehelleni Aku Ankan! Se on tosin ollut mielessä jo vuosia eri merkkipäivien yhteydessä, mutta nyt osui tarjous sopivaan saumaan. Lisäksi aion mennä passikuvauskoppiin otattamaan kuvat minusta ja tytöstämme isin lompakkoon. Uskon että tykkää!
Mutta mitäs noille isoisille keksisi?
SannaS.
Toi passikuvajuttu olikin kiva vinkki, kiitos vaan! Mun mies tarttis uuden lompakon ja voisin sinne sit valmiiks laittaa meidän yhteiskuvan.
niin kannattaa ostaa Juha Vuorisen Vaipaihottuma kirja (nettikirjakauppa Diktaattori). On sarjassaan 4. kirja, joten voi olla, että ilman 3 ekaa kirjaa jutut ei oikein aukea.
Me ryhdyttiin opiskeluaikana joskus kymmenen vuotta sitten lukemaan netistä noita Vuorisen juttuja. Joten tää on meillä sellainen varma viihdyttäjä iskälle (jä äitille, en mainannut malttaa laittaa kirjaa paperiin). Mutta varoituksen sana, ei sovi ihan kaikkien huumorimakuun, sen verran ronskia jutut on... Sopii meidän isukille hyvin :)
Meillä pojat 4v ja 5kk, aina on iskä saanut jotain " tylsää" ja käytännöllistä. Nyt tietysti 4 vuotias piirtää tai askartelee, sen lisäksi pojat antavat esim. kirjan, tai cd:n tai kaulus paidan.
isoisät saavat varmaan poikien kehystetyn valokuvan ja esikoisen askartelun
Sain yhdestä lukemastani kirjasta idean ;) Ajattelin laittaa jonkun pienen lahjan ja siihen mukaan aamu-uni -lippuja, esim 5, jotka voi käyttää milloin haluaa. Siis laittaa vaikka makkarin oveen edellisenä iltana niin toinen tietää että pitää antaa nukkua seuraavana aamuna niin pitkään kuin haluaa. Aika jees olis omastakin mielestä... vaikka sunnuntaiaamut onkin automaattisesti mun nukkumista varten.
Toinen hyvä idea on lahjakortti kosmetologille tai mani- tai pedikyyriin! Ainakin mun mies arvostais sellaistakin. Onhan se niin että kauniit kädet on se ensimmäinen käyntikortti minkä annat...
Ostimme pikkuneidin kanssa (ikää 3kk) iskälle solmioneulan, koska sellainen puuttuu. On sitten mukavana muistona myös vuosien päästä, esim. tyttömme rippijuhlissa voi sanoa, että tämä on se ensimmäinen isänpäivälahja :)
Minä luin aiemmin täältä samanlaisen ketjun ja sain hyvän vinkin, valokuvakirja! Osoitteessa www.ifi.fi voi tehdä itse omista valokuvista (digi) kirjan, valita monista vaihtoehdoista mieleisen kannet ja sivut jne.
Toimitusaika on 3-4vkoa, minä tilasin viime viikolla joten juuri ja juuri ennättää jos menee se 4 vkoa. =)
kipsiin valettuna. Ostin valmiin setin Stokkalta, maksoi törkeät 49 euroa. Samanlaisenhan voi tehdä valmiisiin kehyksiin kun poistaa lasin. Askartelumassa tai itsetehty taikataikina ovat varmaan helpompia työstää kuin kipsi.
ja mietin lahjaksi jotain mitä hän itse haluaa.
Eli meillä lahjaksi tulee Isi kulta - kirja, star wars 4 dvd:n paketti, tytölle päälle I love dad paita ja sitten teen miehen mielen mukaisen herkkuamiaisen.
Minnis
Voisiko joku neuvoa, missä (Tampereella) voi teettää valokuvamukia; tai onko netissä ko. palvelua? Siis sellainen muki, johon saisi jonkun kivan kuvan lapsesta ja isästä. tiedän, että paitoihin niitä kuvia saa, mutta haluaisin mieluummin kuvan mukiin.